T-Debile [Priebeh reklamácie]
-
- Mírně pokročilý
- Příspěvky: 447
- Registrován: čtv črc 16, 2009 6:50 am
T-Debile [Priebeh reklamácie]
Reklamoval som telefón, viď tu.
viewtopic.php?f=7&t=27137
Bol som bez iPhoneu 1,5 mesiaca. 2 krát reklamovaný. 1.krát nedodaný náhradný diel. V Trnave (vo Štvrtok) mi povedali, že ak chcem, vrátia mi peniaze, ale musí ísť do predajne, kde bol kupovaný, čiže do BA - najneskôr do konca víkendu. Prídem v nedeľu do BA a čo mi povedia? "To ste mali hneď v ten deň prísť!" a ja na to: "Ako to? V TT mi povedali niečo iné ?!" Tak nakoniec, som im ho tam nehal, museli vraj preveriť, či sa za tie 4 dni nepoškodil. Medzitým, som sa rozhodol, že si zoberiem peniaze, kúpim 3GS, predám a kúpim neblokovaný 3G. Prídem o5 do BA (dnes) a telefón "opravený" !
Pekne ma obabrali. Prídeme domov, že si idem spraviť JB, nainštalovať aplikácie, robím JB cez redsn0w a kuk pri DFU - dotyk. Časť mi stále tlačí na displej !
Pri bežnom chode je to ok, akonáhle stlačím home, mám tam o5 veľký flak.
Ani si neviete predstaviť, aké mám teraz nervy !
edit: Aby som nezabudol... V servise majú čas na to, aby mi dali nový baseband, ale telefón neopravia ! Mám podať sťažnosť ?! Dnes som tam bol o5, ale je potrebná nová zmluva, aby som si zobral 3gs, čo číní ďalších 24 mesiacov viazanosti. Ja požadujem, pokračovanie daného programu a nový v telefón s daným programom, starý samozrejme vrátim.
Vim zeses vytocen, ale doubleposty delat nemusis pro priste tvosi
viewtopic.php?f=7&t=27137
Bol som bez iPhoneu 1,5 mesiaca. 2 krát reklamovaný. 1.krát nedodaný náhradný diel. V Trnave (vo Štvrtok) mi povedali, že ak chcem, vrátia mi peniaze, ale musí ísť do predajne, kde bol kupovaný, čiže do BA - najneskôr do konca víkendu. Prídem v nedeľu do BA a čo mi povedia? "To ste mali hneď v ten deň prísť!" a ja na to: "Ako to? V TT mi povedali niečo iné ?!" Tak nakoniec, som im ho tam nehal, museli vraj preveriť, či sa za tie 4 dni nepoškodil. Medzitým, som sa rozhodol, že si zoberiem peniaze, kúpim 3GS, predám a kúpim neblokovaný 3G. Prídem o5 do BA (dnes) a telefón "opravený" !
Pekne ma obabrali. Prídeme domov, že si idem spraviť JB, nainštalovať aplikácie, robím JB cez redsn0w a kuk pri DFU - dotyk. Časť mi stále tlačí na displej !
Pri bežnom chode je to ok, akonáhle stlačím home, mám tam o5 veľký flak.
Ani si neviete predstaviť, aké mám teraz nervy !
edit: Aby som nezabudol... V servise majú čas na to, aby mi dali nový baseband, ale telefón neopravia ! Mám podať sťažnosť ?! Dnes som tam bol o5, ale je potrebná nová zmluva, aby som si zobral 3gs, čo číní ďalších 24 mesiacov viazanosti. Ja požadujem, pokračovanie daného programu a nový v telefón s daným programom, starý samozrejme vrátim.
