Čo robiť pred predajom iPhone, iPad, iPod
Napsal: stř lis 19, 2014 10:32 pm
Priamo u Apple: http://support.apple.com/sk-sk/HT5661
Ak zariadenie so systémom iOS stále máte
Skôr než predáte alebo postúpite svoje zariadenie so systémom iOS, nezabudnite odstrániť všetky svoje osobné informácie. Pomocou nasledujúceho postupu zabezpečíte svoje dáta a obnovíte v zariadení predvolené výrobné nastavenia pre nového vlastníka:
Zálohujte zariadenie: http://support.apple.com/kb/HT1766?viewlocale=sk_SK
Prejdite do ponuky Nastavenia > Všeobecné > Resetovať a klepnite na položku Vymazať celý obsah a nastavenia.
Zariadenie sa tým úplne vymaže a vypnú sa služby iCloud, iMessage, FaceTime, Game Center a ďalšie.
Ak používate systém iOS 7 alebo novší a máte zapnutú službu Nájsť môj iPhone, bude potrebné zadať účet Apple ID a heslo. Po zadaní hesla sa zariadenie vymaže a odstráni z vášho účtu, aby ho mohol nový vlastník aktivovať.
Informácie o prenose služieb na nového vlastníka vám poskytne váš operátor.
Keď nový vlastník zariadenie prvýkrát zapne, sprievodca nastavením ho prevedie procesom nastavenia.
Dôležité upozornenie: Nevymazávajte manuálne kontakty, kalendáre, pripomienky, dokumenty, fotostreamy ani iné dáta služby iCloud, kým ste prihlásení do svojho účtu služby iCloud, inak sa daný obsah vymaže aj zo serverov služby iCloud a zo všetkých vašich zariadení, v ktorých používate službu iCloud.
Ak zariadenie so systémom iOS už nemáte
Ak ste pred predajom alebo postúpením zariadenia so systémom iOS nepostupovali podľa vyššie uvedených krokov:
Požiadajte nového vlastníka, aby pomocou vyššie uvedených pokynov vymazal celý obsah a nastavenia.
Ak v zariadení používate služby iCloud a Nájsť môj iPhone, môžete ho na diaľku vymazať a odstrániť zo svojho účtu tak, že sa prihlásite na stránku icloud.com/find, vyberiete zariadenie a kliknete na položku Vymazať. Po vymazaní zariadenia kliknite na položku Odstrániť z účtu. Keď zariadenie vymažete, pred aktiváciou služby iMessage v novom zariadení bude potrebné počkať 24 hodín.
Ak nemôžete vykonať niektorý z vyššie uvedených krokov, mali by ste zmeniť heslo svojho účtu Apple ID. Zmenou hesla sa neodstránia žiadne osobné informácie uložené v zariadení, zabezpečí sa tým však, aby nový vlastník nemohol vymazať vaše informácie zo služby iCloud. http://support.apple.com/kb/PH2617?viewlocale=sk_SK
Ďalšie informácie
Zistite, ako zálohovať informácie uložené v zariadení so systémom iOS. http://support.apple.com/kb/HT1766?viewlocale=sk_SK
Zistite, ako obnoviť zálohu z aplikácie iTunes http://support.apple.com/kb/HT1766?viewlocale=sk_SK alebo zo služby iCloud http://support.apple.com/kb/ph12521?viewlocale=sk_SK
Zistite, ako postupovať v prípade straty alebo odcudzenia zariadenia so systémom iOS. http://support.apple.com/kb/HT5668?viewlocale=sk_SK
Prečítajte si informácie o funkcii Zámok aktivácie služby Nájsť môj iPhone. http://support.apple.com/kb/HT5818?viewlocale=sk_SK
Celý text je na webe Apple.
Ak zariadenie so systémom iOS stále máte
Skôr než predáte alebo postúpite svoje zariadenie so systémom iOS, nezabudnite odstrániť všetky svoje osobné informácie. Pomocou nasledujúceho postupu zabezpečíte svoje dáta a obnovíte v zariadení predvolené výrobné nastavenia pre nového vlastníka:
Zálohujte zariadenie: http://support.apple.com/kb/HT1766?viewlocale=sk_SK
Prejdite do ponuky Nastavenia > Všeobecné > Resetovať a klepnite na položku Vymazať celý obsah a nastavenia.
Zariadenie sa tým úplne vymaže a vypnú sa služby iCloud, iMessage, FaceTime, Game Center a ďalšie.
Ak používate systém iOS 7 alebo novší a máte zapnutú službu Nájsť môj iPhone, bude potrebné zadať účet Apple ID a heslo. Po zadaní hesla sa zariadenie vymaže a odstráni z vášho účtu, aby ho mohol nový vlastník aktivovať.
Informácie o prenose služieb na nového vlastníka vám poskytne váš operátor.
Keď nový vlastník zariadenie prvýkrát zapne, sprievodca nastavením ho prevedie procesom nastavenia.
Dôležité upozornenie: Nevymazávajte manuálne kontakty, kalendáre, pripomienky, dokumenty, fotostreamy ani iné dáta služby iCloud, kým ste prihlásení do svojho účtu služby iCloud, inak sa daný obsah vymaže aj zo serverov služby iCloud a zo všetkých vašich zariadení, v ktorých používate službu iCloud.
Ak zariadenie so systémom iOS už nemáte
Ak ste pred predajom alebo postúpením zariadenia so systémom iOS nepostupovali podľa vyššie uvedených krokov:
Požiadajte nového vlastníka, aby pomocou vyššie uvedených pokynov vymazal celý obsah a nastavenia.
Ak v zariadení používate služby iCloud a Nájsť môj iPhone, môžete ho na diaľku vymazať a odstrániť zo svojho účtu tak, že sa prihlásite na stránku icloud.com/find, vyberiete zariadenie a kliknete na položku Vymazať. Po vymazaní zariadenia kliknite na položku Odstrániť z účtu. Keď zariadenie vymažete, pred aktiváciou služby iMessage v novom zariadení bude potrebné počkať 24 hodín.
Ak nemôžete vykonať niektorý z vyššie uvedených krokov, mali by ste zmeniť heslo svojho účtu Apple ID. Zmenou hesla sa neodstránia žiadne osobné informácie uložené v zariadení, zabezpečí sa tým však, aby nový vlastník nemohol vymazať vaše informácie zo služby iCloud. http://support.apple.com/kb/PH2617?viewlocale=sk_SK
Ďalšie informácie
Zistite, ako zálohovať informácie uložené v zariadení so systémom iOS. http://support.apple.com/kb/HT1766?viewlocale=sk_SK
Zistite, ako obnoviť zálohu z aplikácie iTunes http://support.apple.com/kb/HT1766?viewlocale=sk_SK alebo zo služby iCloud http://support.apple.com/kb/ph12521?viewlocale=sk_SK
Zistite, ako postupovať v prípade straty alebo odcudzenia zariadenia so systémom iOS. http://support.apple.com/kb/HT5668?viewlocale=sk_SK
Prečítajte si informácie o funkcii Zámok aktivácie služby Nájsť môj iPhone. http://support.apple.com/kb/HT5818?viewlocale=sk_SK
Celý text je na webe Apple.