Čau, když se dívám, jak si ta reklamační střediska až vymýšlejí (to samé se mi stalo u předešlého mobilu), tak mě napadlo, jestli jestli by někdo (kdo má více zkušeností s iPhonem) nemohl sepsat nějáký dokument, kde by bylo sepsáno všechno - s tímto lsitem byste došli k operátorovi a přijímací technik by jen odškrtával - potom by se nemohlo stát, že byste zapomněli na indikátor vlhkosti a najednou je iPhone zoxidovaný.
Doufám, že se nějáký člověk, co by to sepsal najde.
PS: Pokud název nevystihuje téma, prosím moderátory o opravu (nic vhodnějšího mě nenapadlo).
Žádost o sepsání reklamačního listu
-
- Klub čistého iOS
- Příspěvky: 665
- Registrován: pon črc 20, 2009 7:06 pm
-
- iPhone expert
- Příspěvky: 821
- Registrován: sob bře 28, 2009 8:44 pm
Re: Žádost o sepsání reklamačního listu
to je sice pekny, ale to ti nikdo v zivote pri prijimani do servisu nepodepise.. a bez podpisu je to jen car papiru...
Posilene dlouhe dobe zpet u iPhonu - iP5 16GB White, odblok s R-SIM 8+
Macbook Pro 13'' 2.26 GHz
Macbook Pro 13'' 2.26 GHz
Re: Žádost o sepsání reklamačního listu
S niečim podobným mám vlastnú skúsenosť pri reklamácii iPhone 3G S 32GB u T-Mobile Slevensko. Pred samotnou reklamáciou som si zistil kde má byť iPhone zaslaný (tú istú informáciu mi nezávisle potvrdil aj predajca Apple v mojom meste).
Tak som si pripravil tlačivo ktoré som adresoval konkrétnemu servisnému centru. Oboznámil som ich s dôvodom reklamácie, popísal stav iPhonu (mal týždeň a bol prakticky nepoužívaný len testovaný) a samozrejme stav indikátorov. Ďalej som tam uviedol že nesúhlasím s akoukoľvek opravou, alebo iným servisným zásahom a žiadam výmenu zariadenia.
Pri samotnej reklamácii v predajni mi to opečiatkovali, podpísali (dostal som kópiu) a priložili to ako sprievodný list k reklamačnému protokolu (došlo k tomu až po porade s vedúcim predajne keď sa domnievam správne). iPhone prebrali komplet s krabicou a príslušenstvom lebo som to uviedol v liste. V súčasnej dobe čakám na výsledok.
Tak som si pripravil tlačivo ktoré som adresoval konkrétnemu servisnému centru. Oboznámil som ich s dôvodom reklamácie, popísal stav iPhonu (mal týždeň a bol prakticky nepoužívaný len testovaný) a samozrejme stav indikátorov. Ďalej som tam uviedol že nesúhlasím s akoukoľvek opravou, alebo iným servisným zásahom a žiadam výmenu zariadenia.
Pri samotnej reklamácii v predajni mi to opečiatkovali, podpísali (dostal som kópiu) a priložili to ako sprievodný list k reklamačnému protokolu (došlo k tomu až po porade s vedúcim predajne keď sa domnievam správne). iPhone prebrali komplet s krabicou a príslušenstvom lebo som to uviedol v liste. V súčasnej dobe čakám na výsledok.