Stránka 1 z 1
Reklamace Nereklamace Oprava Neoprava
Napsal: úte kvě 19, 2009 7:50 pm
od Ondra251721
Ahoj,
Chtěl bych se vzeptat jestli má někdo zkušenost s následujícím:
Dneska mě došla zpráva, abych si vyzvedl opravenej ifon, tak sem sedl
do auta a jel tam. V prodejně mi slečna dala starýho ifona a list o provedení
opravy. Tzn. že oni opravu přijali, ale jediný co mi na tom telefonu provedli
bylo, že updatovali SW. Nicméně mnou vytýkaná závada byl popraskanej kryt,
stejně jako u hodně ostatních tady. Tedy záruku uznali, ale nic s tím neudělali. Tak sem jim to tam poslal zpět. Nechápu teda, jestli šlo o omyl toho co to opravoval nebo co mohlo proběhnout. Ty slečny v O2 byly samozřejmě mimo, takže nemělo smysl s nima o tom diskutovat. Plánuju kontaktovat servis co se dělo.
Budu rád za nějakej respond.
Re: Reklamace Nereklamace Oprava Neoprava
Napsal: úte kvě 19, 2009 9:25 pm
od Martyn
To je moc, updatovat SW, když problém je prasklina na krytu. Jěště by za to mohli chtít nechutně vysokou částku.
Re: Reklamace Nereklamace Oprava Neoprava
Napsal: pon kvě 25, 2009 12:31 pm
od svapra
Já mam podobnou zkušenost z Britexu, reklamoval jsem špatně nalepené sklo z výroby a vrátili mi ho s opravenou závadou přeinstalováním SW... Navíc mi ho vrátili s popraskaným krytem u sluchátka.. vrátil jsem jim ho tedy na další reklamaci...
Re: Reklamace Nereklamace Oprava Neoprava
Napsal: pon kvě 25, 2009 2:15 pm
od miky13
nechapem aky problem??ak idem nieco reklamovat ma tam byt popis zavady co reklamujem ak praskliny na kryte tak ich uvediem do reklamacie co mi potvrdi predajna.dalej ak mi volaju ze je vybavena reklamacia a povedia ze iba menili software tak ani napad aby som to prebral....maju 30dni do vybavenia reklamacie ak to nestihaju mam narok na vratenie penazi alebo vyrobok novy.......mozu hovorit co chcu....nemali ste to vobec prebrat...iba tolko na to myslim ze je to jasne kazdemu
Re: Reklamace Nereklamace Oprava Neoprava
Napsal: úte kvě 26, 2009 8:23 pm
od Ondra251721
třicetidenní lhůta která začne bežet ode dne uplatnění odpovědnosti za vady výrobku běží, dokud tě zhotovitel neupozorní na to, že je oprava provedena.... přesně toto se stalo. tzn. že oni podle protokolu provedli opravu tím, že upgradovali SW, tzn. že oni vlastně dodrželi 30ti denní lhůtu. Já jsem se dozvěděl o rozsahu té jejich "opravy" až jakmile sem se objevil v prodejně. Samozřejmě když sem viděl protokol o opravě, tak sem řekl že to nepřevezmu a v žádným případě nepodepíšu. Tak ona to poslala zpět jako reklamaci opravy. Tzn. že jim začíná bohužel běžet nová 30ti denní lhůta. Pokud to udělají ještě jednou, tak budu požadovat výměnu, kvůli neodstranitelné vadě (3xuplatněna reklamace)... nicméně takhle sem s tím nic jiného než nepodepsat udělat nemohl....
Re: Reklamace Nereklamace Oprava Neoprava
Napsal: úte kvě 26, 2009 8:55 pm
od miky13
ale mohol mal si trvat na vrateni penazi alebo novy iphon....nic ine im nezostavalo mal si uvedenu v protokole o aku zavadu ti ide???co si vlastne reklamoval???ak ano neni co riesit....mal si narobit vetry porusili oni reklamacny poriadok nie ty...to je ich problem ....nie tvoj.
Re: Reklamace Nereklamace Oprava Neoprava
Napsal: úte kvě 26, 2009 9:11 pm
od Marthin
pokud máš v papírech uvedenou Tvou HW závadu a nebyla opravena, je dobře, že jsi to nechal poslat zpět. Pokud Ti opět přijde pouze s "opravenou" SW závadou, pošli opět zpět a tzn. jak píšeš 3. udání stejné reklamace = odstoupení od smlouvy = vrácení finanční částky / nový telefon.
