iTunes hláška "Your payment method was declined."
Napsal: čtv lis 11, 2010 6:56 pm
Takže začnu tím že jsem vlastnil jak iPhone 3 tak iPhone 3GS a iTunes účet používám již víc než 2roky. Vlastnil jsem iPhone 4 16GB kterou jsem prodal a ted jsem ¨si zakoupil iPhone 4 32GB. Provedl jsem obnovu ze zálohy a když chci ted něco stahovat z iTunes objeví se hláška že musím doplnit nějakou informaci k účtu. Pamatuji si , že jednou to chtělo ověřit Security Code takže jsem si myslel , že se jedná o tu samou banalitu ale když se zobrazili informace o účtu a já jsem zadal Security Code a zkontroloval všechny další informace tak iTunes zahlásil "Your payment method was declined. Please enter another payment method." A já už si nevím rady. Všechno minimálně 100x zkontrolovano. Na účtu je dostatek peněz a dokonce když tou samou kreditkou platím někde jinde, tak není problém. Všechno proběhne jak má. Už jsem z toho docela unavený a vůbec netuším kde se stala chyba. Každopádně účet funguje jen když kartu označím jako "NONE" tak mužu účet používat a stahovat free aplikace ale to já nechci.
Věděl by mi někdo poradit co s tím?
Děkuji
Nepouzivej cervenou barvu.Jackie
Věděl by mi někdo poradit co s tím?
Děkuji
Nepouzivej cervenou barvu.Jackie