Reklamace iPhonu přes Český Servis
-
- Moderator fóra
- Příspěvky: 5790
- Registrován: úte črc 01, 2008 3:17 pm
Re: Reklamace iPhonu přes Český Servis
K minulým příspěvkům, možná vás bude zajímat: http://tn.nova.cz/zpravy/na-vasi-strane ... chval.html - opět naše staré známé "kurvítko".
Two beer are not too beer. Shakesbeer. Nedostatek sexu způsobuje krátkozrakost.
-
- iPhoneHolik
- Příspěvky: 2350
- Registrován: pát bře 30, 2012 5:37 pm
Re: Reklamace iPhonu přes Český Servis
Rozhodne nebylo mym cilem na nekoho utocit. Pokud to tak vyznelo, omlouvam se.
Jinak zminovany paragraf 627 rika:
(2) Dojde-li k výměně, začne běžet záruční doba ZNOVU od převzetí nové věci. Totéž platí, dojde-li k výměně součástky, na kterou byla poskytnuta záruka.
Citace www.mall.cz
Dojde-li k výměně zboží za nové nebo k výměně součástky, na kterou je poskytnuta záruka, začíná běžet záruční doba znovu od začátku, od převzetí nového zboží (příp. od převzetí zboží s novou součástkou).
Jinak zminovany paragraf 627 rika:
(2) Dojde-li k výměně, začne běžet záruční doba ZNOVU od převzetí nové věci. Totéž platí, dojde-li k výměně součástky, na kterou byla poskytnuta záruka.
Citace www.mall.cz
Dojde-li k výměně zboží za nové nebo k výměně součástky, na kterou je poskytnuta záruka, začíná běžet záruční doba znovu od začátku, od převzetí nového zboží (příp. od převzetí zboží s novou součástkou).
-
- Pokročilý uživatel
- Příspěvky: 492
- Registrován: pon čer 09, 2008 8:41 pm
Re: Reklamace iPhonu přes Český Servis
od kotelník v ned bře 31, 2013 10:42 pm
Ano, presne tak jsem to myslel!
Takže doteď tvrdil, že záruka je nějakých smyšlených 6 měsíců a najednou mu šlo o morálku reklamujících (zmíněna nad citovaným příspěvkem).
Jadro: ano přesně podle uvedeného zákona je potřeba postupovat.
Naposledy upravil(a) murder dne ned bře 31, 2013 10:58 pm, celkem upraveno 1 x.
-
- Starý pes fóra :)
- Příspěvky: 1923
- Registrován: úte lis 04, 2008 1:37 am
Re: Reklamace iPhonu přes Český Servis
Ruku na srdce a rozhledni se kolem - neni to v rade pripadu i ta vychcanost? Udelej ferova pravidla a najde se spousta koumaku, kteri se budou snazit jich vyuzit ve svuj prospech ne zcela korektnim zpusobem. A stejne tak odvolani na literu zakona casto nedava jednoznacnou odpoved ve vsech pripadech, ackoliv by melo. Bohuzel. A proto tu mame ty spousty pravniku.
Několik iPhonů, iPadů, MacBooků, Time Capsule, Apple TV, iPod Nano, AR.Drone...
-
- iPhonefil
- Příspěvky: 2935
- Registrován: úte čer 30, 2009 3:00 pm
Re: Reklamace iPhonu přes Český Servis
Ano, presne tak jsem to myslel!
