Stránka 1 z 1
Sloučení dvou účtu
Napsal: ned pro 11, 2011 11:31 pm
od Sabii
Ahoj, mám normálně účet na iTunes a klasicky jsem si stahovala aplikace a vše v pořádku. Ale od jednoho dne mi to u PaymentMethod hází chybu (mám pořád stejnou kreditku)...zkusila jsem založit nový účet a ten jede v pořádku (se stejnou kreditkou a údaji). Je možnost nějak tyto dva účtu spojit? Když to "spojím" a chci aktualizovat své aplikace z prvního účtu, tak to chce zase zaplatit...vím právě, že iTunes tohle zrovna nepodporuje, ale jestli není nějaká možnost. Děkuji moc za odpověď
Re: Sloučení dvou účtu
Napsal: pon pro 12, 2011 12:49 am
od rony
nie je. stacilo na tom povodnom ucte asi iba pouzit zlozitejsie heslo na tom totiz itunes trva... aj ked to priamo nepovie, lde je problem.
aj tak, s dvomi uctami sa da zit, jednoducho sa prihlas jednym, zaktualizuj. potom druhy a zaktualizuj.
na pocitaco s itunes to ide lahsie.
Re: Sloučení dvou účtu
Napsal: pon pro 12, 2011 1:04 am
od lafore
ked das nejaku app updatovat tak ono rovno vyhodi ten ucet, cez ktory je kupena nie? Len heslo napises. Aspon u mna to tak funguje.
Re: Sloučení dvou účtu
Napsal: pon pro 12, 2011 11:32 am
od Sabii
Jo, přesně to mi napíše, dám heslo a chce to po mě údaje z kreditky...
ale děkuji za pomoc, zkusím na to ještě kouknout, kdyžtak budou dva účty no
Re: Sloučení dvou účtu
Napsal: pon pro 12, 2011 11:42 am
od rony
nastav si tie udaje v Apple ID znova na pocitaci v iTunes, zmen si heslo na zlozitejsie a mam pocit, ze to bude fungovat. Payment method declined sme tu uz riesili, stacilo zadat do vyhladavania a prides na to, ze treba tie udaje len pozorne prepisat.
Re: Sloučení dvou účtu
Napsal: úte led 24, 2012 6:46 pm
od tvosi
taky je nutne aby byla spravne a zcela vyplneny udaje v profilu jako adresa atd