VODAFONE - jak jsem se odporoučel
-
- Senior uživatel
- Příspěvky: 687
- Registrován: čtv pro 04, 2008 10:58 pm
VODAFONE - jak jsem se odporoučel
Kdysi jsem byl dlouholetým zákazníkem T-Mobile. Po x letech jsem přešel k Vodafone, kde mě lákala možnost sledovat kolik mám přesně v danou chvíli provoláno. Byl jsem s jejich službami spokojen přesně 2 roky a 7 měsíců. Pak se stala nemilá věc (byť mojí chybou), že jsem přes internetbanking odeslal platbu místo 1194 Kč,- , 11 974,- Kč. Prostě jsem tam nějakomylem přiklepl tu "4". Nejprve jsem volal na ČSOB, kde mi však bylo sděleno, že platba je již v systému a nedá se s tím nic dělat, a ať kontaktuji Vodafone. To jsem učinil a operátorovi vše podrobně vylíčil. Ptal jsem se tedy zda a kdy mi pošlou přeplatek zpět. Nejdříve mě pán ujišťoval, že do týdně, max.v týdnu dalším (zároveň jsem se domluvil, že mi mají přeplatek poslat zpět na účet). Následovalo dalších snad 5 hovorů s různými lidmi, kteří si říkají operátoři, kdy jsem byl postupně ubezpečen, že vše bylo předáno finančnímu oddělení, pak opět, že do týdne bych měl mít peníze zpět, až následně mi slečna řekla, že na to mají 30 dnů, ale že se to snaží dělat přednostně. Smířil jsem se tedy s tím, že dříve jak za měsíc svých bezmála 11 tis.Kč neuvidím. Po 30 dnech jsem opět volal a bylo mi řečeno, že platba je vyřešena, ale že mi ji poslali poštou složenkou, a že pošta má na doručení 30 dnů. To jsem už začínal pěnit (přitom jsem celkem kliďas). Optal jsem se tedy, proč poštou,když jsem žádal o vrácení na účet. Pán mi svým natrénovaným monotónním hlasem pověděl, že ho to mrzí, ale je to tak. Takže jsem další 4 dny chodil jak pako do poštovní schránky, kde jsem však objevil max.hromadu letáků různych řetězců. V tu chvíli jsem byl pevně rozhodnut, že s tímto poskytovatelem mob.sítě již nechci mít nic společného a nechal jsem si vygenerovat kód pro přenos čísla k T-Mobile. Přesně po 35 dnech mi peníze najednou dorazily....a víte kam....? No přece na účet. Takže jsem se jen utvrdil v mém přesvědčení, že takhle se mnou točit nikdo nebude !!! Prostě ze mě dělali debila ! Dnes už jsem zase spokojeným zákazníkem T-Mobile a o VODAFONE nechci nikdy slyšet. Jak jsem zmínil 2 roky a 7 měsíců jsem poctivě vždy do 1, max.2 dnů zasílal své platby a oni nebyli totéž schopni provést za 35 dnů !!!
Možná si řeknete, proč to sem píšu. Snad jen pro to, abych upozornil, že ani průzkumově "nejspolehlivější" operátor není vůbec tak spolehlivý jak se zdá. Ano na počátku byla má chyba, ale mýliti se, je lidské. Dete si prosím tedy pozor, aby jste také někam neklepli o nějakých těch 10 tis.více. Budete bez nich déle jak měsíc
Možná si řeknete, proč to sem píšu. Snad jen pro to, abych upozornil, že ani průzkumově "nejspolehlivější" operátor není vůbec tak spolehlivý jak se zdá. Ano na počátku byla má chyba, ale mýliti se, je lidské. Dete si prosím tedy pozor, aby jste také někam neklepli o nějakých těch 10 tis.více. Budete bez nich déle jak měsíc
iPhone 4S, 16GB White, T-Mobile CZ, iOS 6
-
- Administrator
- Příspěvky: 9848
- Registrován: pát říj 12, 2007 9:32 pm
Re: VODAFONE - jak jsem se odporoučel
nevim jak to je, ale je to velka spolecnost, s tim musis pocitat ..
Respektujte pravidla, pak si u mě můžete stěžovat na moderátory.
-
- Senior uživatel
- Příspěvky: 611
- Registrován: pát říj 29, 2010 9:42 am
Re: VODAFONE - jak jsem se odporoučel
Jo jo každej může udělat chybu ...
Já mám zase kamaráda Kliďase, kterému jednou z Vodafonu poslali špatně spočítanou fakturu (v jeho prospěch). Kliďasovi bylo jasný, že se ten měsíc ve Vodafonu asi něco porouchalo a tak nelenil a zavolal na horkou linku VF a napůl z legrace tu vadnou fakturu reklamoval. Na tu slečnu, která za to nemohla a vlastně ani nechápala o co jde, byl velmi přijemný a řekl jí, že chápe, že každý může udělat chybu a že je ochoten ten rozdíl Vodafonu doplatit.
Šokovaná operátorka si ten vzkaz asi někam zaznamenala, protože asi za 30 dnů přišel z Vodafonu balíček adresovaný Kliďasovi, ve kterém byl dárek a osobní omluva nějaké manažerky billingu. A ani ten rozdíl nemusel platit.
Asi za dva měsíce poté si Kliďas usmyslil provést transakci, která není dvakrát obvyklá (a možná ani oficiálně nejde provést) a tak napůl v legraci znovu zavolal na horkou linku VF.
A jak myslíte, že to dopadlo? Možná, že si tam toho srandovního kliďase, co chtěl doplatit špatně spočítanou fakturu a co je tak pobavil, ještě pamatovali.
Osobně si nemohu na Vodafone vůbec stěžovat a proto se ho tady musím tak trochu zastat.
Já mám zase kamaráda Kliďase, kterému jednou z Vodafonu poslali špatně spočítanou fakturu (v jeho prospěch). Kliďasovi bylo jasný, že se ten měsíc ve Vodafonu asi něco porouchalo a tak nelenil a zavolal na horkou linku VF a napůl z legrace tu vadnou fakturu reklamoval. Na tu slečnu, která za to nemohla a vlastně ani nechápala o co jde, byl velmi přijemný a řekl jí, že chápe, že každý může udělat chybu a že je ochoten ten rozdíl Vodafonu doplatit.