Vim zeses vytocen, ale doubleposty delat nemusis pro priste tvosi
Re: T-Debile [Priebeh reklamácie]
Chod na SOI a porad sa s nimi.Urcite nic nepodpisuj.A hlavne na SOi dones vsetky dokumenty:o kupe,reklamacii a tak
-
- Moderator fóra
- Příspěvky: 4123
- Registrován: pon lis 26, 2007 7:41 pm
Re: T-Debile [Priebeh reklamácie]
v CR je to ak, ze pokud neco reklamujes a oni reklamovanou vec vrati aniz by ji opravili, tak stale bezi ona 30 denni lhuta kterou maji na opraveni telefonu, tzn. ze jakmile ji pretahnout, mas pravo zadat okamzite novy telefon jak je to na SVK netusim
iPhone 2G 8GB
iPhone 7 128GB Jet Black
iPad Mini with Retina 32GB Silver
Macbook Pro 13" mid-2009
iPhone 7 128GB Jet Black
iPad Mini with Retina 32GB Silver
Macbook Pro 13" mid-2009
Re: T-Debile [Priebeh reklamácie]
Tak isto je to aj na SVK.Lenze ak si to dobrovolne prevzal,tak hold mas smolu,respektive ak pojdes na SOI,tak ta sa do toho obuje a pravdepodobne dostanes novy iP
Ale musis ist na SOi a mat vsetky dokumenty
Ale musis ist na SOi a mat vsetky dokumenty
-
- Mírně pokročilý
- Příspěvky: 447
- Registrován: čtv črc 16, 2009 6:50 am
Re: T-Debile [Priebeh reklamácie]
SOI = Slovenská obchodná inšpekcia? Tam mám ísť..?
Re: T-Debile [Priebeh reklamácie]
Ano....pokial porusili hocico zo zakona o ochrane spotrebitela a podobne,tak im daju pokyn,aby ti dali peniaze alebo novy kus
-
- Mírně pokročilý
- Příspěvky: 447
- Registrován: čtv črc 16, 2009 6:50 am
Re: T-Debile [Priebeh reklamácie]
Mno, budem rád, keď sa to vyrieši. Len najviac ma mrzí to, že som musel chodiť s mojím dedom, ktorý má vážne zdravotné problémy. V BA mi povedali, že ak chcem vrátiť telefón, je potrebné, aby tam bol on - kupca. Nakoniec, nebol ani potrebný, keďže sa nič nevyriešilo.
Re: T-Debile [Priebeh reklamácie]
Este si mozes od nich narokovat vsetky naklady spojene s reklamaciou....ale ako sa s nimi dohodnes to uz neviem
Alebo sa skus este poradit tu:
A tu:
Rad by som ti s tym pomohol aj ja,ale zial momentalne nemam dako vela casu
Alebo sa skus este poradit tu:
Kód: Vybrat vše
http://staznosti.sme.sk/sp/9/Ochrana-spotrebitela-v-EU.html
A tu:
Kód: Vybrat vše
http://www.pravaspotrebitela.sk/
Rad by som ti s tym pomohol aj ja,ale zial momentalne nemam dako vela casu
-
- Host
- Příspěvky: 80
- Registrován: úte čer 02, 2009 4:02 pm
Re: T-Debile [Priebeh reklamácie]
V blízkej dobe by som chcel reklamovať aj ja. Ale vidím jeden problémik: v tmobile už 3g 16gb nemajú, majú iba 8gb a potom už 3gs. Ak mi uznajú reklamáciu, čo sa stane ?
1. kedže nemajú presne tie isté, vrátia mi peniaze ?
2. dajú mi 8gb ?
3. mohli by mi dať 3gs ?
4. opravia mi ho ?
1 - toto by som nechcel, lebo som to kupoval v akcii a vrátili by mi nejakých smiešnych 30e...
2 - môžem s tým nesúhlasiť ? keď som mal 16gb ? vtedy bol 8gb sa 1e, preto som doplácal na 16gb
3 - s týmto by som určite súhlasil...
4 - ak nemajú právo ho otvárať a opravovať, prečo ho zakladatelovi témy opravovali ???
najlepšie keby mal niekto skúsenosť s reklamáciou 3g a dostal späť 3gs...
1. kedže nemajú presne tie isté, vrátia mi peniaze ?
2. dajú mi 8gb ?
3. mohli by mi dať 3gs ?
4. opravia mi ho ?
1 - toto by som nechcel, lebo som to kupoval v akcii a vrátili by mi nejakých smiešnych 30e...
