Stránka 1 z 1

Jak je to s placením, nemáte-li na účtě dostatek financí?

Napsal: pát čer 24, 2011 7:47 am
od underbeat
Zdravím, tak se mi stala nemilá událost. Chtěl jsem si koupit žetony v aplikaci Zynga poker, ale zapomněl jsem že zrovna na kreditce nemám žádné peníze, takže transakce neproběhla. Ale teď když chci např. aktualizovat přes app store nějakou aplikačku v telefonu, napíše mi to chybu, že musím aktualizovat svůj účet. Nejde ta předchozí platba nějak stornovat, aby mi to tu chybu nepsalo a šlo v pohodě aktualizovat? Máte s tím někdo zkušenost? Díkec moc

Re: Jak je to s placením, nemáte-li na účtě dostatek financí

Napsal: pát čer 24, 2011 7:51 am
od ls8
Teď musíš buď nastavit v účtu jinou kartu, nebo počkat, až budeš mít na kartě prachy. Aneb bez peněz do AppStoru nelez. :D

Re: Jak je to s placením, nemáte-li na účtě dostatek financí

Napsal: pát čer 24, 2011 9:31 am
od Jirkus
Peněžní převody mezi bankami trvají i několik dní. U mne jsou to 3 - 4 dny pro platbu do appstore (podle transakční historie je to nejaká banka Luxemburgu).

Někdy se může stát, že se z nějakého důvodu (vinou bank) platba ještě více opozdí a v appstore to hned vyhodnocují jako neplatný účet.

V této situaci stačí zachovat klid, trvat si na svém a poslat do Applu report - oni to pochopí a účet do jednoho dne sami odblokují.

Druhá možnost je změnit číslo kreditky, tak jak to napsal ls8.

Re: Jak je to s placením, nemáte-li na účtě dostatek financí

Napsal: pát čer 24, 2011 9:37 am
od underbeat
Díky :) Jak to vypadá, budu muset počkat do výplaty :D