Problém s iTunes 9.0 -> Windows 7
Problém s iTunes 9.0 -> Windows 7
Dobrý den,
tak jsem si včera updatoval iP na verzi 3.1 a zároveň s tím iTunes na verzi 9.0. Bohužel od té doby mi jdou synchronizace neuvěřitelně pomalu (1 písnička cca. 1-2 minuty). Zároveň s tím když dělám něco jiného než synchro. windows absolutně zatuhne a jediná pomoc je tvrdý restart. No a nakonec velice často (při kliknutím pravým tlačítkem na jméno iP vždy) mi windows nahlásí že AppleMobileDeviceHelper zastavil svou činnost, vymrzne itunes a musím odpojit iP. Kompletní reinstalace iTunes také nepomohla. Mohl by mi někdo pomoci? (již jsem zkoušel psát i na Apple).
Sestava:
iP 3G (CZ) 3.1
iTunes 9.0.0.70
Windows 7 RC1 (build 7100)
Snad jsem popsal vše...
tak jsem si včera updatoval iP na verzi 3.1 a zároveň s tím iTunes na verzi 9.0. Bohužel od té doby mi jdou synchronizace neuvěřitelně pomalu (1 písnička cca. 1-2 minuty). Zároveň s tím když dělám něco jiného než synchro. windows absolutně zatuhne a jediná pomoc je tvrdý restart. No a nakonec velice často (při kliknutím pravým tlačítkem na jméno iP vždy) mi windows nahlásí že AppleMobileDeviceHelper zastavil svou činnost, vymrzne itunes a musím odpojit iP. Kompletní reinstalace iTunes také nepomohla. Mohl by mi někdo pomoci? (již jsem zkoušel psát i na Apple).
Sestava:
iP 3G (CZ) 3.1
iTunes 9.0.0.70
Windows 7 RC1 (build 7100)
Snad jsem popsal vše...
Re: Problém s iTunes 9.0 -> Windows 7
Mám vše naprosto stejně jako ty, tudíž iP 3G FW 3.1, W7 build 7100 a iTunes 9.0.0.70. Žádné problémy jsem nezaregistroval, naopak iTunes jsou rychlejší a i synchronizace je rychlejší (můj pocit). Včera jsem nahrával do iP cca 2 000 kusů mp3 a žádný problém se neprojevil.
-
- Sons of Jailbreak
- Příspěvky: 203
- Registrován: čtv bře 13, 2008 12:08 pm
Re: Problém s iTunes 9.0 -> Windows 7
Taky mi to funguje bez problému... Win7 7600
napadá mě jedine reinstall win..
napadá mě jedine reinstall win..
iPhone 5 | iOS 8
MacBook Pro | OS X 10.10
MacBook Pro | OS X 10.10
Re: Problém s iTunes 9.0 -> Windows 7
U me taky v pohode, mam ofiko Win 7 co se budou prodavat a tam vse v pohode.
Doporucil bych jestli mas problem uplne odinstalovaz iTunes a hodit tam rovnou posledni verzi. Nezapomen dat stahnout vse z iPhonu at mas zalohu aplikaci a nemusis vse naklikavat znova
Doporucil bych jestli mas problem uplne odinstalovaz iTunes a hodit tam rovnou posledni verzi. Nezapomen dat stahnout vse z iPhonu at mas zalohu aplikaci a nemusis vse naklikavat znova
-
- patron iPhone.cz
- Příspěvky: 1774
- Registrován: stř bře 05, 2008 7:14 am
Re: Problém s iTunes 9.0 -> Windows 7
Já jsem iTunes updatoval z 8.2 a s W7 to lítá jako z praku
Re: Problém s iTunes 9.0 -> Windows 7
Tak to pak absolutne netuším co s tím. Kompletni odinstalovani a nainstalovani iTunes jsem zkousel. Tak už vázne nevím... Ještě nejaké nápady?
Re: Problém s iTunes 9.0 -> Windows 7
Obnova win na dobu spred instalacie noveho itunes a skusit znova
-
- Sons of Jailbreak
- Příspěvky: 203
- Registrován: čtv bře 13, 2008 12:08 pm
Re: Problém s iTunes 9.0 -> Windows 7
jedině reinstall win a nejlépe nejnovější build i když to vypadá jako blbost u vetšiny neřešitelných problému na winu to opravdu pomáhá
iPhone 5 | iOS 8
MacBook Pro | OS X 10.10
MacBook Pro | OS X 10.10
Re: Problém s iTunes 9.0 -> Windows 7
To vím, jsem IT-ák. A uz se mi to jednou stalo a reinstalací to taky dopadlo, jenže to je prave to co se mi naprosto nechce...