2 - môžem s tým nesúhlasiť ? keď som mal 16gb ? vtedy bol 8gb sa 1e, preto som doplácal na 16gb
3 - s týmto by som určite súhlasil...
4 - ak nemajú právo ho otvárať a opravovať, prečo ho zakladatelovi témy opravovali ???
najlepšie keby mal niekto skúsenosť s reklamáciou 3g a dostal späť 3gs...
Re: T-Debile [Priebeh reklamácie]
Nevadi,ze operator nema.Pokial ma servis tak ten posiela.Podla zakona mas narok v pripade uznanej reklamacie:opravu,novy rovnaky kus alebo novy vyssi model-bezna prax v Bosch,Narex a podobne
-
- Mírně pokročilý
- Příspěvky: 447
- Registrován: čtv črc 16, 2009 6:50 am
Re: T-Debile [Priebeh reklamácie]
Vyjadrenie firmy:
Vážený pán XXX,
dovoľte nám, aby sme touto cestou reagovali na Váš podnet a poskytli Vám naše vyjadrenie.
Požiadali ste nás o prešetrenie opravy Vášho mobilného telefónu iPhone 16 GB s IMEI: XXXXXXXXXXXXXX. Naše interné šetrenie potvrdilo, že Váš mobilný telefón spĺňa podmienky záručnej opravy. Ospravedlňujeme sa Vám, ale z dôvodu nedodania náhradného dielu jeho výrobcom nie je momentálne možné Váš telefón opraviť.
V súčasnosti nemáme v ponuke telefón rovnakej značky a typu. Z tohto dôvodu máte nárok na zrušenie aktuálneho dodatku k zmluve o pripojení a vrátenie kúpnej ceny telefónu vo výške 2,64 ?. Následne môžete využiť ľubovoľnú aktuálnu akciu s kúpou mobilného telefónu.
Zároveň by sme sa Vám chceli i prostredníctvom tohto portálu ospravedlniť za nekorektné informácie o spôsobe zrušenia dodatku k zmluve o pripojení, ktoré Vám poskytli naši zamestnanci. Dodatok môže zrušiť osoba oprávnená konať v mene spoločnosti, na ktorú je telefón zakúpený v ktoromkoľvek T-Centre, nie len v Bratislave. Ich kompletný zoznam nájdete na stránke http://www.t-mobile.sk v časti Pomoc a podpora, Predajne.
V prípade, že sa rozhodnete pre podpísanie nového dodatku k zmluve o pripojení, je potrebné predložiť nasledujúce doklady:
? občiansky preukaz
? ďalší doklad (výpis z účtu, vodičský preukaz, faktúra za plyn, elektrinu)
? živnostenský list, koncesná listina, výpis zo živnostenského registra alebo výpis z obchodného registra (výpis z obchodného registra nesmie byť starší ako 3 mesiace)
? pečiatka (ak ňou disponujete)
Vážený pán XXX, vážime si, že využívate služby práve našej spoločnosti a ubezpečujeme Vás, že nám nie je ľahostajná vzniknutá situácia. V rámci zachovania dobrých obchodných vzťahov Vám zabezpečíme od 15. 04. 2010 50 % zľavu z mesačného poplatku pri programe 100 Viac, ktorý využívate s reklamovaným telefónom IMEI:XXXXXXXXXXXXXX na 2 zúčtovacie obdobia.
Mrzí nás, že ste sa stretli s takouto nepríjemnou skúsenosťou. Veríme, že ponúknuté riešenie prijmete a bude nám cťou, ak budeme i naďalej pokračovať vo vzájomnej spolupráci.
Za porozumenie Vám ďakujeme.
S úctou
Odbor externej komunikácie
Vážený pán XXX,
dovoľte nám, aby sme touto cestou reagovali na Váš podnet a poskytli Vám naše vyjadrenie.
Požiadali ste nás o prešetrenie opravy Vášho mobilného telefónu iPhone 16 GB s IMEI: XXXXXXXXXXXXXX. Naše interné šetrenie potvrdilo, že Váš mobilný telefón spĺňa podmienky záručnej opravy. Ospravedlňujeme sa Vám, ale z dôvodu nedodania náhradného dielu jeho výrobcom nie je momentálne možné Váš telefón opraviť.
