Reklamace nabijecky u O2 iPhonu
Napsal: pát říj 17, 2008 4:32 pm
Zdravim
zjistil jsem, že mi nabíječka do zásuvky nefunguje jak má, musel jsem vždy zahejbat s kabelem a nějak ho upravit, aby se začalo nabíjet. Kabel normálně v pohodě nabíjí přes počítač.
Zašel jsem tedy do O2 prodejny, kde jsem mobil koupil doufaje, že mi vymění kus za kus (nabíječku pouze). Bohužel ale mi bylo sděleno, že to nedělají a odkázali mě na "autorizované" servisní středisko GSMobile v Praze, kde by mi měli vyměnit kus za kus. Bylo to kousek od prodejny tak jsem tam rovnou zajel.
"Technik" bez vyzkoušení uvěřil, že se to tak opravdu děje a vzal mi rovnou i kabel s nabíječkou. Sepsal příjemku do opravy, kde inteligentně napsal, že si vzal ode mne pouze nabíječku. To jsem ještě překousl a upozornil ho, že má i kabel. Doufal jsem stále, že mi rovnou dají nový kus nabíječky. Ale nic, bylo mi sděleno, že reklamace bude trvat 10 dní a že můžu být rád, že nebude trvat až 30 dní podle zákona. Že prý nejsou zas tak autorizovaní, že to musí někam poslat. Dost jsem se divil a řekl mu, ať mi vrátí kabel, že mi jinak bude telefon v tu dobu úplně na nic, když ho nenabiji. To ho asi trochu naštvalo, protože musel dělat znova příjemku.
Po přečtení příjemky a podepsání mi dal "kopii", ale přicvaknul na ni servisní podmínky o kterých není nikde (hlavně na mnou podepsané příjemce) zmínka. Upozornil jsem ho, že jsem nic takového nepodepsal a že se mi nelíbí to, že mi je tam přicvaknul. Začal mi vykládat, že jsou viditelné u pokladny a že snad nejsem blbej a přečtu si je.
Chvilku jsem si vyměřovali názory a poté jsem to vzdal, protože další lidi už z toho byli "nervózní" a mě nestálo za to se hádat.
Obrázek o kvalitě a službách tohoto "autorizovaného servisního střediska" si můžete udělat sami.
PS:
Pokud budete mít zájem o to se podívat na servisní podmínky a jak vypadá příjemka do opravy, stačí mi napsat a já to oskenuji.
zjistil jsem, že mi nabíječka do zásuvky nefunguje jak má, musel jsem vždy zahejbat s kabelem a nějak ho upravit, aby se začalo nabíjet. Kabel normálně v pohodě nabíjí přes počítač.
Zašel jsem tedy do O2 prodejny, kde jsem mobil koupil doufaje, že mi vymění kus za kus (nabíječku pouze). Bohužel ale mi bylo sděleno, že to nedělají a odkázali mě na "autorizované" servisní středisko GSMobile v Praze, kde by mi měli vyměnit kus za kus. Bylo to kousek od prodejny tak jsem tam rovnou zajel.
"Technik" bez vyzkoušení uvěřil, že se to tak opravdu děje a vzal mi rovnou i kabel s nabíječkou. Sepsal příjemku do opravy, kde inteligentně napsal, že si vzal ode mne pouze nabíječku. To jsem ještě překousl a upozornil ho, že má i kabel. Doufal jsem stále, že mi rovnou dají nový kus nabíječky. Ale nic, bylo mi sděleno, že reklamace bude trvat 10 dní a že můžu být rád, že nebude trvat až 30 dní podle zákona. Že prý nejsou zas tak autorizovaní, že to musí někam poslat. Dost jsem se divil a řekl mu, ať mi vrátí kabel, že mi jinak bude telefon v tu dobu úplně na nic, když ho nenabiji. To ho asi trochu naštvalo, protože musel dělat znova příjemku.
Po přečtení příjemky a podepsání mi dal "kopii", ale přicvaknul na ni servisní podmínky o kterých není nikde (hlavně na mnou podepsané příjemce) zmínka. Upozornil jsem ho, že jsem nic takového nepodepsal a že se mi nelíbí to, že mi je tam přicvaknul. Začal mi vykládat, že jsou viditelné u pokladny a že snad nejsem blbej a přečtu si je.
Chvilku jsem si vyměřovali názory a poté jsem to vzdal, protože další lidi už z toho byli "nervózní" a mě nestálo za to se hádat.
Obrázek o kvalitě a službách tohoto "autorizovaného servisního střediska" si můžete udělat sami.
PS:
Pokud budete mít zájem o to se podívat na servisní podmínky a jak vypadá příjemka do opravy, stačí mi napsat a já to oskenuji.