Stránka 1 z 1
reklamace o2
Napsal: pát říj 17, 2008 2:57 pm
od johane
Zdravim, mam iPhone od o2, u ktereho nevydrzi baterka nabita vice jak 3 hodiny. Takze, pujdu ho reklamovat, a ted se vas chci zeptat, jak mam postupovat. Mam chtit novy telefon, nebo jim mam tenhle nechat at to zkus opravit? Preci jenom je to draha vec, a ja nechci mit nejakyho zmetka.
Diky za rady.
Re: reklamace o2
Napsal: pát říj 17, 2008 4:01 pm
od tor
No, na to jsou zde i jine servery a topicy, stejne se to zde zamce, tak odpovim me zkusenosti.
Pokud se jedna o vadu neodstranitelnou, tak mas narok na vraceni penez, nebo novy pristroj.
Pokud se jedna o vadu odstranitelnou, tak ti to spravi a bude to fungovat, pokud by se stalo, ze by se ti to pokazilo jeste dvakrat znovu, mas narok, na to co jsem napsal vyse.
To jaka je to vada poznaji az pri reklamaci, ktera musi byt vyrizena presne do 30 dnu u fyzickych osob, u pravnickych to muzou nekdy protahnout, ale u tohoto pripadu urcite ne.
Predpokladam, ze jsi s telefonem neprovadel zadne upravy a vse mas original, tedy postupuj jako pri reklamaci obycejne veci. Pokud ne, musis vratit telefon do puvodniho stavu. Obycejne 02 meni kus za kus, uvidis, asi se nebudou s telefonem hrat a cekat az se vybije.
Nekdy je vhodne nechat v reklamacnim protokolu zminku, ze pokud vada nejde odstranit, chces novy nebo penize, ale opatrne, kdyz narazis na nejakeho prodejce, muze to brat, ze sis to naschval rozbil a chces prachy, takze te bude natahovat o novy pristroj, ale nemuze...
Re: reklamace o2
Napsal: pát říj 17, 2008 4:07 pm
od Paly
Postupuje sa tak isto ako pri reklamovani inych mobilov. Nie je tam nic vinimocne.
Takato otazku tu na fore uz padla. Skus precitat toto:
viewtopic.php?f=85&t=7928&hilit=baterka+reklama%2AAle jednoznacne treba ist reklamovat a samozrejme sa opytat u daneho operatora ako to bude riesit. Pokial by bola naozaj baterka vadna tak Ti vymenia telefon, je to napisane v zarucnych podmienkach aspon tak som to tu niekde cital
Lock, pokracuj uz v spominanom topicu