V súčasnosti nemáme v ponuke telefón rovnakej značky a typu. Z tohto dôvodu máte nárok na zrušenie aktuálneho dodatku k zmluve o pripojení a vrátenie kúpnej ceny telefónu vo výške 2,64 ?. Následne môžete využiť ľubovoľnú aktuálnu akciu s kúpou mobilného telefónu.
Zároveň by sme sa Vám chceli i prostredníctvom tohto portálu ospravedlniť za nekorektné informácie o spôsobe zrušenia dodatku k zmluve o pripojení, ktoré Vám poskytli naši zamestnanci. Dodatok môže zrušiť osoba oprávnená konať v mene spoločnosti, na ktorú je telefón zakúpený v ktoromkoľvek T-Centre, nie len v Bratislave. Ich kompletný zoznam nájdete na stránke http://www.t-mobile.sk v časti Pomoc a podpora, Predajne.
V prípade, že sa rozhodnete pre podpísanie nového dodatku k zmluve o pripojení, je potrebné predložiť nasledujúce doklady:
? občiansky preukaz
? ďalší doklad (výpis z účtu, vodičský preukaz, faktúra za plyn, elektrinu)
? živnostenský list, koncesná listina, výpis zo živnostenského registra alebo výpis z obchodného registra (výpis z obchodného registra nesmie byť starší ako 3 mesiace)
? pečiatka (ak ňou disponujete)
Vážený pán XXX, vážime si, že využívate služby práve našej spoločnosti a ubezpečujeme Vás, že nám nie je ľahostajná vzniknutá situácia. V rámci zachovania dobrých obchodných vzťahov Vám zabezpečíme od 15. 04. 2010 50 % zľavu z mesačného poplatku pri programe 100 Viac, ktorý využívate s reklamovaným telefónom IMEI:XXXXXXXXXXXXXX na 2 zúčtovacie obdobia.
Mrzí nás, že ste sa stretli s takouto nepríjemnou skúsenosťou. Veríme, že ponúknuté riešenie prijmete a bude nám cťou, ak budeme i naďalej pokračovať vo vzájomnej spolupráci.
Za porozumenie Vám ďakujeme.
S úctou
Odbor externej komunikácie
-
- Moderator fóra
- Příspěvky: 4123
- Registrován: pon lis 26, 2007 7:41 pm
Re: T-Debile [Priebeh reklamácie]
no newim jak na slovensku, ale v cr ti musi prodejce v pripade opravy vymenou za novy kus dat bud stejny model (v tomto pripade 3G), nebo lepsi (tzn.3Gs) bez doplatku..
iPhone 2G 8GB
iPhone 7 128GB Jet Black
iPad Mini with Retina 32GB Silver
Macbook Pro 13" mid-2009
iPhone 7 128GB Jet Black
iPad Mini with Retina 32GB Silver
Macbook Pro 13" mid-2009
-
- Starý pes fóra :)
- Příspěvky: 11456
- Registrován: pát črc 11, 2008 6:52 pm
Re: T-Debile [Priebeh reklamácie]
Nene, taky ti můžou vrátit peníze. Tedy třeba 1Kč, pokud jsi ho kupoval jako dotovaný za korunu. Když ti současně s tím ukončí závazek, tak je to OK. Prostě si zase za korunu vezmeš nový model a zavážeš se na další dva roky.
iPhone XS 64GB | MacMini 2018 | MacBook Pro 15 2013
-
- Moderator fóra
- Příspěvky: 4123
- Registrován: pon lis 26, 2007 7:41 pm
Re: T-Debile [Priebeh reklamácie]
nene, mas pravo si vybrat, tzn. muzes odmitnout vraceni penez a trvat na novem telefonu
iPhone 2G 8GB
iPhone 7 128GB Jet Black
iPad Mini with Retina 32GB Silver
Macbook Pro 13" mid-2009
iPhone 7 128GB Jet Black
iPad Mini with Retina 32GB Silver
Macbook Pro 13" mid-2009
-
- Starý pes fóra :)
- Příspěvky: 11456
- Registrován: pát črc 11, 2008 6:52 pm
Re: T-Debile [Priebeh reklamácie]
Aha, tak to nevím. To je v Občanském zákoníku, nebo ve smlouvě s operátorem (kterým)?