Macbook pro Retina 2015, 13" 256GB, 8GB RAM
iPhone 6S space gray, 64GB
iPhone 6S space gray, 64GB
-
- Host
- Příspěvky: 17
- Registrován: pon bře 25, 2013 4:45 pm
Re: Reklamace iPhonu přes Český Servis
Krásný večer přeji,
mám iphone 4S zakoupený v listopadu 2012, a chtěla bych ho reklamovat skrze tlačítko na vypnutí zvuku, kýve se jako vyvyklaný zub. Kamarádi mi řekli, že reklamace trvá cca 2 týdny (samozřejmě to musí uznat) jen bych chtěla poprosit o radu zda-li to vubec má cenu? Jestli mám více jak 50% šanci že reklamaci uznají spíše než-li ne? 2 týdny bez iphonu by pro mě byla smrt a tudíž se nemohu rozhodnout zda-li to poslat či ne:) děkuji moc
mám iphone 4S zakoupený v listopadu 2012, a chtěla bych ho reklamovat skrze tlačítko na vypnutí zvuku, kýve se jako vyvyklaný zub. Kamarádi mi řekli, že reklamace trvá cca 2 týdny (samozřejmě to musí uznat) jen bych chtěla poprosit o radu zda-li to vubec má cenu? Jestli mám více jak 50% šanci že reklamaci uznají spíše než-li ne? 2 týdny bez iphonu by pro mě byla smrt a tudíž se nemohu rozhodnout zda-li to poslat či ne:) děkuji moc
-
- iPhonefil
- Příspěvky: 2935
- Registrován: úte čer 30, 2009 3:00 pm
Re: Reklamace iPhonu přes Český Servis
Osobne si myslim, ze to bude do tydne vyrizene a je to jednoduche, uznana bude, pokud je prokazatelna vada a prokazatelne to neji mechanickym poskozenim...
Macbook pro Retina 2015, 13" 256GB, 8GB RAM
iPhone 6S space gray, 64GB
iPhone 6S space gray, 64GB
-
- Host
- Příspěvky: 61
- Registrován: sob říj 29, 2011 3:51 pm
Re: Reklamace iPhonu přes Český Servis
Zdravím. Dal jsem na opravu iphone 5 v originální krabici bez sluchátek a kabelu. V případě výměny zařízení dostanu celé nové balení nebo jen telefon? Jako logické bych viděl celé nové balení, aby odpovídalo i výr. číslo na krabici atd. Řeší se to tak, že z balení odeberou sluchátka a kabel nebo mě jen vyzvou k odevzdání i ostatního staršího příslušenství a já dostanu nové?? Je to Český servis. Díky.
iPhone 5S Space gray 64 GB
iPad 3rd generation Black Wifi/4G 64 GB
MacBook PRO Retina 15' late 2013
iPad 3rd generation Black Wifi/4G 64 GB
MacBook PRO Retina 15' late 2013
-
- patron iPhone.cz
- Příspěvky: 168
- Registrován: pon kvě 10, 2010 11:56 am
Re: Reklamace iPhonu přes Český Servis
Dodaji jen telefon. Krabici neresi. To nedela zadny vyrobce niceho. Dokladem je protokol o vymene s novym seriovym cislem.
-
- Klub čistého iOS
- Příspěvky: 21
- Registrován: čtv črc 21, 2011 8:09 am
Re: Reklamace iPhonu přes Český Servis
Když jsem dal reklamovat iPhone 5 (nefunkční zamykací tlačítko) na Český Servis a ve sledování zakázky mám Stav: Probíhající - čeká na díl, tak už asi není šance, že mi ho vymění za nový kus že?
Re: Reklamace iPhonu přes Český Servis
Když je STAV "čeká na díl" tak může jí i o celý Iphone....
-
- Moderatorka fóra
- Příspěvky: 12973
- Registrován: pon úno 15, 2010 8:17 pm
Re: Reklamace iPhonu přes Český Servis
Záleží, novým dílem mohou označovat i nový kus.
Jsme rádi, že dodržujete PRAVIDLA fóra. Jsi zde nový? PAK ZAČNI ZDE.
-
- Mírně pokročilý
- Příspěvky: 176
- Registrován: sob lis 19, 2011 10:06 am
Re: Reklamace iPhonu přes Český Servis
Ano, mel jsem tohoto servisu status "ceka na dil" a dostal jsem novy.
EDIT:
Na jejich strankach pisou, ze zarucni i pozarucni servis resi vymenou za jiny kus, takze bych byl v klidu. Uz se tu o tom psalo tolikrat, ze to asi nema cenu dal resit.
Pekny den.
EDIT:
Na jejich strankach pisou, ze zarucni i pozarucni servis resi vymenou za jiny kus, takze bych byl v klidu. Uz se tu o tom psalo tolikrat, ze to asi nema cenu dal resit.
Pekny den.
Naposledy upravil(a) iTukan dne pon zář 02, 2013 12:41 pm, celkem upraveno 1 x.