Šokovaná operátorka si ten vzkaz asi někam zaznamenala, protože asi za 30 dnů přišel z Vodafonu balíček adresovaný Kliďasovi, ve kterém byl dárek a osobní omluva nějaké manažerky billingu. A ani ten rozdíl nemusel platit.
Asi za dva měsíce poté si Kliďas usmyslil provést transakci, která není dvakrát obvyklá (a možná ani oficiálně nejde provést) a tak napůl v legraci znovu zavolal na horkou linku VF.
A jak myslíte, že to dopadlo? Možná, že si tam toho srandovního kliďase, co chtěl doplatit špatně spočítanou fakturu a co je tak pobavil, ještě pamatovali.
Osobně si nemohu na Vodafone vůbec stěžovat a proto se ho tady musím tak trochu zastat.
-
- iPhone expert
- Příspěvky: 1238
- Registrován: pon bře 09, 2009 11:42 am
Re: VODAFONE - jak jsem se odporoučel
Sice je to velká společnost, ale když máš platit ty, tak to musí být rychle, když oni, tak pro ně není problém to protáhnout na 30 dní. Ale hlavně, že Ti to poslali poštou.
Zajdi do společnosti, že Ti stále nic poštou nepřišlo teda jak říkali a že stále čekáš na složenku. Uvidíš jak rychle dohledají fakt, že Ti to poslali na účet.
Nechci nějak roznášet neověřené informace, ale v kuloárech mobilních společností se šeptá, že je spoustu nespokojených zákazníků zmíněného operátora a že se možná budou dít zajímavé věci.
Je to jako "jedna babka v krámě povídala", ale každý drb nese nějakou pravdu, takže bych to nebral zastak vážně.
Zajdi do společnosti, že Ti stále nic poštou nepřišlo teda jak říkali a že stále čekáš na složenku. Uvidíš jak rychle dohledají fakt, že Ti to poslali na účet.
Nechci nějak roznášet neověřené informace, ale v kuloárech mobilních společností se šeptá, že je spoustu nespokojených zákazníků zmíněného operátora a že se možná budou dít zajímavé věci.
Je to jako "jedna babka v krámě povídala", ale každý drb nese nějakou pravdu, takže bych to nebral zastak vážně.
-
- Moderator fóra
- Příspěvky: 5790
- Registrován: úte črc 01, 2008 3:17 pm
Re: VODAFONE - jak jsem se odporoučel
Mezi námi, s tím T-Mobile jsi také neudělal kdovíjaké terno. Já mám zase neblahou zkušenost s nimi. Po koupi nového telefonu, ve kterém byl natvrdo aktivován internet, jenž byl aktivován i na mém tarifu od TM (což jsem nevěděl, SIM je dárkem od mého bývalého zaměstnavatele, byla to hromadná akce s levným voláním do PPS sítě za 8 h/min a internet je v tomto tarifu zahrnut automaticky, což se ale u starších telefonů neprojeví a vlastně o tom žádný uživatel neví), jsem náhle platil o 700 Kč více a to bylo za data. Podotýkám, že za data, o kterých jsem nevěděl, protože jsem ani já nepředpokládal, že SIM v kombinaci s novým tlf. se okamžitě připojí k internetu. A tak se něco (nevím, co) odesílalo z mého přístroje a něco to prý přijímalo, leč kde nic tu nic, nenašel jsem žádný záznam, jen na účtu bylo jakési čerpání dat v prvních dnech po koupi telefonu. Bavil jsem se s operátorkou, říkal jí, že nevím nic o tom, že bych měl aktivován internet a požadoval jsem vysvětlení, případně deaktivaci. Byl jsem požádán o heslo k té SIM, jenomže to já nemám, je to heslo hromadné a disponuje jím pouze úřednice v závodě, kde jsem pracoval, a kde mi jako jiným lidem, kteří odcházejí do penze ponechali tento výhodný tarif. K tomu heslu jsem se nedostal v době, kdy jsem tam pracoval, natož teď, když už jsem byl rok a půl pryč. Tehdy to trvalo měsíc než se paní uráčila heslo TM poskytnout, aby mi mohl být změněn způsob platby, který jsem chtěl.
Řekl jsem operátorce, že se k heslu nedostanu, nikdo mi jej nezdělí, protože je tajné. Našla to v databázi a dokonce mi sdělila jméno té úřednice z podniku. Přesvědčil jsem ji ale, že ani to není nic platné, protože to maximálně podnik vyřídí za mě, ale že budu čekat třeba i dva měsíce než se uráčí to udělat. Nakonec, díky laskavosti operátorky, která odskočila za šéfem, aby jí povolil mi internet zrušit bez hesla (kdyby to udělala svévolně, riskovala by prý vyhazov) a 10 minut na to mi volala zpět, že vše je již vyřízeno, jsem byl bez internetu.
Potud kladné zacházení se zákazníkem. To, že jsem přišel o 700 Kč, za které jsem si prokazatelně nic nekoupil, je ona stinná stránka. Operátorka mi s politováním oznámila, že mi bohužel nic vrátit nemohou, protože podle záznamů jsem používal internet, i když mi věří, že nevědomky. Dosud ale neumím pochopit, co jsem to ze svého telefonu dokázal odeslat a na něj přijmout během třech dnů v hodnotě 700 Kč. Nakonec jsem to vzdal, už jsem na to neměl nervy a smířil se s tím, že můj poměrně laciný telefon se rázem prodražil o tuto částku, takže za ty peníze jsem již mohl mít telefon jiné kategorie. Ale co už? To je prostě život. V tomto státě nejsme už dávno na pozici "co zákazník, to pán" a zřejmě nikdy nebudeme.
Řekl jsem operátorce, že se k heslu nedostanu, nikdo mi jej nezdělí, protože je tajné. Našla to v databázi a dokonce mi sdělila jméno té úřednice z podniku. Přesvědčil jsem ji ale, že ani to není nic platné, protože to maximálně podnik vyřídí za mě, ale že budu čekat třeba i dva měsíce než se uráčí to udělat. Nakonec, díky laskavosti operátorky, která odskočila za šéfem, aby jí povolil mi internet zrušit bez hesla (kdyby to udělala svévolně, riskovala by prý vyhazov) a 10 minut na to mi volala zpět, že vše je již vyřízeno, jsem byl bez internetu.