iPhone XS 64GB | MacMini 2018 | MacBook Pro 15 2013
-
- Starý pes fóra :)
- Příspěvky: 1935
- Registrován: sob lis 24, 2007 10:29 am
Re: T-Debile [Priebeh reklamácie]
je to v zákoně. Pokud se opravdu objeví závažná chyba(u iPhone neopravitelná), nebo to nestihnou do 30 dní, tak máš nárok na nový přístroj nebo vrácení peněz.
V dnešní době je lepší si vzít nový telefon, protože za KORUNU už ho neseženeš
V dnešní době je lepší si vzít nový telefon, protože za KORUNU už ho neseženeš
-
- Mírně pokročilý
- Příspěvky: 447
- Registrován: čtv črc 16, 2009 6:50 am
Re: T-Debile [Priebeh reklamácie]
Keďže telefón bol na deda a on chce prejsť do o2, nemá zmysel vytvárať viazanosť znova na 2 roky (za 0,5 roka končí). Teda pre mňa to nezmysel nie je, ja rád 3GS, ale dedo si nedá povedať
-
- Starý pes fóra :)
- Příspěvky: 11456
- Registrován: pát črc 11, 2008 6:52 pm
Re: T-Debile [Priebeh reklamácie]
Bohužel, podle zákona pokud prodávající už nemá k dispozici stejný model (tzn. není možná výměna), zákon jako možnosti definuje jen slevu z ceny věci nebo odstoupení od smlouvy (zrušení závazku a vrácení peněz). Nic o tom, že by ti prodávající musel dát nejbližší lepší/novější model.
Občanský zákoník, paragraf 622:
(1) Jde-li o vadu, kterou lze odstranit, má kupující právo, aby byla bezplatně, včas a řádně odstraněna, a prodávající je povinen vadu bez zbytečného odkladu odstranit. Není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, může kupující požadovat výměnu věci, nebo týká-li se vada jen součásti věci, výměnu součásti. Není-li takový postup možný, může kupující žádat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit.
Občanský zákoník, paragraf 622:
(1) Jde-li o vadu, kterou lze odstranit, má kupující právo, aby byla bezplatně, včas a řádně odstraněna, a prodávající je povinen vadu bez zbytečného odkladu odstranit. Není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, může kupující požadovat výměnu věci, nebo týká-li se vada jen součásti věci, výměnu součásti. Není-li takový postup možný, může kupující žádat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit.
iPhone XS 64GB | MacMini 2018 | MacBook Pro 15 2013
-
- Moderator fóra
- Příspěvky: 4123
- Registrován: pon lis 26, 2007 7:41 pm
Re: T-Debile [Priebeh reklamácie]
ano, omlouvam se za mystifikaci Is8 mas pravdu, nevim proc sem si to myslel
iPhone 2G 8GB
iPhone 7 128GB Jet Black
iPad Mini with Retina 32GB Silver
Macbook Pro 13" mid-2009
iPhone 7 128GB Jet Black
iPad Mini with Retina 32GB Silver
Macbook Pro 13" mid-2009
Re: T-Debile [Priebeh reklamácie]
Lenže v tom zákone máš:že kupujúci môže žiadať.Predajcovia nič nebráni v tom aby ti dal novších model.Popripade sa s ním dohodnúť napr na 3G 8GB a ďakujem zľavu z paušálu napr 50% do konca zuctovacieho obdobia.Alebo na ten čas kým im nepríde náhradný diel ( v tomto prípade nový kus asi) iný mobil ako náhradný a zľavu s poplatkou na tu dobu.Všetko sa ďalej treba chcieť a nájsť správneho,ochotneho človeka.Inak by som sa v tomto prípade išiel naozaj poradiť na SOI.Inak ak dnes buď mat v práci čas tak zavolam na SOI a popytam sa na to.A takisto by nebolo odveci zavolať do t-mobile nezavezne ako možný budúci klient či ešte majú 3G a ak nie tak či budú mat a kedy.