Důvod: nedělej doubleposty, sloučeno
Důvod: nedělej doubleposty, sloučeno
iPhone 5S 32GB SG, MacMini 2010, iPad3 32GB, AppleTV3
-
- Klub čistého iOS
- Příspěvky: 21
- Registrován: čtv črc 21, 2011 8:09 am
Re: Reklamace iPhonu přes Český Servis
Měli jste pravdu, Provedena oprava výměnou (whole-unit) celé jednotky. Stejně je to docela zvláštní, že se kvůli zamykacímu tlačítku dá celý nový mobil. (samozřejmě si nestěžuji )
-
- Host
- Příspěvky: 81
- Registrován: ned bře 09, 2008 8:15 am
Re: Reklamace iPhonu přes Český Servis
Ahoj, mam moznost koupit iphone od jednoho pana . Iphone 5 funguje , ale je problem s antenou gsm, ale ten telefon ma zaruku od spplu do 4/2014. Ptal jsem se pana a ten iphone se asi nekdo pokousel otevirat. Tudis me zajima jak. To je s cekym serivsem? Chci reklamovat v brne. Uznaji mi reklamaci i kdyz je zanmka o tom , ze je rozsroubovany? Dami mi hned novy kus? Diky
-
- Mírně pokročilý
- Příspěvky: 260
- Registrován: pon říj 19, 2009 8:26 pm
Re: Reklamace iPhonu přes Český Servis
Nebrat, brali by to jako porušení záručních podminek. Jedine koupit, zamaskovat stopy a zkusit reklamovat. Jinak je tu tema:
http://forum.iphone.cz/viewtopic.php?t=15807
Odesláno z iPhonu
http://forum.iphone.cz/viewtopic.php?t=15807
Odesláno z iPhonu
iPhone 5S 16GB Champagne Gold
-
- iPhonefil
- Příspěvky: 2935
- Registrován: úte čer 30, 2009 3:00 pm
Re: Reklamace iPhonu přes Český Servis
Opět se mi potvrdilo, že pokud se reklamuje iPhone, který nevypadá jak od prasete, tak není problém s reklamací v žádném servisu. Teď reklamuji iP 5S od applu u českého servisu. Zatím nemám doma, ovšem už teď vím, že se čeká na nový díl bez problému. Vadný HB (praskal při lehkém namáčknutí, prostě se nějak uvolnil a bylo to nepříjemné. Je fajn, že i kdyby se to někomu mohlo jevit jako detail, byl hodně nepříjemný, tak apple s tímto nedělá problémy a své servisy školí dobře.
Macbook pro Retina 2015, 13" 256GB, 8GB RAM
iPhone 6S space gray, 64GB
iPhone 6S space gray, 64GB
-
- iPhoneHolik
- Příspěvky: 2350
- Registrován: pát bře 30, 2012 5:37 pm
Re: Reklamace iPhonu přes Český Servis
Tak presne tohle ted resim u sve 5S. Byl jen takovy volnejsi a jen nekdy. Ted je to temer vzdy a zacina to praskat, takze se to asi zhorsuje
-
- iPhonefil
- Příspěvky: 2935
- Registrován: úte čer 30, 2009 3:00 pm
Re: Reklamace iPhonu přes Český Servis
u toho nového kousku co jsi dostal? Mrzí mě, že HB Apple prostě neumí vyrobit kvalitně. Nejhorší konstrukční část iphonu, bohužel
Macbook pro Retina 2015, 13" 256GB, 8GB RAM
iPhone 6S space gray, 64GB
iPhone 6S space gray, 64GB
-
- Host
- Příspěvky: 85
- Registrován: čtv pro 17, 2009 3:24 pm
Re: Reklamace iPhonu přes Český Servis
Praskani HB mam taky..a taktez premyslim ze pujdu reklamovat, snad to take uznaji:-/ je to opravdu hodne neprijemne.
