Priamo u Apple: http://support.apple.com/sk-sk/HT5661
Ak zariadenie so systémom iOS stále máte
Skôr než predáte alebo postúpite svoje zariadenie so systémom iOS, nezabudnite odstrániť všetky svoje osobné informácie. Pomocou nasledujúceho postupu zabezpečíte svoje dáta a obnovíte v zariadení predvolené výrobné nastavenia pre nového vlastníka:
Zálohujte zariadenie: http://support.apple.com/kb/HT1766?viewlocale=sk_SK
Prejdite do ponuky Nastavenia > Všeobecné > Resetovať a klepnite na položku Vymazať celý obsah a nastavenia.
Zariadenie sa tým úplne vymaže a vypnú sa služby iCloud, iMessage, FaceTime, Game Center a ďalšie.
Ak používate systém iOS 7 alebo novší a máte zapnutú službu Nájsť môj iPhone, bude potrebné zadať účet Apple ID a heslo. Po zadaní hesla sa zariadenie vymaže a odstráni z vášho účtu, aby ho mohol nový vlastník aktivovať.
Informácie o prenose služieb na nového vlastníka vám poskytne váš operátor.
Keď nový vlastník zariadenie prvýkrát zapne, sprievodca nastavením ho prevedie procesom nastavenia.
Dôležité upozornenie: Nevymazávajte manuálne kontakty, kalendáre, pripomienky, dokumenty, fotostreamy ani iné dáta služby iCloud, kým ste prihlásení do svojho účtu služby iCloud, inak sa daný obsah vymaže aj zo serverov služby iCloud a zo všetkých vašich zariadení, v ktorých používate službu iCloud.
Ak zariadenie so systémom iOS už nemáte
Ak ste pred predajom alebo postúpením zariadenia so systémom iOS nepostupovali podľa vyššie uvedených krokov:
Požiadajte nového vlastníka, aby pomocou vyššie uvedených pokynov vymazal celý obsah a nastavenia.
Ak v zariadení používate služby iCloud a Nájsť môj iPhone, môžete ho na diaľku vymazať a odstrániť zo svojho účtu tak, že sa prihlásite na stránku icloud.com/find, vyberiete zariadenie a kliknete na položku Vymazať. Po vymazaní zariadenia kliknite na položku Odstrániť z účtu. Keď zariadenie vymažete, pred aktiváciou služby iMessage v novom zariadení bude potrebné počkať 24 hodín.
Ak nemôžete vykonať niektorý z vyššie uvedených krokov, mali by ste zmeniť heslo svojho účtu Apple ID. Zmenou hesla sa neodstránia žiadne osobné informácie uložené v zariadení, zabezpečí sa tým však, aby nový vlastník nemohol vymazať vaše informácie zo služby iCloud. http://support.apple.com/kb/PH2617?viewlocale=sk_SK
Ďalšie informácie
Zistite, ako zálohovať informácie uložené v zariadení so systémom iOS. http://support.apple.com/kb/HT1766?viewlocale=sk_SK
Zistite, ako obnoviť zálohu z aplikácie iTunes http://support.apple.com/kb/HT1766?viewlocale=sk_SK alebo zo služby iCloud http://support.apple.com/kb/ph12521?viewlocale=sk_SK
Zistite, ako postupovať v prípade straty alebo odcudzenia zariadenia so systémom iOS. http://support.apple.com/kb/HT5668?viewlocale=sk_SK
Prečítajte si informácie o funkcii Zámok aktivácie služby Nájsť môj iPhone. http://support.apple.com/kb/HT5818?viewlocale=sk_SK
Celý text je na webe Apple.
Čo robiť pred predajom iPhone, iPad, iPod
Pravidla fóra
V tejto sekcií nájdete hotové návody. Povolené sú len reakcie na znenie návodov (opravy, doplnenia a pod.). Do tejto sekcie moderátori presúvajú tie návody, ktoré sú najdôležitejšie.
Všetky vaše problémy a požiadavky o pomoc smerujte do vhodných sekcií alebo do Poradny.
V tejto sekcií nájdete hotové návody. Povolené sú len reakcie na znenie návodov (opravy, doplnenia a pod.). Do tejto sekcie moderátori presúvajú tie návody, ktoré sú najdôležitejšie.
Všetky vaše problémy a požiadavky o pomoc smerujte do vhodných sekcií alebo do Poradny.
- rony
- Klub čistého iOS
- Příspěvky: 19699
- Registrován: pát pro 14, 2007 12:37 am
Čo robiť pred predajom iPhone, iPad, iPod
/\/\ /\ > /\ / Facebook skupina Uživatelé Apple Watch a fb.com/forum.iphone.cz
mac mini iPhone 4 5S X 13 Pro iPad Pro Pencil TV4 HomePod WATCH AirPods
mac mini iPhone 4 5S X 13 Pro iPad Pro Pencil TV4 HomePod WATCH AirPods