Stránka 1 z 1
Žádost o sepsání reklamačního listu
Napsal: ned zář 20, 2009 9:07 am
od Majky_
Čau, když se dívám, jak si ta reklamační střediska až vymýšlejí (to samé se mi stalo u předešlého mobilu), tak mě napadlo, jestli jestli by někdo (kdo má více zkušeností s iPhonem) nemohl sepsat nějáký dokument, kde by bylo sepsáno všechno - s tímto lsitem byste došli k operátorovi a přijímací technik by jen odškrtával - potom by se nemohlo stát, že byste zapomněli na indikátor vlhkosti a najednou je iPhone zoxidovaný.
Doufám, že se nějáký člověk, co by to sepsal najde.
PS: Pokud název nevystihuje téma, prosím moderátory o opravu (nic vhodnějšího mě nenapadlo).
Re: Žádost o sepsání reklamačního listu
Napsal: ned zář 20, 2009 10:31 am
od h4wk3y
to je sice pekny, ale to ti nikdo v zivote pri prijimani do servisu nepodepise.. a bez podpisu je to jen car papiru...
Re: Žádost o sepsání reklamačního listu
Napsal: ned zář 20, 2009 11:23 am
od Richie
S niečim podobným mám vlastnú skúsenosť pri reklamácii iPhone 3G S 32GB u T-Mobile Slevensko. Pred samotnou reklamáciou som si zistil kde má byť iPhone zaslaný (tú istú informáciu mi nezávisle potvrdil aj predajca Apple v mojom meste).
Tak som si pripravil tlačivo ktoré som adresoval konkrétnemu servisnému centru. Oboznámil som ich s dôvodom reklamácie, popísal stav iPhonu (mal týždeň a bol prakticky nepoužívaný len testovaný) a samozrejme stav indikátorov. Ďalej som tam uviedol že nesúhlasím s akoukoľvek opravou, alebo iným servisným zásahom a žiadam výmenu zariadenia.
Pri samotnej reklamácii v predajni mi to opečiatkovali, podpísali (dostal som kópiu) a priložili to ako sprievodný list k reklamačnému protokolu (došlo k tomu až po porade s vedúcim predajne keď sa domnievam správne). iPhone prebrali komplet s krabicou a príslušenstvom lebo som to uviedol v liste. V súčasnej dobe čakám na výsledok.