-
- Mírně pokročilý
- Příspěvky: 176
- Registrován: sob lis 19, 2011 10:06 am
Re: Reklamace iPhonu přes Český Servis
Ja jsem reklamoval u operatora praskani v HB spolecne s hodne chrasticim hornim tlacitkem( PB) a dostal jsem od Britexu novy kus. Nejsem hnidopich, ale zejmena do praskani HB je dost neprijemne, takze se neboj to reklamovat.
iPhone 5S 32GB SG, MacMini 2010, iPad3 32GB, AppleTV3
-
- iPhoneHolik
- Příspěvky: 2350
- Registrován: pát bře 30, 2012 5:37 pm
Re: Reklamace iPhonu přes Český Servis
kotelník píše:u toho nového kousku co jsi dostal?
Jj, bohuzel. Navic je nahore tragicka skvira mezi displejem a hlinikovym telem. Koukal jsem na 4kovou radu (nekolik kusu) a bud jsem mel stesti, nebo to bylo lip udelane. Tam to licuje paradne. 5S, zejmena bila, je tragedie. Jediny licujici kus jsem videl na CCM v iStyle.
-
- iPhonefil
- Příspěvky: 2935
- Registrován: úte čer 30, 2009 3:00 pm
Re: Reklamace iPhonu přes Český Servis
A neresis picovinu? Me se zdaji bile nejlepsi, kusy ok
Macbook pro Retina 2015, 13" 256GB, 8GB RAM
iPhone 6S space gray, 64GB
iPhone 6S space gray, 64GB
-
- iPhoneHolik
- Příspěvky: 2350
- Registrován: pát bře 30, 2012 5:37 pm
Re: Reklamace iPhonu přes Český Servis
Tak je to docela hnus na pohled, kor po case, kdy se tam usazuje spina. Samotne bych to neresil (proto jsem ho do ted nemenil). Ale ten HB me stve. Je to citit pri kazdem odemykani iP a zhorsuje se to
-
- iPhoneHolik
- Příspěvky: 2350
- Registrován: pát bře 30, 2012 5:37 pm
Re: Reklamace iPhonu přes Český Servis
Omlouvam se za double, nikdo nereagoval.
Nakonec jsem ho do Ceskeho servisu poslal a dnes ma prijit novy. Takze to bud uznali, nebo to moc neresi a proste meni
Nakonec jsem ho do Ceskeho servisu poslal a dnes ma prijit novy. Takze to bud uznali, nebo to moc neresi a proste meni
-
- Host
- Příspěvky: 107
- Registrován: ned zář 07, 2008 10:11 am
Re: Reklamace iPhonu přes Český Servis
Zdravím, poslal jsem do Českého servisu iP4S na reklamaci kvůli baterce. Po týdnu mi napsali, že již není v záruce a že mi nabízí výměnu celého zařízení, nebo baterie za určitou částku. V 12/2012 mi byla u nich u uznána reklamace a provedena oprava výměnou jednotky. Předpokládál jsem, že podle tehdejší legislativy, opět začíná běžet 2-letá záruční lhůta a tudíž, že iP je stále v záruce. (Nedávno jsem podobně reklamoval synovi iP4 u Britexu a vše O.K.)
Nevíte někdo jak to tedy je? Děkuji za rady a připomínky.
Nevíte někdo jak to tedy je? Děkuji za rady a připomínky.
-
- Moderatorka fóra
- Příspěvky: 12973
- Registrován: pon úno 15, 2010 8:17 pm
Re: Reklamace iPhonu přes Český Servis
Ano dle staré legislativy po výměně kusu za kus běžela nová dvouletá záruka. Otázkou je, jestli jsi jim to při reklamaci řekl. Nejspíš o tom nevědí.
Jsme rádi, že dodržujete PRAVIDLA fóra. Jsi zde nový? PAK ZAČNI ZDE.
-
- Host
- Příspěvky: 107
- Registrován: ned zář 07, 2008 10:11 am
Re: Reklamace iPhonu přes Český Servis
Děkuji.
Vědí, poslal jsem jim jejich protokol.
Vědí, poslal jsem jim jejich protokol.
-
- iPhonefil
- Příspěvky: 2935
- Registrován: úte čer 30, 2009 3:00 pm
Re: Reklamace iPhonu přes Český Servis
Tak co ti brani si vyhledat zakon, vytisknout a poslat s telefonem?
