reklamace, aplikace, vrácení penez, vrátenie peňazí, podvod
Čas od času se vám může stát, že zakoupíte aplikaci, kterou jste nechtěli, zjistili jste, že není s vaším zařízením kompatibilní nebo vás vysloveně zklamala. A ačkoliv to mnozí neví, nákup aplikací lze i reklamovat, proto jsme pro vás připravili tento návod. Reklamování nákupů z AppStore
Podrobnejšie v článku na jabličkáři. Ja to len stručne prerozprávam:
- choďte do nastavenia účtu na počítači v iTunes (Account)
- zobrazte Purchase history
- kliknite na Report a problem
- nájdite v zozname aplikáciu a vedľa nej kliknite na Report a problem
- v ANGLIČTINE vyplňte formulár
Jablíčkář vám pripravil hotové texty reklamácií, tie neprepisujem ale si ich z jeho článku vyberte a použite. Má tam tieto šablóny:
- omylom kliknuté na nákup,
- aplikácia neplní moje požiadavky alebo nefunguje,
- sklamanie z aplikácie
- aplikácia nie je kompatibilná s mojim zariadením,
Zdroj: jablíčkář
Pokiaľ chcete diskutovať o reklamovaní aplikácií, vojdite sem do tohto vlákna.