Potud kladné zacházení se zákazníkem. To, že jsem přišel o 700 Kč, za které jsem si prokazatelně nic nekoupil, je ona stinná stránka. Operátorka mi s politováním oznámila, že mi bohužel nic vrátit nemohou, protože podle záznamů jsem používal internet, i když mi věří, že nevědomky. Dosud ale neumím pochopit, co jsem to ze svého telefonu dokázal odeslat a na něj přijmout během třech dnů v hodnotě 700 Kč. Nakonec jsem to vzdal, už jsem na to neměl nervy a smířil se s tím, že můj poměrně laciný telefon se rázem prodražil o tuto částku, takže za ty peníze jsem již mohl mít telefon jiné kategorie. Ale co už? To je prostě život. V tomto státě nejsme už dávno na pozici "co zákazník, to pán" a zřejmě nikdy nebudeme.
Two beer are not too beer. Shakesbeer. Nedostatek sexu způsobuje krátkozrakost.
-
- Senior uživatel
- Příspěvky: 687
- Registrován: čtv pro 04, 2008 10:58 pm
Re: VODAFONE - jak jsem se odporoučel
Jasně,že každý máme své zkušenosti, ať už pozitivní nebo negativní. Jen jsem chtěl, aby kromě chvály na tohoto operátora, zazněla i má negativní zkušenost. A, že je to velká společnost? ANO, stačilo říct v prvním telefonátu...pane dříve jak za 30 dnů peníze nečekejte.....HOTOVO a ne mě tahat za nos jako dementa, to je co mě na.ralo
iPhone 4S, 16GB White, T-Mobile CZ, iOS 6
-
- Mírně pokročilý
- Příspěvky: 335
- Registrován: sob pro 01, 2007 1:15 pm
Re: VODAFONE - jak jsem se odporoučel
Rekl bych ze obecne nejlepsi operator je ten se kterym nemluvis
iPhone 4S 32GB - 6.0b1, MacBook 13" Alu (SSD + HHD) - 10.7.3
-
- Senior uživatel
- Příspěvky: 687
- Registrován: čtv pro 04, 2008 10:58 pm
Re: VODAFONE - jak jsem se odporoučel
To je možné, ale v této chvíli jsem cítil povinnost za jejich jednání odejít ! Jak říkám, jsou to vždy subjektivní pocity, takže netvrdím, že mě jednou stejně nenaštve T-Mobile , ale jsou tady i další důvody, proč jsem odešel, všichni v rodině mají T-Mobile a jelikož 90% hovorů a SMS směřuje ode mne k nim, velmi mi vyhovuje jejich tarif Přátelé500. Měl bych i ušetřit.
iPhone 4S, 16GB White, T-Mobile CZ, iOS 6
-
- iPhone expert
- Příspěvky: 1485
- Registrován: ned zář 07, 2008 12:00 am
Re: VODAFONE - jak jsem se odporoučel
u nas na slovensku je tmobile podla mojho nazoru najhorsie co moze byt, bol som u nich dost dlho a jedine co mali ine ako ostatni operatori boli drzi zamestnanci a stupidne reklamy... teraz som u orange a som spokojny ako so sluzbami, tak aj s pristupom personalu
iPhone 3G 16GB white iOS 4.2.1, NoJB
iPhone 4 16GB black iOS 6.1.2, NoJB
iPhone 5 32GB black iOS 6.1.2, NoJB
iPad 2 64GB 3G white iOS 6.1.2 NoJB
MacBook Pro Mid 2010 2,66GHz 13" 8GB RAM 10.8.2
MacBook Pro Late 2011 i7 2,2GHz 15" 8GB RAM 10.8.2
GameCenter - BlazingUFO
iPhone 4 16GB black iOS 6.1.2, NoJB
iPhone 5 32GB black iOS 6.1.2, NoJB
iPad 2 64GB 3G white iOS 6.1.2 NoJB
MacBook Pro Mid 2010 2,66GHz 13" 8GB RAM 10.8.2
MacBook Pro Late 2011 i7 2,2GHz 15" 8GB RAM 10.8.2
GameCenter - BlazingUFO
-
- Starý pes fóra :)
- Příspěvky: 1923
- Registrován: úte lis 04, 2008 1:37 am
VODAFONE - jak jsem se odporoučel
Ja jsem u Vodnika uz vice nez 10 let a se sluzbami jsem celkem spokojeny. Jen ta nova samoobsluha stoji za kulove a kvalita site je taky prabidna. Po byte (v Brne a v Olomouci) se pohybuju se signalem od plneho 3G az po jeden dilek holeho GPRS. Pritom s O2 na tech mistech problem neni.
Edit: Kdybych si mel na neco opravdu stezovat, tak by to bylo UPC. Ale to bych tady vzteky vsechno rozkousal.
Edit: Kdybych si mel na neco opravdu stezovat, tak by to bylo UPC. Ale to bych tady vzteky vsechno rozkousal.
Naposledy upravil(a) SteveJSF dne sob črc 30, 2011 10:13 am, celkem upraveno 1 x.
Několik iPhonů, iPadů, MacBooků, Time Capsule, Apple TV, iPod Nano, AR.Drone...
-
- Klub čistého iOS
- Příspěvky: 2259
- Registrován: úte čer 07, 2011 8:45 pm
Re: VODAFONE - jak jsem se odporoučel
Dost dobře nechápu rozhořčení autora vlákna. Ze zákona je lhůta na vyřízení jakékoliv reklamace všude ve všech firmách 30 dní. I ty máš ve faktuře za služby lhůtu na uhrazení platby, jestli platíš před termínem, je to tvá dobrá vůle. Vodafone termín dodržel, takže se rozčiluješ zbytečně jen proto, že ti nedali peníze hned teď podle tvých představ.