Macbook pro Retina 2015, 13" 256GB, 8GB RAM
iPhone 6S space gray, 64GB
iPhone 6S space gray, 64GB
-
- Starý pes fóra :)
- Příspěvky: 491
- Registrován: pát led 04, 2008 8:34 am
Re: Reklamace iPhonu přes Český Servis
No, já bych to trochu upřesnil. Není pravda, že při výměně za jiný kus nutně běží nová 2letá záruka. Výklad je často takový, že se záruka pouze prodlužuje o dobu, po kterou byl přístroj v reklamaci, tj. než ti dali jiný výměnou. Podle zákona ti 2letá záruka běží ode dne ZAKOUPENÍ.
> > > www.PDA-Prislusenstvi.cz < < <
-
- iPhone expert
- Příspěvky: 1573
- Registrován: ned srp 24, 2008 12:45 pm
Re: Reklamace iPhonu přes Český Servis
M29: podle tehdejšího OZ byla běžná praxe, že pokud jsi dostal nový kus (nové S/N), dostal jsi i novou 2 letou záruku. Některé obchody ji dávaly automaticky, jiné po upozornění. Argumentace, že se dal výrobek opravit a nový kus jsi dostal jen kvůli nerentabilnosti opravy nehrálo roli.
Jak k tomu tehdy přistupoval Apple/značkový servis nevím. Dnes má již upozornění, že po výměně HW pokračuje původní záruka.
edit: podívejte se na tehdejší občanský zákoník, paragraf 627, oddíl 2
Výklad např. zde
Jak k tomu tehdy přistupoval Apple/značkový servis nevím. Dnes má již upozornění, že po výměně HW pokračuje původní záruka.
edit: podívejte se na tehdejší občanský zákoník, paragraf 627, oddíl 2
Dojde-li k výměně, začne běžet záruční doba znovu od převzetí nové věci. Totéž platí, dojde-li k výměně součástky, na kterou byla poskytnuta záruka.
Výklad např. zde
Kód: Vybrat vše
http://www.epravo.cz/top/clanky/zarucni-doba-21515.html
iPhone 13 Pro Watch s4 Silver SS MacMini 2018 iPad Air 4th TV 4K
-
- Moderatorka fóra
- Příspěvky: 12973
- Registrován: pon úno 15, 2010 8:17 pm
Re: Reklamace iPhonu přes Český Servis
Nj, jenže to už nehraje roli, protože podle nové praxe, od OZ 2014 už to neplatí. Takže platí, co píše M29 a co platilo, to už je jedno.
Jsme rádi, že dodržujete PRAVIDLA fóra. Jsi zde nový? PAK ZAČNI ZDE.
-
- iPhone expert
- Příspěvky: 1573
- Registrován: ned srp 24, 2008 12:45 pm
Re: Reklamace iPhonu přes Český Servis
Metalgirl: ale první reklamaci/výměnu dělal Doctorf ještě za platnosti starého OZ, tj. od data výměny (12/2012) mu měla běžet nová 2 letá záruka (a nyní by byl jeho tel ještě v záruce). Že je to dnes jinak nijak nezpochybňuji a není o tom ani řeč.
iPhone 13 Pro Watch s4 Silver SS MacMini 2018 iPad Air 4th TV 4K
-
- Moderatorka fóra
- Příspěvky: 12973
- Registrován: pon úno 15, 2010 8:17 pm
Re: Reklamace iPhonu přes Český Servis
Jo taaaak, no ale to už je hodně minulostí. Tady se nyní řeší novější případy po 2014
Jsme rádi, že dodržujete PRAVIDLA fóra. Jsi zde nový? PAK ZAČNI ZDE.
-
- Host
- Příspěvky: 26
- Registrován: stř lis 26, 2014 12:55 pm
Re: Reklamace iPhonu přes Český Servis
Český servis je nejlepší reklamacní centrum.
Vždy maximálně spokojen a bez problému do tři dnů novej kousek s tím,že starý vám nechali.
Doporučuji všem nakupovat přes Apple Store.
Tam to mají přes ČS.
Vždy maximálně spokojen a bez problému do tři dnů novej kousek s tím,že starý vám nechali.
Doporučuji všem nakupovat přes Apple Store.