-
- Mírně pokročilý
- Příspěvky: 349
- Registrován: čtv čer 18, 2009 9:53 pm
Re: Problém s iTunes 9.0 -> Windows 7
když se ti to nechce, tak pořiď MacOS a nebudeš muset přeinstalovávat nikdy ..
BTW: máš JB nebo čistej? v posledním updatu iTunes úmyslně blokovali nahrávání cracknutých app přes iTunes. Tak třeba zda to nebude podobná věc pro JB, ale to by asi vyšlo z 8.2.1 (6) na 8.2.něco a ne rovnou 9 ... ?
BTW: máš JB nebo čistej? v posledním updatu iTunes úmyslně blokovali nahrávání cracknutých app přes iTunes. Tak třeba zda to nebude podobná věc pro JB, ale to by asi vyšlo z 8.2.1 (6) na 8.2.něco a ne rovnou 9 ... ?
Re: Problém s iTunes 9.0 -> Windows 7
Ja mam tak isto Win 7 64bit a Itunes 9 a vsetko bez problemov.
Re: Problém s iTunes 9.0 -> Windows 7
Teď už i já. Volal jsem na podporu apple a tam mi poslali článek jak přeinstalovat itunes tak aby po něm vůbec nic nezbylo. Teď už to jde i mě
-
- Moderator fóra
- Příspěvky: 5790
- Registrován: úte črc 01, 2008 3:17 pm
Re: Problém s iTunes 9.0 -> Windows 7
Nemohl bys ten článek hodit, prosím, do placu?
-
- Moderator fóra
- Příspěvky: 4033
- Registrován: pon bře 30, 2009 10:25 am
Re: Problém s iTunes 9.0 -> Windows 7
Jestli neco takoveho skutečne existuje tak rovnou do návodů!
...web o čaji, čajování, motorkách, kaligrafii...
iPhone SE 2022
Děkuji, že nežádáte pomoc po soukromých zprávách.
iPhone SE 2022
Děkuji, že nežádáte pomoc po soukromých zprávách.
-
- Host
- Příspěvky: 61
- Registrován: stř zář 30, 2009 5:39 pm
Re: Problém s iTunes 9.0 -> Windows 7
Mam tez win 7 32bit a itunes 9 + iphone 3gs a zadny problem nemam, vazne vidim opravu jen na to preinstalovani windowsu.
Problém...
Ahoj,
mám iTunes a iPhone již několik let.. Nikdy mi to nedělalo problémy.. Až do nynějška. Proto bych se chtěla obrátit na Vás, protože by jste mohli vědět jak vyřešit můj problém.
Jednoho dne jsem si do svého notebooku chtěla nainstalovat Nero. Bohužel mi nevyhovovalo a odstranila jsem ho z počítače a od té doby se mi zobrazuje, když chci spustit iTunes, toto: Chybí nastavení registrů používána ovladači iTunes pro import a vypalování CD a DVD. Je možné, že byl nainstalován nový software pro vypalování CD. Nainstalujte iTunes znovu.
Nikdy to nebránilo v normálním fungování programu. Až do včerejšího dne, kdy jsem defragmentovala disk. Od té doby se mi zobrazí pouze okno s tímto nápisem, otevře se průhledné okno iTunes a ohlásí to že byl program ukončen. Již 3* jsem iTunes odinstalovala a nainstalovala, pokoušela jsem se měnit nastavení v notebooku. Nic nepomáhá..
Byla bych šíleně moc vděčná někomu kdo by mi dokázal pomoct.
mám iTunes a iPhone již několik let.. Nikdy mi to nedělalo problémy.. Až do nynějška. Proto bych se chtěla obrátit na Vás, protože by jste mohli vědět jak vyřešit můj problém.
Jednoho dne jsem si do svého notebooku chtěla nainstalovat Nero. Bohužel mi nevyhovovalo a odstranila jsem ho z počítače a od té doby se mi zobrazuje, když chci spustit iTunes, toto: Chybí nastavení registrů používána ovladači iTunes pro import a vypalování CD a DVD. Je možné, že byl nainstalován nový software pro vypalování CD. Nainstalujte iTunes znovu.
Nikdy to nebránilo v normálním fungování programu. Až do včerejšího dne, kdy jsem defragmentovala disk. Od té doby se mi zobrazí pouze okno s tímto nápisem, otevře se průhledné okno iTunes a ohlásí to že byl program ukončen. Již 3* jsem iTunes odinstalovala a nainstalovala, pokoušela jsem se měnit nastavení v notebooku. Nic nepomáhá..
Byla bych šíleně moc vděčná někomu kdo by mi dokázal pomoct.