Apple hračky
Re: VODAFONE - jak jsem se odporoučel
BlazingUFO píše:u nas na slovensku je tmobile podla mojho nazoru najhorsie co moze byt, bol som u nich dost dlho a jedine co mali ine ako ostatni operatori boli drzi zamestnanci a stupidne reklamy... teraz som u orange a som spokojny ako so sluzbami, tak aj s pristupom personalu
Myslis Orange,ktory dava do svojich Nokii svoj Firmware,kde mas natvrdo dane,ze pokial chces pouzit navigaciu tak iba cez data?A vysvetlenie?Vsak ten mobil ma A-Gps....myslis ten Orange,ktory mi-dodnes neviem preco-zamietol pausal?Myslis ten Orange,ktory mojej manzelke zaratal 2500 Sk za volania na AudioTextove cilsa a ked si ich davno predtym zakazala?Myslis ten Orange,ktory v dobe ked T-Mobile daval iPhone 3G 8GB za 1€ k paušalu za 25€,tak on ich daval za 299€ k pausalu za 50€?
No a nakoniec sa chvali tym,ze ma vsade 3G,ale realne mas rychlosti ako ja na EDGE....dobreeeeeeeeee
-
- Senior uživatel
- Příspěvky: 687
- Registrován: čtv pro 04, 2008 10:58 pm
Re: VODAFONE - jak jsem se odporoučel
To Cuting: Já se nerozčiluju, že jsem ve finále dostal ty peníze po víc jak měsíci, to bych i zkousl, ale měli mi to říct hned při prvním hovoru a ne dělat si ze mě srandu, to mě naštvalo. A jinak mi neříkej, že přeposlání peněz z účtu na účet musí trvat 30 dnů , kdyby jen trochu chtěli, pošlou to během pár dnů. Takže mě prosím nepřesvědčuj o jejich zákonné lhůtě, tu bych spíše chápal u reklamace zboží, které se musí buď opravit, vyměnit nebo vrátit peníze. Tam to chápu, u prostého převodu přeplatku zpět na účet zákazníka nikoliv.
iPhone 4S, 16GB White, T-Mobile CZ, iOS 6
Re: VODAFONE - jak jsem se odporoučel
Zásadním problémem Vodafonu je jeho call centrum. Neprofesionální přístup, sliby bez splnění. Moje zkušenost je následující.
V říjnu loňského roku jsem po vypršení smlouvy s T-Mobile usoudil, že je na čase zkusit zase Vodafone, u kterého jsem před lety nějakou dobu byl. Zavítal jsem tady do prodejny a domluvil se na paušálu. To byla vesměs poslední kladná zkušenost s tímto operátore. Po 3 týdnech převodu čísla jsem jako první zaznamenal zhoršenou kvalitu signálu. Bydlím asi 10 km od většího města (100 tis. obyv.), ale rozdíl mezi původním signálem T-Mobile a Vodafonu byl znatelný. No nic. Protože jsem si v rámci nastavení paušálu koupil i nový telefon, vznikl mi závazek na 6 měsíců platby min 600 Kč s nějakou slevou 20%. Ve výsledku jsem platil kolem 500-600 Kč/měsíčně. Kromě signálu se projevil i další problém. Nefungovala pořádně samoobsluha. Prý kvůli přechodu na nový systém. Polkl jsem i to, že internotový tarif byl nastaven oproti dohodě na dražší a v rámci vyúčtování mi to bylo kompenzováno slevou. Při dotazu na call centrum mi bylo přislíbeno, že "se ozvou". Samozřejmě nikdo nevolal. Tady jsem začal tušit, že není něco v pořádku. Na konci 6 měsíce jsem si chtěl upravit zbytečně vysoký paušál na něco přijatelnějšího. V samoobsluze jsem toto raději neprováděl, protože jsem netušil, jak se v tomto projeví chybně nastavený paušál na internet a zavolal na call centrum. Podotýkám, že do konce účtovacího období byly 2 dny a byl pátek. "Se nám to tady sype. Pokud to zadáte do samoobsluhy, tak se to stejně neprojeví..." To mi vyrazilo dech. Měl jsem pocit, že na druhé straně jsem se dovolal do nějaké hospody. Zavolejte si po účtovacím období a se to nějak zadá." Uff Volám tedy hned první den následujícího období, tedy ten, kdy už měl běžet snížený paušál a vše vysvětluji. Nyní již slušný přístup a vše je zadáno. Spokojeně trávím čas do konce tohoto období, stahuji fakturu a ... 950 Kč. Vodafone sečetl oba paušály dohormady. Volám již značně podrážděn znovu na infolinku s tím, jak je to možné. "Vám se nelíbí, že je změna provedena do 5 minut?" Mozek mi nebere, proč do těch 5 minut není ukončen i původní paušál, zejména v případě, kdy jsem si změnu nemohl provést sám v minulém období, kvůli technickým problémům Vodafonua jednalo se o reklamaci služeb. Vysvětlení, že musím zaplatit původní paušál na sms (100 předplacených), ale přitom je nemůžu vyčerpat, protože nový na sms je ve výši 0 předplacených, ve mě zvedá adrenalil a paní na druhé straně se jistě ještě teď odkopává ze spaní. Výsledkem je můj dotaz na ukončení paušálu a postup na převod čísla. Paní začíná smlouvat a nabízí slevu, posílám ji natvrdo do ... a trvám na informaci o převodu čísla. Samozřejmě před odchodem/převodem čísla jsem byl kontaktován oddělením Vodafonu tzv. "zaklínačů hadů". Paní mluvila asi 1 minutu. Následně poslouchala 10 minutový monolog o firemní kultuře, profesionálním přístupu, o slibech zpětného volání, které je nutné plnit. Nabídla mi slevu na posledním paušálu, kterou jsem odmítl se slovy "ať to raději investují do proškolení personálu"... Taková tedy moje půlroční zkušenost z Vodafonem.