Tam to mají přes ČS.
-
- Host
- Příspěvky: 91
- Registrován: úte lis 16, 2010 12:56 pm
Re: Reklamace iPhonu přes Český Servis
Já mám s Českým Servisem momentálně špatnou zkušenost co se týče "mimozáruční opravy" a tak se jí zkusím trochu rozepsat... Této zkušenosti předcházely dvě zkušenosti kladné, kde mi bezvadně opravili v rámci záruky MacBook zakoupený v USA a níže zmíněný iPhone zakoupený v prosinci 2011 mi vyměnili v půli 2013 za telefon nový (vada v záruce).
Jedná se o můj opečovávaný iP 4S ve kterém se mi zasekla nano sim s redukcí na mikro sim. Jelikož jsem chtěl telefon dát jako dárek na Vánoce a sobě pořídit iP6, tak jsem chtěl pomalu začít zaseklou sim řešit a tak jsem se rozhodl dát telefon do servisu, kde mi simkartu vyndají. Nechtěl jsem zkoušet žádné "pochybné" servisy a tak jsem se rozhodl pro autorizované servisní středisko s tím že telefonu poskytnou tu nejlepší péči. Zašel jsem tedy do výše zmíněného Českého Servisu, kde mi bylo sděleno po prohlédnutí telefonu technikem že oprava výjde na 500Kč + DPH a bude trva přibližně 20 minut. Nabídku opravy jsem tedy přijal a vyčkal po dobu opravy na místě. Po nějaké době technik přišel a sdělil mi že se oprava zdařila, ale že simkarta a šuplík nejsou bez úhony a tak že mi do telefonu dal šuplík jiný a předal mi pytlík s původní sim a šuplíkem a poslal mě k přepážce opravu zaplatit, kde jsem si taktéž vyzvedl telefon (zabalený v protokolu o opravě). Bylo už večer chvíli před zavírací dobou, byl jsem unavený z práce, novou simkartu jsem neměl po ruce a tak jsem zabalený telefon vzal a uklidil bez prohlédnutí do kapsy v batohu. Doma jsem ořízl dvojsimku od Vodafonu s tím že jí vložím do telefonu, avšak čekalo mě nemilé překvapení a to v podobě poničeného kovového rámečku způsobeného páčením původního šuplíku simkarty! Dosti mě to teda vytočilo a v tu chvíli jsem si nadával že jsem si telefon nezkontroloval ihned po "opravě". Zničený šuplík a sim jsem tak nějak bral, když jsem dostal šuplík jiný, samozřejmě mě to štvalo kvůli sériovému číslu, ale budiž. Rozhodl jsem se tedy následující den po práci do servisu vydat a začít danou situaci řešit. Technik se na telefon přišel podívat a po vysvětlení dané situace uznal, že by tam ty škrábance při opravě vzniknout neměly a začal se vyptávat jestli je telefon ještě v záruce, tak jsem vysvětlil že byl zakoupen v prosinci 2011 a v červnu 2013 byl vyreklamován a obdržel jsem "nový" kus a tak dle zákona bych na něj měl mít znovu 24měsíční záruku. Technik mi tedy sdělil abych mu odeslal na email původní fakturu za telefon a nechal telefon přijmout na opravu. Tak jsem tedy učinil a požadované faktury odeslal. Zítra to bude týden od doby co jsem jim tam iPhone nechal a na webu je stále zobrazeno stav zakázky - probíhající. A tak jen čekám jak celá situace dopadne.
Nejvíce mně na celé situaci mrzí to, že jsem očekával profesionální opravu, ale místo toho jsem si vlastně zaplatil za poničení telefonu, který neměl před zásahem ČS na kovovém rámečku za rok a půl užívání jediný škrábanec. Kdyby mě před "opravou" alespoň v servise upozornili, že může dojít k poničení telefonu a zničení šuplíku, tak bych hledal jiný servis, kde telefon například rozeberou a vyndají šuplík jiným nenásilným způsobem. Dále mi nejde na rozum, proč technik který ví, že bude páčit šuplík o hranu telefonu, tak proč si tu hranu něčím alespoň nepodloží (alespoň blbej kus papíru nebo nějakou tu desetinu milimetru tlustá plastová folie) aby zabránil poškození.
