Povedal by som to takto: s 3G prisla aj podpora Exchange ale podla toho, co mi reportuju znami, tak je to vyslovene zakladna podpora, co moze podla mna drvivej vacsine ludi vyhovovat ale ma to este nejaky priestor na vyvoj

Tvrdim, ze znacnej casti klientely biznis telefonov je taky pristroj k nicomu - mam konkretnu skusenost, kde pouzivatel telefonu ho nakoniec vyuzival len na to, ze mu sekretarka synchronizovala kalendar a on sam mal s telefonom skor problemy - prilisna zlozitost ovladania.
Treba sa proste oprostit od svojho vlastneho pohladu na obe strany - samotni biznismeni maju s biznis telefonmi skor problemy a takpovediac nutne k nim potrebuju "admina"

a ak ma biznis telefon clovek zaujimajuci sa o mobilnu techniku, tak ho ma skor z ocarenia k hrackam ako ku skutocnemu biznisu

iPhone je tiez hracka, no je to skutocne skor telefon, ktory si kupi kazdy sam pre seba ako nieco ako "firma nam nakupila ajfony a pridelila ako sluzobne telefony"

Napriek povedanemu je pre mna Mail.app nieco ako mensi zazrak - dokonca sa mi nebridi ju pouzivat primarne - tj. ak ked mam pc pred sebou s kludom otvorim iphone a pozriem ci mam maily
kankz - to je skor otazka na Orange - evidentne nadviazanie spojenia telefonu trochu trva. Tiez som si to vsimol - ja ale fungujem pri internetovani trochu inak - mam BossPrefs, takze si EDGE v telefone zapinam len na nevyhnutny cas, ked potrebujem inet. Obvykle preverim spojenie spustenim aplikacie pre pocasie

To co popisujes je zrejme neodstranitelne - ak je mailova aplikacia trochu lenivsia pri nadviazani spojenia, tak sa s tym asi neda nic robit.