V říjnu loňského roku jsem po vypršení smlouvy s T-Mobile usoudil, že je na čase zkusit zase Vodafone, u kterého jsem před lety nějakou dobu byl. Zavítal jsem tady do prodejny a domluvil se na paušálu. To byla vesměs poslední kladná zkušenost s tímto operátore. Po 3 týdnech převodu čísla jsem jako první zaznamenal zhoršenou kvalitu signálu. Bydlím asi 10 km od většího města (100 tis. obyv.), ale rozdíl mezi původním signálem T-Mobile a Vodafonu byl znatelný. No nic. Protože jsem si v rámci nastavení paušálu koupil i nový telefon, vznikl mi závazek na 6 měsíců platby min 600 Kč s nějakou slevou 20%. Ve výsledku jsem platil kolem 500-600 Kč/měsíčně. Kromě signálu se projevil i další problém. Nefungovala pořádně samoobsluha. Prý kvůli přechodu na nový systém. Polkl jsem i to, že internotový tarif byl nastaven oproti dohodě na dražší a v rámci vyúčtování mi to bylo kompenzováno slevou. Při dotazu na call centrum mi bylo přislíbeno, že "se ozvou". Samozřejmě nikdo nevolal. Tady jsem začal tušit, že není něco v pořádku. Na konci 6 měsíce jsem si chtěl upravit zbytečně vysoký paušál na něco přijatelnějšího. V samoobsluze jsem toto raději neprováděl, protože jsem netušil, jak se v tomto projeví chybně nastavený paušál na internet a zavolal na call centrum. Podotýkám, že do konce účtovacího období byly 2 dny a byl pátek. "Se nám to tady sype. Pokud to zadáte do samoobsluhy, tak se to stejně neprojeví..." To mi vyrazilo dech. Měl jsem pocit, že na druhé straně jsem se dovolal do nějaké hospody. Zavolejte si po účtovacím období a se to nějak zadá." Uff Volám tedy hned první den následujícího období, tedy ten, kdy už měl běžet snížený paušál a vše vysvětluji. Nyní již slušný přístup a vše je zadáno. Spokojeně trávím čas do konce tohoto období, stahuji fakturu a ... 950 Kč. Vodafone sečetl oba paušály dohormady. Volám již značně podrážděn znovu na infolinku s tím, jak je to možné. "Vám se nelíbí, že je změna provedena do 5 minut?" Mozek mi nebere, proč do těch 5 minut není ukončen i původní paušál, zejména v případě, kdy jsem si změnu nemohl provést sám v minulém období, kvůli technickým problémům Vodafonua jednalo se o reklamaci služeb. Vysvětlení, že musím zaplatit původní paušál na sms (100 předplacených), ale přitom je nemůžu vyčerpat, protože nový na sms je ve výši 0 předplacených, ve mě zvedá adrenalil a paní na druhé straně se jistě ještě teď odkopává ze spaní. Výsledkem je můj dotaz na ukončení paušálu a postup na převod čísla. Paní začíná smlouvat a nabízí slevu, posílám ji natvrdo do ... a trvám na informaci o převodu čísla. Samozřejmě před odchodem/převodem čísla jsem byl kontaktován oddělením Vodafonu tzv. "zaklínačů hadů". Paní mluvila asi 1 minutu. Následně poslouchala 10 minutový monolog o firemní kultuře, profesionálním přístupu, o slibech zpětného volání, které je nutné plnit. Nabídla mi slevu na posledním paušálu, kterou jsem odmítl se slovy "ať to raději investují do proškolení personálu"... Taková tedy moje půlroční zkušenost z Vodafonem.
-
- Senior uživatel
- Příspěvky: 687
- Registrován: čtv pro 04, 2008 10:58 pm
Re: VODAFONE - jak jsem se odporoučel
To Umiyaki: )), tak to přesně sedí, navíc když voláš operátorovi, tak Ti tam ten Hemala, či kdo to namluvil 10 minut kecá, že jsou všichni zaneprázdnění, ale již za chvíli budeš spojený". To byl děs. U T-Mobile jsem tam volal 3x ohledně převodu čísla a vždy se mi operátor ozval snad do 5 vtěřin ! Jinak tedy máme podobnou zkušenost !
iPhone 4S, 16GB White, T-Mobile CZ, iOS 6
-
- Starý pes fóra :)
- Příspěvky: 1935
- Registrován: sob lis 24, 2007 10:29 am
Re: VODAFONE - jak jsem se odporoučel
Shrnu-li to:
Jak můžeš být spokojený? Vzdyt mají všichni operátoři min. o 400% dražší tarify než u sousedů....
Zvláštně Vodafone, ty jsi spokojený, ale ostatní ne, protože se ti nemůžou dovolat (vlastní zkušenost), ten má tak siť dobrou max. na SMSky
Zobrazit video na http://youtu.be/WvjDkSEyEQc
Kód do fóra: [youtube]WvjDkSEyEQc[/youtube]
Návod na vkladanie videa do príspevkov
t-mobile je zbytečně drahý, dle mého žádné výhody, do něj bych nešel
o2 je také zbytečně drahý, ale tak sleva se dá vyjednat vždycky, reklamace řešejí velmi rychle
SteveJSF píše:Ja jsem u Vodnika uz vice nez 10 let a se sluzbami jsem celkem spokojeny.
Jak můžeš být spokojený? Vzdyt mají všichni operátoři min. o 400% dražší tarify než u sousedů....
Zvláštně Vodafone, ty jsi spokojený, ale ostatní ne, protože se ti nemůžou dovolat (vlastní zkušenost), ten má tak siť dobrou max. na SMSky
Zobrazit video na http://youtu.be/WvjDkSEyEQc
Kód do fóra: [youtube]WvjDkSEyEQc[/youtube]
Návod na vkladanie videa do príspevkov
t-mobile je zbytečně drahý, dle mého žádné výhody, do něj bych nešel
o2 je také zbytečně drahý, ale tak sleva se dá vyjednat vždycky, reklamace řešejí velmi rychle
-
- Senior uživatel
- Příspěvky: 611
- Registrován: pát říj 29, 2010 9:42 am
VODAFONE - jak jsem se odporoučel
To je divný ...
Mě všechny služby Vodafonu fungují dobře a na všechno, co u nich utratíme (volání, sms, mobilní internet), máme slevu 50% ...
Jediné mínus jsou dlouhé časy při volání do hlasové samoobsluhy. Cca. 10 - 15 minut pro spojení s operátorem je opravdu hodně, ale naštěstí tam volám jenom ve vyjímečných případech, jednou, maximálně dvakrát do roka.
