Vodafone se totiž rozhodl pozastavit data(nikoliv zpomalit), pokud překročíte měsíční FUP. Povolí Vám je až když si zakoupíte další data nebo v dalším období. Alespoň tak o tom hovoří článek 3.4
3.4. Vyčerpání základního objemu dat
O postupu vyčerpávání základního objemu dat je uživatel informován pomocí SMS zpráv nebo v Internetové samoobsluze, v sekci Detailní chytrý přehled. Po vyčerpání základního objemu dat dochází k jedné ze dvou situací, a to dle nastavení zákazníka:
K automatickému zakoupení dodatečného objemu dat
K zastavení datových služeb (datové služby budou obnoveny zakoupením dodatečného objemu dat nebo první den následujícího zúčtovacího období)
Osobně si myslím, že nyní mnoho zákazníků nyní uprkne ke konkurenci. Mohli bychom zkusit hromadný úprk[žádná "šedivka"](zkuste mi případně napsat něco o svých tarifech na tarif@sty.cz), nebo si zkuste postěžovat u operátora sami
//chybička v datumu