mám první iphone a stala se mi hned nepříjemná věc...koupil jsem na Itunes Store NAVIGON a vždy když už psalo 100% stažení se Itunes kouslo a při restartu v aplikacích nebyl. Tak sem to zkusil ještě dvakkrát...nevíte,jetsli mi to teď naúčtujou třikrát a já nemám nic nebo jednou ? ...a nevíce co může být příčinou problému s Itunes?
díky Ondra
Platby na Itunes store
Re: Platby na Itunes store
Když aplikaci jednou zaplatíš tak si jí můžeš stáhnout znovu aniž bys něco platil. Máš nejnovější iTunes?
Re: Platby na Itunes store
...heeej, dííky moc za info...sem se bál, že zaplatím jak za novou navigaci.
Jinak Itunes mam nějaký 9.0.1... nemůžu ted kouknout uplně přesně, mám tu na jiným pc. Ale myslí, že to ty poslední nejsou. mám aktualiovat?
Jinak Itunes mam nějaký 9.0.1... nemůžu ted kouknout uplně přesně, mám tu na jiným pc. Ale myslí, že to ty poslední nejsou. mám aktualiovat?
Re: Platby na Itunes store
Existuje nekde seznam mnou koupennych aplikaci? A co znamena maly krizek/plus u nekterych aplikaci v AppStore? Diky
Re: Platby na Itunes store
Existuje. V iTunes klikni na svůj účet (vpravo nahoře). A potom na Purchase History.
-
- Mírně pokročilý
- Příspěvky: 318
- Registrován: pon bře 17, 2008 2:59 pm
Re: Platby na Itunes store
hoboj píše:...A co znamena maly krizek/plus u nekterych aplikaci v AppStore?
"+" znamená, že zároveň stahuješ verzi pro iPhone i iPad... Zkrátka, že v tom downloadu jsou obě verze.
iPhone 6S Plus Space Gray 128 Gb, iOS 11.3, No JB
iPad Pro 10,5” 512 Gb Wi-Fi + Cellular, iOS 11.3, No JB
MacBook Pro 15" 2017, 3.1 GHz Core i7, 16 Gb RAM, 2 Tb SSD, High Sierra 10.13.4
Apple TV
iPad Pro 10,5” 512 Gb Wi-Fi + Cellular, iOS 11.3, No JB
MacBook Pro 15" 2017, 3.1 GHz Core i7, 16 Gb RAM, 2 Tb SSD, High Sierra 10.13.4
Apple TV