Mě všechny služby Vodafonu fungují dobře a na všechno, co u nich utratíme (volání, sms, mobilní internet), máme slevu 50% ...
Jediné mínus jsou dlouhé časy při volání do hlasové samoobsluhy. Cca. 10 - 15 minut pro spojení s operátorem je opravdu hodně, ale naštěstí tam volám jenom ve vyjímečných případech, jednou, maximálně dvakrát do roka.
-
- iPhone expert
- Příspěvky: 1145
- Registrován: stř čer 11, 2008 7:52 am
Re: VODAFONE - jak jsem se odporoučel
Řekl bych, že každý operátor je prostě parchant. Největším problémem je dovolat se na někoho schopného, kdo opravdu umí s problémem pomoci. Nejvíc člověka naštve, když už jednou na někoho takového narazí a když chce podruhé pokračovat v tom onom domluveném řešení, narazí na někoho jiného. Prostě systém kdy se nedá komunikovat se stejným člověkem pokaždé nebo alespoň v rámci jednoho problému, je to bída.
Asi nejlépe se s tím vypořádali ti Belgičtí šprímaři s tím kontejnerem To byla pěkná odplata
Asi nejlépe se s tím vypořádali ti Belgičtí šprímaři s tím kontejnerem To byla pěkná odplata
::: iPhone 5S 16GB Space Grey :: iPad 2 32GB 3G :: MacBook Pro 13'' 2011 :: Apple TV 3 :::
-
- Senior uživatel
- Příspěvky: 687
- Registrován: čtv pro 04, 2008 10:58 pm
Re: VODAFONE - jak jsem se odporoučel
Podívej, já byl taky celkem se službami Vodafone spokojenej, ikdyž zrovna v praci, v kanceláři jsem měl mizerný signál, ale po tomhle jednání, kdy mi každý z operátorů sliboval něco jiného, tvrdil mi, že peníze odešly složenkou a nakonec přišly na účet...tak to nezkousnu. Prostě jsem si připadal jako ten nejposlednější uživatel Vodafone. Humorné bylo to, že když už jsem měl vygenerován 11-ti místný kód pro přenos čísla k T-Mobile, volala mi slečna z Vodafone, že maji pro mne "výhodnou" nabídku kreditní karty s nadstandardním úrokem, a že za to Vodafone za mě vysází stromy, bylo mi do smíchu. Nejdříve by měli zkvalitnit call centrum, aby člověk nemusel čekat, jak trubka 10 minut na spojení, měli by zkvalitnit informace a jejich pravost, které sdělují zákazníkům a pak jsem schopen třeba přispět i na stromy na Šumavě. V mém případě si ze mě dělali srandu a já střídavě koukal na internetbanking a do poštovní schránky. Prostě, nechám si sr.t na hlavu dlouho, ale čeho je moc, toho je příliš !!!
iPhone 4S, 16GB White, T-Mobile CZ, iOS 6
-
- Senior uživatel
- Příspěvky: 611
- Registrován: pát říj 29, 2010 9:42 am
VODAFONE - jak jsem se odporoučel
Tak tohle by mě taky fakt rozesmálo.
Podle mne to celé o kvalitě zaměstnanců jednotlivých operátorů a o naší schopnosti se s nimi domluvit.
Ty ses zachoval svým způsobem logicky a uvidíš sám, jestli to bude u T-mobile lepší. Já ti to rozhodně přeju!
Podle mne to celé o kvalitě zaměstnanců jednotlivých operátorů a o naší schopnosti se s nimi domluvit.
Ty ses zachoval svým způsobem logicky a uvidíš sám, jestli to bude u T-mobile lepší. Já ti to rozhodně přeju!
-
- iPhone expert
- Příspěvky: 1485
- Registrován: ned zář 07, 2008 12:00 am
Re: VODAFONE - jak jsem se odporoučel
McDog píše:Myslis Orange,ktory dava do svojich Nokii svoj Firmware,kde mas natvrdo dane,ze pokial chces pouzit navigaciu tak iba cez data?A vysvetlenie?Vsak ten mobil ma A-Gps....:
nie, ale myslim ten tmobile ktory blokuje telefony pre svojho operatora, myslim ten tmobile ktory mi 3 tyzdne nevedel aktivovat poondiatu datovu easy kartu, myslim ten tmobile ktorej zamestnankyna mi predala kartu ktoru som si nepytal a 2 tyzdne som riesil jej vymenu, myslim ten tmobile ktory zlikvidoval vianoce Dedem a ten tmobile ktory mi teraz pije krv buzerantom v trenkach ktory moze mat aj Šaniho mobil...
btw firmware v nokiach mi je volny jak guma od trenirok
iPhone 3G 16GB white iOS 4.2.1, NoJB
iPhone 4 16GB black iOS 6.1.2, NoJB
iPhone 5 32GB black iOS 6.1.2, NoJB
iPad 2 64GB 3G white iOS 6.1.2 NoJB
MacBook Pro Mid 2010 2,66GHz 13" 8GB RAM 10.8.2
MacBook Pro Late 2011 i7 2,2GHz 15" 8GB RAM 10.8.2
GameCenter - BlazingUFO
iPhone 4 16GB black iOS 6.1.2, NoJB
iPhone 5 32GB black iOS 6.1.2, NoJB
iPad 2 64GB 3G white iOS 6.1.2 NoJB
MacBook Pro Mid 2010 2,66GHz 13" 8GB RAM 10.8.2
MacBook Pro Late 2011 i7 2,2GHz 15" 8GB RAM 10.8.2
GameCenter - BlazingUFO
Re: VODAFONE - jak jsem se odporoučel
Ja v podstate za 8 rokov nemam s t-mobilom ziaden problem.Teda zopar sa ich najde,ale neriesim.Blokovanie mobilov mi je ukradnute-predsa mam pausal od nich tak naco?Ta uprava Firmware mi nieje ukradnuta,kedze si ludia musia dat na cierno cisty Nokia Firmware a pridu o zaruku,No ale momentalne uvazujem o prechode k O2,ale uvidim ci mi T-Mobile ponukne ako staremu zakaznikovy vyhodnu sumu na iP4:)
Ked nie,tak nemam co riesit-beriem O2 a iP4 kaslem pokial funguje iP3G
Ked nie,tak nemam co riesit-beriem O2 a iP4 kaslem pokial funguje iP3G
-
- Moderatorka fóra
- Příspěvky: 12973
- Registrován: pon úno 15, 2010 8:17 pm
Re: VODAFONE - jak jsem se odporoučel
No nadáváte na Vodafone, ale ještě se mi v životě nestalo, aby Vodafone poskytlo moje telefonní číslo třetím stranám, jak to dělá T-Mobile. Na T-Mobile číslo mě neustále otravují třetí subjekty, ke kterým se posprávnu ani mé telefonní číslo nemělo vůbec dle zákona č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů dostat. Takže kdo je pak ta větší kurva hm? Vodafone mě taky nikdy v životě neotravoval s trapnými akcemi, nabídkami na zařízení paušálu atd. Max. jednou do roka pošlou SMS o vánočním dárku, který si mohu vybrat. A nikdy se mi nestalo, že by mě na Vodafone otravovali třetí subjekty s nabídkami šperků, tarifů na plyn, elektřinu, paušálů, aj. Od T-Mobile je toto běžné, poskytují čísla zákazníků ani tam, kde dle zákona nesmí. S tímto přístupem ať takový operátor jde do někam.