Toť moje čerstvá zkušenost se servisem a pevně doufám v kladné vyřešení vzniklého problému a určitě sem pak dám ještě vědět jak to dopadlo.
EDIT: Tak po dvou týdnech dopadla reklamace dobře a dnes jsem si vyzvedl "nový" telefon. Tím má u mě Český Servis poklonu, za to jak se k problému postavil.
Jedná se o můj opečovávaný iP 4S ve kterém se mi zasekla nano sim s redukcí na mikro sim. Jelikož jsem chtěl telefon dát jako dárek na Vánoce a sobě pořídit iP6, tak jsem chtěl pomalu začít zaseklou sim řešit a tak jsem se rozhodl dát telefon do servisu, kde mi simkartu vyndají. Nechtěl jsem zkoušet žádné "pochybné" servisy a tak jsem se rozhodl pro autorizované servisní středisko s tím že telefonu poskytnou tu nejlepší péči. Zašel jsem tedy do výše zmíněného Českého Servisu, kde mi bylo sděleno po prohlédnutí telefonu technikem že oprava výjde na 500Kč + DPH a bude trva přibližně 20 minut. Nabídku opravy jsem tedy přijal a vyčkal po dobu opravy na místě. Po nějaké době technik přišel a sdělil mi že se oprava zdařila, ale že simkarta a šuplík nejsou bez úhony a tak že mi do telefonu dal šuplík jiný a předal mi pytlík s původní sim a šuplíkem a poslal mě k přepážce opravu zaplatit, kde jsem si taktéž vyzvedl telefon (zabalený v protokolu o opravě). Bylo už večer chvíli před zavírací dobou, byl jsem unavený z práce, novou simkartu jsem neměl po ruce a tak jsem zabalený telefon vzal a uklidil bez prohlédnutí do kapsy v batohu. Doma jsem ořízl dvojsimku od Vodafonu s tím že jí vložím do telefonu, avšak čekalo mě nemilé překvapení a to v podobě poničeného kovového rámečku způsobeného páčením původního šuplíku simkarty! Dosti mě to teda vytočilo a v tu chvíli jsem si nadával že jsem si telefon nezkontroloval ihned po "opravě". Zničený šuplík a sim jsem tak nějak bral, když jsem dostal šuplík jiný, samozřejmě mě to štvalo kvůli sériovému číslu, ale budiž. Rozhodl jsem se tedy následující den po práci do servisu vydat a začít danou situaci řešit. Technik se na telefon přišel podívat a po vysvětlení dané situace uznal, že by tam ty škrábance při opravě vzniknout neměly a začal se vyptávat jestli je telefon ještě v záruce, tak jsem vysvětlil že byl zakoupen v prosinci 2011 a v červnu 2013 byl vyreklamován a obdržel jsem "nový" kus a tak dle zákona bych na něj měl mít znovu 24měsíční záruku. Technik mi tedy sdělil abych mu odeslal na email původní fakturu za telefon a nechal telefon přijmout na opravu. Tak jsem tedy učinil a požadované faktury odeslal. Zítra to bude týden od doby co jsem jim tam iPhone nechal a na webu je stále zobrazeno stav zakázky - probíhající. A tak jen čekám jak celá situace dopadne.
Nejvíce mně na celé situaci mrzí to, že jsem očekával profesionální opravu, ale místo toho jsem si vlastně zaplatil za poničení telefonu, který neměl před zásahem ČS na kovovém rámečku za rok a půl užívání jediný škrábanec. Kdyby mě před "opravou" alespoň v servise upozornili, že může dojít k poničení telefonu a zničení šuplíku, tak bych hledal jiný servis, kde telefon například rozeberou a vyndají šuplík jiným nenásilným způsobem. Dále mi nejde na rozum, proč technik který ví, že bude páčit šuplík o hranu telefonu, tak proč si tu hranu něčím alespoň nepodloží (alespoň blbej kus papíru nebo nějakou tu desetinu milimetru tlustá plastová folie) aby zabránil poškození.