Reklamace opravy
Doufám že to je 2. reklamace
miky13: pokud je v papírech co šly do servisu uvedeno HW závada, reklamační pořádek neporušila O2, ale servis. Bohužel to nefunguje tak, že "sorry no, tady máte nový kus
" ..
Odstoupení od kupní smlouvy, což znamená nárok na vrácení finanční částky nebo nový iPhone lze uplatnit pouze po 3 stejných závadách nebo po 4 různých závadách přístroje. (to neříkám nic nového, to je známý fakt)
Re: Reklamace Nereklamace Oprava Neoprava
Napsal: stř čer 03, 2009 3:44 pm
od wyrec
Dnes jsem si byl také vyzvednout iPhone z reklamace. Reklamoval jsem prasklý kryt (praskliny u každého tlačítka, celkem asi 30 prasklin) a prach za displayem. Po 31 dnech mi volali, že si ho mám vyzvednout , tak jsem přijel a vratili mi můj starý telefon s aktualizovaným softem a vyměněným screeningem. Kryt samozřejmě nevyměněný. Telefon jsem zpátky neposlal, protože odjíždím na delší dobu pryč, ale pokud prasklin bude víc a zvětší se, tak rovnou požádám o výměnu telefonu. Telefon jsem reklamoval s tím, že jsem zde četl, že mají zakázané od Applu se v iPhonech hrabat a že rovnou mění kus za kus, což se nestalo, ani mi ho neopravili a ještě jsem na něj čekal 31 dní. Je to bordel..
Re: Reklamace Nereklamace Oprava Neoprava
Napsal: čtv čer 04, 2009 2:36 pm
od Legally Blond
Tak pozoruju že je nás více reklamoval jsem špatně usazenej display + těsnění prapodivně usazené jedna strana nelícuje vůbec po jaké době se telefon vrátil s tím že byl opraven přehráním softu hmm docela se s tím pánové v Britexu nemažou, v den vyzvednutí obratem posláno na Britex oprava opravy. Začínám uvažovat zda mám o IP ještě zájem
Re: Reklamace Nereklamace Oprava Neoprava
Napsal: čtv čer 04, 2009 5:43 pm
od h4wk3y
Wyrec: pokud jsi ho tam mel 31 dni, tak jsi ho nemel prebirat a pozadovat vraceni penez..mels na to pravo..
Re: Reklamace Nereklamace Oprava Neoprava
Napsal: čtv čer 04, 2009 8:47 pm
od wyrec
udělal bych to, kdybych ho nekupoval za 7000Kč k paušálu.. To by se mi moc nevyplatilo.. Ale myslím ze to dobře vědí, co si můžou dovolit, aby je to neohrozilo
Re: Reklamace Nereklamace Oprava Neoprava
Napsal: sob říj 24, 2009 1:26 am
od poky23
ahoj,
chci se podělit a možná i požádat o radu k neuznané reklamaci iphonu 3g.
Iphone mám asi 3 měsíce, je koupený u t-mobile. Většinu času byl v pouzdře a doma a v baru jsem ho bez pouzdra pokládal opatrně na stůl jako by byl ze skla.
Bohužel škrábancům na zadním plastovém těle, drobným pádům, a oťukaným rohům jsem stejně neunikl. Jednou jsem se vzbudil a telefon nešel "probudit"
. Potom jsem na netu našel něco jako restart telefonu. Restart se povedl, telefon šel zapnout a vše šlapalo. Bohužel asi tak na 10 minut, po opětovném zmáčknutí tlačítka "wake up" zase nic. Už ani restart nepomáhá. Prostě se vypnul a na nic nereaguje. Telefon jsem odnesl do značkové prodejny společnost t-mobile kde ochotný prodavač přijal moji reklamaci s tím že za 14 dní bude vše OK. Říkám si " super za 14 dní je doma". Po domluvené době spěchám po práci do prodejny pro svůj iphone. Stejný ochotný prodavač mi sděluje že reklamace nebyla uznána z důvodu mechanického poškození a že nejde nic dělat. Reklamaci prováděla jakási firma BRITEX která do POPISU OPRAVY napsala: zjištěno mechanické poškození MT, rozklíženÝ kryty, obouchanÝ rohy. MT nesplňuje předpoklady a podmínky záruční opravy.