-
- Host
- Příspěvky: 80
- Registrován: úte čer 02, 2009 4:02 pm
Re: T-Debile [Priebeh reklamácie]
666: uznali ti reklamáciu, ale nevedia ju vybaviť... Ale ten reklamovaný iPhone ti vrátili ?
Dúfam, že hej...
Dúfam, že hej...
-
- Mírně pokročilý
- Příspěvky: 447
- Registrován: čtv črc 16, 2009 6:50 am
Re: T-Debile [Priebeh reklamácie]
Áno mám ho doma. Boli takí šikovní, že mi nahrali aj nový Firmware modemu a teraz mám akurát iPod so zabudovaným GPS.
-
- Mírně pokročilý
- Příspěvky: 447
- Registrován: čtv črc 16, 2009 6:50 am
Re: T-Debile [Priebeh reklamácie]
Volal som do T-Mobile-u ohľadne toto, či majú resp. budú mať na sklade iP 3G aj 16GB. Pracovníčka mi oznámila, že 3G modely vyraďujú s nástupom 3GS, že sú dostupné 8GB modely a 16GB nebudú dostupné vôbec.
Re: T-Debile [Priebeh reklamácie]
Ja som bol reklamovať pred pár dňami, lebo sa mi ťažko stláčalo home tlačítko a začal sa z ľavej strany ten plech oddeľovať od plastu. Pýtal som sa či majú ešte 3G a povedal mi, že majú (nepýtal som sa ale či 8GB, alebo 16GB .. ja mám 8GB). Vraj nie konkrétne tam kde som bol reklamovať (Aupark), ale na iných pobočkách.
-
- Mírně pokročilý
- Příspěvky: 447
- Registrován: čtv črc 16, 2009 6:50 am
Re: T-Debile [Priebeh reklamácie]
Ak má t-mobile zmluvu s týmto servisom http://www.ppi-etc.sk/ a ja tam prídem so záručným listom t-mobile-u, mali by mi ho zobrať na reklamáciu, nie? Že by som sa dohodol aj na dlhšom čase, hlavne nech sa opraví alebo mi dajú vedieť ak bude náhradný diel...
Príklad: mám telefón Nokia kupovaný v T-Mobile-e a reklamoval som ho v Nokii
Príklad: mám telefón Nokia kupovaný v T-Mobile-e a reklamoval som ho v Nokii
Re: T-Debile [Priebeh reklamácie]
No takže reklamovať som bol 23.4 a dnes (30.4) mi prišla SMS, že zariadenie si môžem vyzdvihnúť v T-Centre, kde som ho bol dať reklamovať. Predavač mi povedal, že vymenili základovú dosku, ale už na pohľad som videl, že je nový a aj vo fólii. Pre istotu som sa znova spýtal, či menili iba základovú dosku a povedal mi, že áno, iba základovku. Doma som si ho popozeral a môžem povedať, že je to na 100% nový kus, čiže som spokojný
-
- Mírně pokročilý
- Příspěvky: 447
- Registrován: čtv črc 16, 2009 6:50 am
Re: T-Debile [Priebeh reklamácie]
PaDoX: Neviem, či to mám riešiť, alebo nehať tak. Predsalen 16GB je viac ako 8GB. Čo myslíš, mal by som ísť priamo do servisu?
Re: T-Debile [Priebeh reklamácie]
Jasné,že to máš riešiť.Už dávno si mal ísť na SOI alebo napísať na tie sťažnosti ako som ti písal....
-
- Mírně pokročilý
- Příspěvky: 447
- Registrován: čtv črc 16, 2009 6:50 am
Re: T-Debile [Priebeh reklamácie]
McDog, vyjadrenie zo sťažností tu je, priamo v tompicu, len ja sa pýtam, že, či mi ho reklamujú aj v autorizovanom servise, ktorý má zmluvu s T-Mobile, ale nepôjdem do T-Mobile. Chápeš?
Re: T-Debile [Priebeh reklamácie]
Môžeš ísť do autorizovaného servisu aj sám.Vieš len čím viac sieti roztiahneš,tým máš vačšiu šancu na úspech.