![Wink ;)](./images/smilies/wink.gif)
Šel jsem dolu na 4.0.1 protože jsem stejně zjistil, že používání wifi mi na 4.2.1 dost žere oproti staršímu FW baterku... a na téhle verzi můžu použít iTunes 10, které v sobě ještě nemají ty nová doje.... dllka
![Smile :)](./images/smilies/smile.gif)
![Wink ;)](./images/smilies/wink.gif)
djha53k píše:- iTunes Store support mi odpovedela Jennice, ze to predave oddeleni programatoru
Dadly píše:takze uz jenom jeden problem a to cislo 2) pri spousteni iTunes
harryc píše:A to muzou? Cely tyden jsem je prosil, jestli by to slo poslat timhle smerem, ale Susan (i s jejim supervisorem) mi tvrdila, ze iTunes Store support zadnou takovou moznost nema a ze pro me v tom smeru nemuzou nic udelat
Kód: Vybrat vše
Zkusil jsem něco uplácat.
http://www.edisk.cz/stahni/26649/e42032_delete_v0.1.bat_404B.html
Odzkoušeno na 3 PC s XP, na 2 to jelo, na 3 hodilo chybu. Ještě do toho přidávám další na půl funkční návody, ale mohlo by to fungovat. Potom se to samo zavře, přitom by to mělo stále to samé opakovat, ale vyzkoušejte to, poprvé, se vás to bude ptát na smazání souboru, dejte A a enter, potom enter, a samo se to vypne, zkuste iTunes, stáhnout něco free. Pokud nepůjde, tak se omlouvám, ale na 2 to jelo bez problému. iTunes ale musí být zapnuté do pár vteřin, po minutě to nejelo, do jaké doby se musí zapnout, to jsem nezkoušel. Zkuste to víckrát, ale pokud to nepojede poprvé, tak to nepojede asi vůbec. Nechci dělat reklamu, jo, a ještě se omlouvám za soubor .BAT, ale jinej neumím vytvořit...
rambo.man píše:dělá mě to taky a vím co stím...
v iTunes klikni na kteroukoliv položku v Library , třeba music...
potom vypni iTunes, znovu zapni a jdi rychle do Store/Authorize this Pc.... pokud to stihneš vyplnit do 5 sekund, všechno ti bude fungovat jak má..
Vitezslav2 píše:T s tímto pořád error 42032.Na jednom PC mam XP a na druhém Win 7 Ultimate 64 bit a na obou to hází chybu.
Kód: Vybrat vše
info(zavinac)t-mobile.cz
Kód: Vybrat vše
http://www.t-mobile.cz/web/cz/osobni/pomoc.a.nastaveni/kontaktujte.nas
djha53k píše:Takze damy a panove nase posledni sance jsou cesti operatori, kteri proste MUSI s Applem komunikovat!!!
Takze volejte, volejte a volejte na sveho operatora, kde jste svuj iPhone koupili a hlaste jim tuto chubu.
Vařili!!! Aktualizace ničemu nepomůže a jinak když si přečteš tohle vlákno, tak je tu několik návodů jak to "prasácky" obejít, ale chyba je opravdu na straně AppleThe_ressa píše:Nevařili z vody, hned věděli co mám za problém, tak snad to řešení bude správné.
Kód: Vybrat vše
http://www.t-mobile.cz/web/cz/osobni/pomoc.a.nastaveni/kontaktujte.nas
Kód: Vybrat vše
https://pece.vodafone.cz/
Kód: Vybrat vše
http://www.o2.cz/osobni/203492-mobilni_sluzby/
mike0007CZ píše:Kontaktoval už někdo support Microsoftu, případně nějakého programátora, který by mohl identifikovat, co způsobuje tuto chybu?