Takže telefon za 11000 v hajzlu.
Děkuji že jste přečetly mou story
Jedna věc je jistá firma Brixel rozhodně o 90 % nahodila laťku poškození.
Ahoj
Re: Reklamace Nereklamace Oprava Neoprava
Napsal: sob říj 24, 2009 5:30 pm
od Morki
Ja sem reklamoval iphone 2x a vzdy me ji uznali. Reklamoval sem 1. Prasklinu u vypinace ticheho rezimu pak me dali novej a tam se me po 10 dnech udelala prasklina u vstupu na sluchatka
ted jestli se me jeste neco pokazi tak uz radsi na to s.r.
ale taky sem mel bobky
Re: Reklamace Nereklamace Oprava Neoprava
Napsal: pát říj 30, 2009 9:34 pm
od jjsan
orange sk:
nuznali zaruku z dovodu obuchaneho rohu (poslali mi aj foto toho rozhu - telefon neotvorili) a napisali ze mechanicky poskodeny swap modul oprava v cene 311eur (tolko teraz stoji moj 3g 16gb)
a to sme VIP zakaznici
nastastie nejde len GPS tak to riezim roqyBT ale takto to urcite nenexam. v najhorsom si kupim novy kryt a som zvedavy potom na dovod neuznania zaruky.
Re: Reklamace Nereklamace Oprava Neoprava
Napsal: pát říj 30, 2009 9:50 pm
od 7luke.com
Takže si koupíš nový kryt, aby jsi podváděl u reklamace? Ten roh se určitě neotloukl sám od sebe. Mám pocit, že lidi si u iPhone až moc zvykli na reklamační přepych. Nikde jinde nikdy nebylo zvykem, že by jen tak uznali záruku při poškozeném krytu nebo třeba odpadlém tlačítku.
Re: Reklamace Nereklamace Oprava Neoprava
Napsal: sob říj 31, 2009 8:45 am
od McDog
Jj presne.Toto uz neni o reklamacii ale s prepacenim o ludskej hluposti a nevedomosti.No hlavne o arogancii a zato su vybavene reklamacie tak ako su.Mozete dakovat sami sebe a ostatnym
Re: Reklamace Nereklamace Oprava Neoprava
Napsal: ned lis 01, 2009 2:04 pm
od poky23
No nevim ale když si koupím telefon za 11000,- kč tak očekávám že mi při reklamaci vyjdou vstříc a ne že to skončí neuznanou reklamací. Trochu toho reklamačního přepychu by to možná chtělo.Jasně, kdyby to nebyl tak drahý telefon tak bych to neřešil, ale na 11 litrů dřu dost dlouho.
Re: Reklamace Nereklamace Oprava Neoprava
Napsal: ned lis 01, 2009 2:07 pm
od McDog
A ty si myslis ze ked si kupis benzinovu pilu za 600? a zadries ju ze co?Alebo si kupis LCD za 800? a pokazis ho tak co?Kupis si BMW a nadrbes ho a servis ti to opravi zadarmo?Pokial to je chyba uzivatela a nie vyrobku tak neni co riesit....
Re: Reklamace Nereklamace Oprava Neoprava
Napsal: ned lis 01, 2009 2:14 pm
od poky23
no jasně to je individuální. někdo řekne že se k němu choval dobře a zatim snim na ulici hrál fotbal, ale zas někdo se ktomu furt chová s respektem a stejně se to rozseká.
Re: Reklamace Nereklamace Oprava Neoprava
Napsal: ned lis 01, 2009 2:17 pm
od McDog
Na to tu maš Štátne skúšobne a Znalcov pokiaľ nesúhlasíš s vyjadrením servisu....
Re: Reklamace Nereklamace Oprava Neoprava
Napsal: ned lis 01, 2009 7:22 pm
od hellmachine
Neskoušel někdo ty obouchaný rohy rozleštit?
Mít nějakej dobrej kotouč na brusku a nějakou leštíci pastu tak to musi jit dolu ne?
Mám jeden roh odřenej tak to asi skusím..
Re: Reklamace Nereklamace Oprava Neoprava
Napsal: ned lis 01, 2009 7:24 pm
od cicolably
bacha neže prejdeš ak z zakladnej doske s tou bruskou