Jsme rádi, že dodržujete PRAVIDLA fóra. Jsi zde nový? PAK ZAČNI ZDE.
-
- iPhone expert
- Příspěvky: 1238
- Registrován: pon bře 09, 2009 11:42 am
Re: VODAFONE - jak jsem se odporoučel
Asi s tím kontaktováním třetí strany (defaultně) souhlasíš. Mrkni do administrace Můj TMobile a tam to lze zrušit. Od doby deaktivace mi nikdo nevolal.
Mi se třeba stavalo, že mi volal sám Vodafone na TMobile kartu s jejich nabídkou, ale to byla asi moje chyba, že jsem se registroval před Vánocemi na ten jejich dárek SMS/MMS zadara.
Ono si dneska asi těžko vybrat operátora, monopolní ceny všude stejné, kladné i negativní názory taky. Nejlepší mobil zahodit a volat z okna.
Mi se třeba stavalo, že mi volal sám Vodafone na TMobile kartu s jejich nabídkou, ale to byla asi moje chyba, že jsem se registroval před Vánocemi na ten jejich dárek SMS/MMS zadara.
Ono si dneska asi těžko vybrat operátora, monopolní ceny všude stejné, kladné i negativní názory taky. Nejlepší mobil zahodit a volat z okna.
-
- Moderatorka fóra
- Příspěvky: 12973
- Registrován: pon úno 15, 2010 8:17 pm
Re: VODAFONE - jak jsem se odporoučel
A jako jak souhlasím, tak T-Mobile mě neupozornil ani na to, že s něčím takovým souhlasím, tak kde jsme? A to jsem ještě k tomu kontaktovala operátora, že si nepřeji! aby mi volali s nabídkami, mi řekli akorát nazpět, že jejich centrum mě otravovat už nebude, ale že třetí strany mě otravovat budou nadále. A neřekli mi ani o tom, že s tím souhlasím. Toto je prostě od nich nekalá praktika. Stejně jako další nekalé praktiky v podobě defaultního zapnutí mobilních dat, zatímco Vodafone má toto defaultně vypnuto. Připojíš se na mobilní data operátora, T-Mobile o tom nedá ani vědět, Vodafone dá, když už se připojíš. T-Mobile prostě provozuje nekalé praktiky vůči svým zákazníkům, které jsou ale závažné. Toto, co si dovolují oni, tak je prostě moc.
EDIT: No do prčic, tak prý zveřejněni nesouhlasu s poskytováním Vašich údajů! Tak toto je v prdeli! Místo toho, aby to bylo naopak, defaultně zakázáno, že mé údaje budou poskytovány, tak já sama musím s tím nesouhlasit místo souhlasit! Co toto je za ******* no toto mě dožralo kompletně a ještě ty mrchy ani nedají vědět, že taková možnost je! Tak od čeho pak máme zákon 101/2000 asi jen tak z prdele. To je moc. Já je nemuset mít kvůli mé rodině, tak už dávno tu SIMku zapálím, rozdrtím, roztrhám a vystřelím na Mars! A stejně i tak otravují třetí strany!
EDIT: No do prčic, tak prý zveřejněni nesouhlasu s poskytováním Vašich údajů! Tak toto je v prdeli! Místo toho, aby to bylo naopak, defaultně zakázáno, že mé údaje budou poskytovány, tak já sama musím s tím nesouhlasit místo souhlasit! Co toto je za ******* no toto mě dožralo kompletně a ještě ty mrchy ani nedají vědět, že taková možnost je! Tak od čeho pak máme zákon 101/2000 asi jen tak z prdele. To je moc. Já je nemuset mít kvůli mé rodině, tak už dávno tu SIMku zapálím, rozdrtím, roztrhám a vystřelím na Mars! A stejně i tak otravují třetí strany!
Jsme rádi, že dodržujete PRAVIDLA fóra. Jsi zde nový? PAK ZAČNI ZDE.
-
- iPhone expert
- Příspěvky: 1238
- Registrován: pon bře 09, 2009 11:42 am
Re: VODAFONE - jak jsem se odporoučel
Souhlasíš stejně, jako u Apple, že Tě může "sledovat"? Bohužel jednotlivci proti tomu asi nic nezmůžeme.
Moc tomu nerozumím, ale slovo "třetí" se tam vyskytuje velmi často.
Všeobecné podmínky https://www.t-mobile.cz/dcpublic/VPST_C ... 110301.pdf
EDIT: Ano ,MG, přesně tak. Navíc i ta formulace jak to mají. Aktivace, deaktivace, souhlasu nezveřejnění či nesouhlasu zvěřejnění.
No vidíš to, ani sami nevědí, co chtějí a nejhorší na tom je, že to je business, ty společnosti T-Mobilu za ta čísla platí nehorázné sumy! Tak se dneska obchoduje milí zlatí. S informacemi. MG
Moc tomu nerozumím, ale slovo "třetí" se tam vyskytuje velmi často.
