Stránka 1 z 1
Jak je to s placením, nemáte-li na účtě dostatek financí?
Napsal: pát čer 24, 2011 7:47 am
od underbeat
Zdravím, tak se mi stala nemilá událost. Chtěl jsem si koupit žetony v aplikaci Zynga poker, ale zapomněl jsem že zrovna na kreditce nemám žádné peníze, takže transakce neproběhla. Ale teď když chci např. aktualizovat přes app store nějakou aplikačku v telefonu, napíše mi to chybu, že musím aktualizovat svůj účet. Nejde ta předchozí platba nějak stornovat, aby mi to tu chybu nepsalo a šlo v pohodě aktualizovat? Máte s tím někdo zkušenost? Díkec moc
Re: Jak je to s placením, nemáte-li na účtě dostatek financí
Napsal: pát čer 24, 2011 7:51 am
od ls8
Teď musíš buď nastavit v účtu jinou kartu, nebo počkat, až budeš mít na kartě prachy. Aneb bez peněz do AppStoru nelez.
![Very Happy :D](./images/smilies/biggrin.gif)
Re: Jak je to s placením, nemáte-li na účtě dostatek financí
Napsal: pát čer 24, 2011 9:31 am
od Jirkus
Peněžní převody mezi bankami trvají i několik dní. U mne jsou to 3 - 4 dny pro platbu do appstore (podle transakční historie je to nejaká banka Luxemburgu).
Někdy se může stát, že se z nějakého důvodu (vinou bank) platba ještě více opozdí a v appstore to hned vyhodnocují jako neplatný účet.
V této situaci stačí zachovat klid, trvat si na svém a poslat do Applu report - oni to pochopí a účet do jednoho dne sami odblokují.
Druhá možnost je změnit číslo kreditky, tak jak to napsal ls8.
Re: Jak je to s placením, nemáte-li na účtě dostatek financí
Napsal: pát čer 24, 2011 9:37 am
od underbeat
Díky
![Smile :)](./images/smilies/smile.gif)
Jak to vypadá, budu muset počkat do výplaty
![Very Happy :D](./images/smilies/biggrin.gif)