Toť moje čerstvá zkušenost se servisem a pevně doufám v kladné vyřešení vzniklého problému a určitě sem pak dám ještě vědět jak to dopadlo.
EDIT: Tak po dvou týdnech dopadla reklamace dobře a dnes jsem si vyzvedl "nový" telefon. Tím má u mě Český Servis poklonu, za to jak se k problému postavil.
Naposledy upravil(a) FreeriderCZ dne pát pro 12, 2014 5:49 pm, celkem upraveno 1 x.
-
- Moderator fóra
- Příspěvky: 3469
- Registrován: ned říj 09, 2011 12:39 pm
Re: Reklamace iPhonu přes Český Servis
Nevím, co ti ko.oti s tím dělali, ale já osobně jsem řešil podobný problém. Nepáčil jsem ovšem jako hovado šuplík zvenčí, nýbrž jsem telefon rozebral a opatrně pomocí uvolněné desky a tenké planžety snadno věc pořešil.
Třeba je to jen smůla, že dotyčný pracovník neměl svůj den - nejsme stroje, taky dost často něco pokazím.
Měli by ti zdarma vyměnit rámeček.
Třeba je to jen smůla, že dotyčný pracovník neměl svůj den - nejsme stroje, taky dost často něco pokazím.
Měli by ti zdarma vyměnit rámeček.
iPhone 14 Pro 256GB Silver.
iPhone 12 Mini 64GB RED as reserved.
MacBook Pro 16" M1 Max 24-Core GPU, 32GB Memory, 1TB SSD
iPhone 12 Mini 64GB RED as reserved.
MacBook Pro 16" M1 Max 24-Core GPU, 32GB Memory, 1TB SSD
-
- Host
- Příspěvky: 26
- Registrován: stř lis 26, 2014 12:55 pm
Re: Reklamace iPhonu přes Český Servis
To bylo nějaký hovado kdo Ti to udělal. Síla no.
Moc dobře Ti rozumím,člověk si váží věci,pečuje o ni,dávaš na něho pozor a po celou dobu je jako ve vatě a pak na to sáhne nějakej pi..s a je po všem. Pak se ozvi jak si dopadl. Ať dobře pořídiš. Nebo z nich nějak vydoluj nový kousek.
Moc dobře Ti rozumím,člověk si váží věci,pečuje o ni,dávaš na něho pozor a po celou dobu je jako ve vatě a pak na to sáhne nějakej pi..s a je po všem. Pak se ozvi jak si dopadl. Ať dobře pořídiš. Nebo z nich nějak vydoluj nový kousek.
-
- iPhone guru
- Příspěvky: 1082
- Registrován: ned čer 21, 2009 7:10 pm
Re: Reklamace iPhonu přes Český Servis
Přítelkyni se rozbil displej. V pátek si pro to přijel přepravce, dnes (ve středu) dovezl fungl novej iPhone 5s.
Mladá je šťastná jako blecha, takže já jsem šťastnej. Ponaučení? Český servis doporučuji pro spokojený vztah i kvalitní služby!
Mladá je šťastná jako blecha, takže já jsem šťastnej. Ponaučení? Český servis doporučuji pro spokojený vztah i kvalitní služby!
MacBook Pro 13" (2017)
iPhone XS Max 256 GB Gold
https://twitter.com/smoldik
iPhone XS Max 256 GB Gold
https://twitter.com/smoldik
-
- Klub čistého iOS
- Příspěvky: 223
- Registrován: ned črc 18, 2010 10:01 pm
Re: Reklamace iPhonu přes Český Servis
Minulý týden jsem posílal do Českého Servisu iPhone 6 koupený v Prosinci. Už jednou byl reklamovaný v Březnu a teď opět. Šuměl reproduktor. Nyní mi přišel email, že reklamace byla vyřízena vyčištěním reproduktoru. Je toto možné v prvním roce záruky, i když se jedná o autorizovaný servis? Reklamoval jsem už dříve iPhone 4 a pokaždé jsem dostal nový kus, ať se jednalo o pověstné chrastění v čočce, apod.
iPhone X 64 GB CZ
Macbook Air 13" Retina 2018
Watch 4 44mm
Airpods
Macbook Air 13" Retina 2018
Watch 4 44mm
Airpods