Stránka 1 z 1

MacBook Air 2010 - vada SSD - záruka

Napsal: sob pro 10, 2011 4:34 pm
od Karl
Zdravím,

tak jsem zavřel svůj MacBook Air, ale už jsem jej neprobudil :( co jsem četl na podpoře Applu, tak jde pravděpodobně o vadný SSD disk. Chci se zeptat, při reklamaci v záruce vymění pouze SSD disk nebo celý MacBook ? Někde jsem četl o tom, že je SSD přímo na základní desce, tak se proto raději ptám.


Díky

MacBook Air 2010 - vada SSD - záruka

Napsal: sob pro 10, 2011 4:48 pm
od SteveJSF
Stalo se mi to same hned v prvnim tydnu po koupi, takze mi ho na prodejne vymenili kus za kus. Nevim jak to bude v tvem pripade, ale zkus zavolat do servisu nebo jim poslat zpravu treba tady:

http://ceskyservis.cz

Re: MacBook Air 2010 - vada SSD - záruka

Napsal: sob pro 10, 2011 5:08 pm
od Karl
Právě tenhle byl kupovaný na sunnysoft.cz v Březnu 2011, jenže na webu českého servisu píší, že musí být výrobek v záruce na Apple Support, kde když zadám to modelové číslo, tak mi vyjede, že Hardwarové opravy už vypršely, ale to je tím, že u Apple je záruka 1 rok, ne? Já mám normálně od Sunnysoftu záruku 24 měsíců od toho března 2011, říkám to správně?

Re: MacBook Air 2010 - vada SSD - záruka

Napsal: sob pro 10, 2011 6:04 pm
od House_MD
Jasně, běž do SNSFTU a reklamuj to.

Re: MacBook Air 2010 - vada SSD - záruka

Napsal: sob pro 10, 2011 6:08 pm
od Karl
No právěže Sunnysoft odkazuje také na autorizované servisy, což je pro mě i výhodou, vzhledem k tomu, že SunnySoft má pobočku v Brně a já nyní žiji ve Zlíně. Tak předpokládám, že záruka tam normálně platí a českémuservisu bude muset stačit faktura:D