Všeobecné podmínky https://www.t-mobile.cz/dcpublic/VPST_C ... 110301.pdf
Účastník bere na vědomí a souhlasí s tím, že prostřednictvím Služeb mu mohou být poskytovány další služby, k jejichž poskytování je T-Mobile oprávněn, např. platební služby, jakož i služby subjektů odlišných od společnosti T-Mobile (dále jen „Služby třetích stran“), a to za podmínek stanovených v těchto Všeobecných podmínkách a speciálních podmínkách stanovených pro příslušnou službu.
EDIT: Ano ,MG, přesně tak. Navíc i ta formulace jak to mají. Aktivace, deaktivace, souhlasu nezveřejnění či nesouhlasu zvěřejnění.
No vidíš to, ani sami nevědí, co chtějí a nejhorší na tom je, že to je business, ty společnosti T-Mobilu za ta čísla platí nehorázné sumy! Tak se dneska obchoduje milí zlatí. S informacemi. MG
Naposledy upravil(a) Marthin dne sob črc 30, 2011 6:12 pm, celkem upraveno 1 x.
-
- Moderatorka fóra
- Příspěvky: 12973
- Registrován: pon úno 15, 2010 8:17 pm
Re: VODAFONE - jak jsem se odporoučel
Třetí strany jsou ty, které s T-Mobile nemají nic společného, jsou to samostatné společnosti. Já si zřídím Motorky s.r.o. od T-Mobilu vyžebrám čísla a pak budu obvolávat zákazníky, jestli nechtějí koupit Harleye za 2 mega. Jako toto je prostě sprosté. Stejně koukám na to, že to mám aktivované, že nesouhlasím a stejně mi třetí strany volají. A vůbec nikdy, od doby, co jsem jejich zákazníkem už od 1999 mě v životě neupozornili na žádné podmínky. Bordel toto.
Jsme rádi, že dodržujete PRAVIDLA fóra. Jsi zde nový? PAK ZAČNI ZDE.
-
- Senior uživatel
- Příspěvky: 687
- Registrován: čtv pro 04, 2008 10:58 pm
Re: VODAFONE - jak jsem se odporoučel
KLÍÍÍD, osobní údaje se měly začít hlídat hned po roce 1989, dneska už je mi to celkem jedno, údaje nás všech má kdejaká benzínka, kde jaký obchod a jak se to jednou mezi ně dostalo, je to konečná. Proto už dnes spíše na utajování svých údajů rezignuji, stejně je má kde kdo!!! A pokud mi volá někdo s nějakou nabídkou, tak jej odpoklonkuji během pár vteřin !!!
iPhone 4S, 16GB White, T-Mobile CZ, iOS 6
-
- Moderatorka fóra
- Příspěvky: 12973
- Registrován: pon úno 15, 2010 8:17 pm
Re: VODAFONE - jak jsem se odporoučel
No, ono to ani tak není rezignace, jako business.
Toto jsem psala předtím a za tím si stojím:
No vidíš to, ani sami nevědí, co chtějí a nejhorší na tom je, že to je business, ty společnosti T-Mobilu za ta čísla platí nehorázné sumy! Tak se dneska obchoduje milí zlatí. S informacemi. Prostě je to bordel nejvyššího řádu. Někdo poskytne databázi klientů, druhý mu za to zaplatí.
Ať si klidně moje číslo mají, ale ať mě neotravují s prkotinami, o které nemám zájem.
Toto jsem psala předtím a za tím si stojím:
No vidíš to, ani sami nevědí, co chtějí a nejhorší na tom je, že to je business, ty společnosti T-Mobilu za ta čísla platí nehorázné sumy! Tak se dneska obchoduje milí zlatí. S informacemi. Prostě je to bordel nejvyššího řádu. Někdo poskytne databázi klientů, druhý mu za to zaplatí.
Ať si klidně moje číslo mají, ale ať mě neotravují s prkotinami, o které nemám zájem.
Jsme rádi, že dodržujete PRAVIDLA fóra. Jsi zde nový? PAK ZAČNI ZDE.
VODAFONE - jak jsem se odporoučel
Já teda nevim, ale i složenkou se dá poslat i na účet. Žádný operátor není 100%. Ale mě nejvíce vyhovuje vodafone. Na linku nevolám, mám službu po svém. Samoobsluha mi vyhovuje. Co mě dokáže vytočit jsou ty najatý firmy co obchází nebo obvolávají jak jehovisti. Hlavně pak O2. Otcovi nabízeli nejakej duchodovskej tarif, i když neni v důchodu což prý nebude problém. Sepsali smlouvu. Vzal si Zálohu 250,- když pak přišlo, že je otec mladej na ten tarif, tak tam volal o tech 250. Nic nedostal, prej to neni jejich věc a ten člověk nemá s o2 nic společného. Patří jen najaté firmě.
-
- iPhone expert
- Příspěvky: 3044
- Registrován: sob úno 13, 2010 1:51 pm
Re: VODAFONE - jak jsem se odporoučel
Hape píše:Kdysi jsem byl dlouholetým zákazníkem T-Mobile. Po x letech jsem přešel k Vodafone, kde mě lákala možnost sledovat kolik mám přesně v danou chvíli provoláno.
OT: Tuhle funkci využívám u T-Mobile dost často. V jaké době jsi přecházel?
iPhone 5S 32GB Black - iOS8 - nonJB
iPhone 5 16GB Black - iOS8 - nonJB
MacBook White (late) 2008 - Snow Leopard 10.6.8
iPad 3 16GB - iOS 5.1.1 - JB
iPhone 3GS 32GB Black - iOS 6 - nonJB
2x iPhone 4S 16GB White - iOS 6 - nonJB
iPhone 5 16GB Black - iOS8 - nonJB
MacBook White (late) 2008 - Snow Leopard 10.6.8
-
- Senior uživatel
- Příspěvky: 687
- Registrován: čtv pro 04, 2008 10:58 pm
Re: VODAFONE - jak jsem se odporoučel
No jak píšu příspěvku, před 2 lety a 7 měsíci !
iPhone 4S, 16GB White, T-Mobile CZ, iOS 6