smokeflypaper píše:pár informací co se mi podařilo za 20 minut vygůglit.
Firma/historie firmy:
Za tímto projektem je Ostravská firma Gold Plus s.r.o. která provozuje weby
http://www.daseto.cz ,
http://www.goldprice.cz,
http://www.goldsms.cz, a další které již nefungují. Jsou to takové ty weby kde si za jednu SMS můžete koupit dovolenou za 160.000 Kč, nebo kde si za jednu SMS v hodnotě 4 Kč můžete koupit nový iPhone 4 který normálně stojí více jak 13.000 Kč. No udělejte si obrázek sami. Zpět k tématu.
V den kdy vznikl projekt eRmail byla v obchodním rejstříku firma Gold Plus s.r.o. přejmenována na eRmail company s.r.o. a figuruje v ní stále stejný majitel pan David Šmrha. Více v obchodním rejstříku na
http://www.obchodnirejstrik.cz pod IČ: 28608461 (které je uvedeno na webu eRmail ve VOP.)
Na Facebooku jsem našel majitele této firmy takže se můžete podívat kdo za tím stojí. foto zde
http://cs-cz.facebook.com/people/David- ... 1078367532 Bussines model:
vyplatí Vám až 5 Kč za každý přečtený e-mail, ale od zákazníka dostanou pouze 0,14 Kč za každý e-mail a to pouze v lepším případě. Praxe bývá taková, že firma která direct mailing nabízí dává ještě 10-30% slevu. Sporné také je, která firma v dnešní době spoření se obrátí právě nyní „vznikla“.
Někdo tu psal že klient platí těch 14 haléřů jen za shlédnutí a pak ještě doplácí nějaké skryté náklady za kliknutí. To je nesmysl, už z logiky věci vyplývá, že klient právě platí jen za to že e-maily obdrží daná skupina lidí, což je taky sporné, jak tu někdo psal nikde svůj věk, pohlaví ani nic jiného neuvádíte a oni klientovi nabízejí oslovení určité cílové skupiny. Jediné jak by tyto informace mohli získat je tak že po vyplnění dotazníků které Vám zašlou si o Vás sbírají informace (jak je vlastně dovoleno ve VOP) a tím pádem už o Vás vědí mnohem víc.
K vyplacení odměny dojde po dosažení limitu 1000 Kč. Což není úplně tak pravda protože po dosažení hranice 600 kč přestupujete na level 2 kde je limit pro výplatu už 2.000 Kč a dále při dosažení hranice 1.600 Kč přecházíte na level 3 kde je limit pro výběr 4.000 Kč. Vše je uvedeno ve všeobecných obchodních podmínkách (VOP) v článku II. bod 4 a článku III. bod 9. K tomuto snad jen toto:
ty 4.000 tímhle tempem budete mít tak za 5 let pokud bude tato společnost která mění své jméno v této době ještě fungovat a tak Vám ale budou muset reklamní maily chodit z čehož se eRmail ve VOP vyvazuje v článku V. bod 2. Raději investujte svůj čas do sázení stromů jelikož tím víc prospějete jak sobě tak i ostatním lidem.
Zajímavé také je, že abyste mohli lépe vydělávat nutí Vás také do sdělení Vašeho hesla k Vaší e-mailové schránce. To je naprostý vrchol drzosti, tohle je impuls pro to do toho nejít.
VOP: kdo je nečetl tak alespoň výcuc toho nejzásadnějšího
čl. II.
7.Zprostředkovatel určuje výši získané Odměny za přečtení Reklamního emailu nebo vyplnění Dotazníku dle marketingové kampaně navržené dle požadavků daného Zadavatele. (ano může to být až 5 Kč ale stejně by mohli napsat že to může být až 10.000 Kč ale nikdy nebude...)
čl. V.
2.Provozovatel není povinen zasílat Uživatelům žádný minimální počet Reklamních emailů či Dotazníků. Množství Reklamních emailů či Dotazníků zasílaných Uživateli závisí na aktivitě a spolehlivosti Uživatele a množství marketingových služeb poptávaných po Zadavateli.
čl.VI.
2.Registrací do uživatelského systému Zprostředkovatele uděluje Uživatel Zprostředkovateli souhlas ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů, ke zpracování osobních údajů, které mohou být Uživatelem Zprostředkovateli sděleny v souvislosti s marketingovou činností Zprostředkovatele. Souhlas Uživatele zahrnuje zpracování osobních údajů i dalšími subjekty, které zpracovávají osobní údaje na základě smluvního vztahu se Zprostředkovatelem. (zde dáváte své údaje za pár haléřů někomu kdo s nimi může nakládat jak se mu zlíbí. Klidně je může prodat třetí straně která Vás pak může oslovovat jak se jim zlíbí i s nabídkami které s eRmail nesouvisí.)
čl. VII.
2.Strany se zavazují k mlčenlivosti a zdrží se jakýchkoli prohlášení či komentářů adresovaných veřejnosti nebo médiím v průběhu či po vyřešení sporu.(pokud s nimi přijdete do sporu, což se dá očekávat, nesmíte již nikdy o této firmě nikde mluvit v negativním smyslu)
čl.VIII.
2.VOP mohou být Zprostředkovatelem kdykoliv změněny formou oznámení zveřejněného na internetových stránkách Projektu eRmail učiněného nejpozději k datu účinnosti změny VOP. (kdykoliv mohou změnit pravidla a vy se o tom můžete dozvědět pouze tak že budete neustále znova pročítat celé VOP jestli se tam náhodou něco nezměnilo. Třeba v budete mít již 3.999 Kč na účtě a oni mohou zvednout limit na 5.000 Kč den a nebudou jednat protiprávně. Mno udělejte si úsudek sami.
Na závěr snad jen malá rada. Nevěřte všemu co vidíte a myslete trochu u toho života!
Zdraví Zdeněk