Stránka 1 z 1
Reklamačná lehota 30 dní
Napsal: čtv pro 22, 2011 5:53 pm
od Roman_Pe
Zdravíčko.
Mám jeden taký problém, že neviem od ktorého dňa sa počíta 1 reklamačný deň a ktorý je 30 a respektívne 31 keď mám právo na vrátenie peňazí.
Moja situácia je taká, že telefón som poslal reklamovať 22.11.2011 formou obchodného balíku. 23.11.2011 bol doručený ale predávajúci ho neprevzal až na moju výzvu emailom že majú na pošte balíček od 23.11.2011 s telefónom. On ho tak prevzal 28.11.2011.
Otázka je ktorý je 1 deň reklamácie a ktorý 30? Ako si ja myslím a všade to i čítam v reklamačnom řadu, tak dnes bol 30 deň a zajtra mám teoreticky právo zavolať aby mi poslali peniaze na účet.
Nemám pravdu?
Re: Reklamačná lehota 30 dní
Napsal: čtv pro 22, 2011 6:01 pm
od Phase
podľa mňa sa to začína počítať od dátumu, kedy ju adresát prijal, tj 28.
Re: Reklamačná lehota 30 dní
Napsal: čtv pro 22, 2011 6:07 pm
od TDa
Já myslím že rozhodující je datum převzetí poštou, takže zítra už můžeš.. to by to tam mohli nechat týden ležet a tebe by tím víceméně poškodili
Re: Reklamačná lehota 30 dní
Napsal: čtv pro 22, 2011 6:24 pm
od Roman_Pe
Ja si tiež myslím že odo dňa ako to bolo prijaté a dodacej pošte keď to neprevzala predajňa. Veď lístoček o tom že tam majú balíček na pošte isto dostali, lebo som to poslal ako obchodný balík, aby som mal istotu že to na druhý deň dostanú.
Veď reklamácia sa má vyriadiť do 30 dní a keby to prevzala až o 10 dní tak to je 40. To je ich problém že to neprebrali aspoň podľa môjho názoru.
Re: Reklamačná lehota 30 dní
Napsal: čtv pro 22, 2011 6:55 pm
od Phase
vlastne máte pravdu napísal som blbosť, ospravedlňujem sa
.. pekne ich zajtra kontaktuj máš na to právo
Re: Reklamačná lehota 30 dní
Napsal: čtv pro 22, 2011 8:32 pm
od Roman_Pe
Tak zajtra budem hneď ráno volať, som zvedavý že čo povedia. Myslím si že
EŠTE TO NIE JE 30 DNÍ aby nemuseli cálovať
EDIT:
Tak presne ako som vravel. V piatok som volal a ako som čakal tak aj povedal, že im sa počítajú dni od prevzatia a aby som to dal na súd keď nie som spokojný a arogantne zložil. Keď som mu ale hneď druhý krát zavolal a povedal že sa mýli a že som si to overoval u SOS a poradil s právnikom a že keď pošle telefón že ho i tak neprevezmem tak už bola hneď iná reč. Potom už len povedal že telefón už nebude posielať a že mi vráti peniaze
že nevidí v tom problém
tak som zvedaví.
POZOR NEUZNÁVAJÚ REKLAMÁCIE
Re: Reklamačná lehota 30 dní
Napsal: pon pro 26, 2011 2:23 pm
od Gil
Samozřejmě začíná běžet lhůta pro reklamaci předáním zboží prodejci, nikoliv třetí straně jako je např pošta.
Re: Reklamačná lehota 30 dní
Napsal: pon pro 26, 2011 11:40 pm
od TDa
Gil: No to asi těžko
Rozhodující je datum razítka pošty. Ještě jsem nenarazil na vyjímku.
Re: Reklamačná lehota 30 dní
Napsal: úte pro 27, 2011 12:41 am
od Gil
V zákoně je jasně dáno, že prodejce má 30 dní na vyřízení reklamace od podání reklamace na jeho pobočce.
Rozhodně nelze považovat to, že předáš výrobek nějaké třetí straně (ČP,PPL,DPD apod) za počátek reklamace u prodejce, když prodejci to dorazí kdovíkdy a kdoví jestli.
Re: Reklamačná lehota 30 dní
Napsal: úte pro 27, 2011 10:51 am
od kokotlapka
Přesně tak. A ještě by určo chtěli, aby jim prodejce zaplatil to poštovný.
Re: Reklamačná lehota 30 dní
Napsal: úte pro 27, 2011 1:43 pm
od TDa
Gil píše:Rozhodně nelze považovat to, že předáš výrobek nějaké třetí straně (ČP,PPL,DPD apod) za počátek reklamace u prodejce, když prodejci to dorazí kdovíkdy a kdoví jestli.
To jsem ani neřekl tak to nepřekrucuj
Re: Reklamačná lehota 30 dní
Napsal: úte pro 27, 2011 1:56 pm
od Gil
GR3NADE píše:
To jsem ani neřekl tak to nepřekrucuj
Fakt?
GR3NADE píše:Rozhodující je datum razítka pošty. Ještě jsem nenarazil na vyjímku.
GR3NADE píše:Já myslím že rozhodující je datum převzetí poštou
Píšeš nesmysly, víc k tomu nemám co říct
VAROVÁNÍ MODERÁTORA:
Upozorňuji, abyste se vyhnuli osobním hádkám v tomto tématu, pokud budete mít potřebu toto dále řešit, řešte to přes SZ. MG
Re: Reklamačná lehota 30 dní
Napsal: úte pro 27, 2011 7:35 pm
od Roman_Pe
Reklamačná lehota sa nepredlžuje o dni ktoré bol balíček neprevzatý z dodacej pošty. Takže sa počíta odo dňa doručenia. Tým že balíček neprevezmú to je už ich osobná vec. Prečo by sa tým mala predlžovať lehota na reklamáciu. Iná vec je keď prepravná služba prepravuje balíček viac ako jeden deň. V tom prípade sa to nepočíta.
Info od právnika:
Reklamační lhůta se neprodlužuje o dobu kdy je balíček na poště, tzn. počítá se ode dne odeslání rekl. zboží.
Re: Reklamačná lehota 30 dní
Napsal: stř pro 28, 2011 5:45 pm
od TDa
Tak ještě naposled pro Gil:
Gil píše:Rozhodně nelze považovat to, že předáš výrobek nějaké třetí straně (ČP,PPL,DPD apod) za počátek reklamace u prodejce, když prodejci to dorazí kdovíkdy a kdoví jestli.
Ještě tam cituješ že říkám datum doručení na poštu.. zamysli se chlapče
Lock?
Re: Reklamačná lehota 30 dní
Napsal: stř led 11, 2012 3:41 pm
od Roman_Pe
Tak už som sa konečne dočkal a peniaze boli pripísané na účet. Bol to dlhý boj ale zvíťazil som. No 12ooo,- im len tak nedarujem za vadný telefón
Tak a idem si niečo poriadne obiednať. Trebárs iP4S
Pozor na predajňu (
www.mobilní-telefóny.as) strašné problémy pri reklamácii. Ja osobne už tam nekúpim ani 512Mb. pam.kartu
Reklamácia trvala cca 8mesiacov, dohromady 4 opakované reklamácie jednu neuznali.
Re: Reklamačná lehota 30 dní
Napsal: stř led 11, 2012 6:20 pm
od pe.kova
Roman_Pe: osobně mu už by ten název domény odradil...