Sloučení apple ID, převod aplikací.
-
- Klub čistého iOS
- Příspěvky: 93
- Registrován: ned zář 27, 2009 9:29 pm
Sloučení apple ID, převod aplikací.
Zdravím.
Mám dotaz ohledně převodu aplikací "sloučení" apple ID. Abych to upřesnil. Mám apple id v iTunes store, kde mám též pod tímto účtem aktivovanou platební kartu. V tomto účtu jsem kupoval aplikace a tyto poté sync. do iph. Po nějaké době jsem se odhodlal a pořídil jsem si mobilme účet kvůli mailu, apod. Tedy další Apple ID..Můj dotaz je, zda je možné nějak převést aplikace zakoupené z prvotního účtu do apple id z mobileme a využívat pouze originální ID od applu a to jak na mail, apod., tak v iTunes store pro nákup aplikací. Toto řeším jelikož s příchodem iCloudu to bude myslím třeba jelikož když se přihlásim k iCloudu účtem mobile me (me.com) tak jak by jinak mohla probíhat aktualizace, apod. aplikací když v iTunes store mám jiný účet (gmail.com) ?
Mám dotaz ohledně převodu aplikací "sloučení" apple ID. Abych to upřesnil. Mám apple id v iTunes store, kde mám též pod tímto účtem aktivovanou platební kartu. V tomto účtu jsem kupoval aplikace a tyto poté sync. do iph. Po nějaké době jsem se odhodlal a pořídil jsem si mobilme účet kvůli mailu, apod. Tedy další Apple ID..Můj dotaz je, zda je možné nějak převést aplikace zakoupené z prvotního účtu do apple id z mobileme a využívat pouze originální ID od applu a to jak na mail, apod., tak v iTunes store pro nákup aplikací. Toto řeším jelikož s příchodem iCloudu to bude myslím třeba jelikož když se přihlásim k iCloudu účtem mobile me (me.com) tak jak by jinak mohla probíhat aktualizace, apod. aplikací když v iTunes store mám jiný účet (gmail.com) ?
MacBook Air 13"(2012), iPhone 8+, AW Sport, iPad(2017), aTV 4K
R.I.P. SJ
- rony
- Klub čistého iOS
- Příspěvky: 19699
- Registrován: pát pro 14, 2007 12:37 am
Re: Sloučení apple ID, převod aplikací.
tak toto by zaujimalo aj mna aj ked aktualne viem, ze appky nakupene pod jednym uctom neviem nijako previest pod iny ucet.
/\/\ /\ > /\ / Facebook skupina Uživatelé Apple Watch a fb.com/forum.iphone.cz
mac mini iPhone 4 5S X 13 Pro iPad Pro Pencil TV4 HomePod WATCH AirPods
mac mini iPhone 4 5S X 13 Pro iPad Pro Pencil TV4 HomePod WATCH AirPods
-
- Starý pes fóra :)
- Příspěvky: 1923
- Registrován: úte lis 04, 2008 1:37 am
Sloučení apple ID, převod aplikací.
Tak to ma asi kazdy, kdo si neporidil MobileMe ucet drive, nez iTunes ucet. Samotnemu mi to prijde tak nejak nedomyslene. Find iPhone mi fungovalo nejdriv s iTunes uctem a ted by melo i s MobileMe uctem. Na co mam mit dva ucty? Rad bych je sloucil do jednoho. Ale jak? No uvidime.
Několik iPhonů, iPadů, MacBooků, Time Capsule, Apple TV, iPod Nano, AR.Drone...
-
- Starý pes fóra :)
- Příspěvky: 11456
- Registrován: pát črc 11, 2008 6:52 pm
Re: Sloučení apple ID, převod aplikací.
Služba MobileMe úplně skončí v červnu 2012. Identifikace uživatele bude tedy evidentně nahrazena přighlašováním přes AppleID (iTunes účet) do iCloudu.
http://www.appleinsider.com/articles/11 ... _2012.html
http://www.appleinsider.com/articles/11 ... _2012.html
iPhone XS 64GB | MacMini 2018 | MacBook Pro 15 2013
-
- Mírně pokročilý
- Příspěvky: 229
- Registrován: stř úno 13, 2008 7:36 am
Re: Sloučení apple ID, převod aplikací.
To je sice hezké, že mobile me zkončí za rok, ale mco to neřeší můj (náš) problém Apple ID mám @seznam.cz pod kterým mám nakoupené aplikace + zaregistrovanou kartu od KB a pak mám @me.com, kde mám synchronizaci (maily, kalendáře, poznámky). A chtěl bych mít všechno pod @me.com - tzn. sloučit účet seznamu a me.com tak, abych měl jen me.com, na kterém bych měl navázané jak zakoupené aplikace, tak i synchronizaci
iPhone 6s gold and iPad AIR2 gold and MacBook Pro 13" early 2015
Když už musím mít mobil, tak ať je to iPhone...
Když už musím mít mobil, tak ať je to iPhone...
-
- Moderator fóra
- Příspěvky: 3739
- Registrován: pát čer 25, 2010 8:53 pm
Re: Sloučení apple ID, převod aplikací.
https://appleid.apple.com/cgi-bin/WebOb ... pleId.woa/
Potom klikni na "Manage your account" a přihlaš se. Můžeš tam změnit svůj primární email, tudíž se budeš moci přihlašovat pod @me.com. Dej vědět jak jsi dopadl, protože až vyjde iCloud, budu zřejmě přecházet z Gmailu.
Potom klikni na "Manage your account" a přihlaš se. Můžeš tam změnit svůj primární email, tudíž se budeš moci přihlašovat pod @me.com. Dej vědět jak jsi dopadl, protože až vyjde iCloud, budu zřejmě přecházet z Gmailu.
- iPhone 6s
- Mac mini (Late 2012) | MacBook Pro (Early 2015)
- AirPort Extreme 5th gen
-
- Starý pes fóra :)
- Příspěvky: 11456
- Registrován: pát črc 11, 2008 6:52 pm
Re: Sloučení apple ID, převod aplikací.
No já jsem to pochopil opačně. Tedy že me.com úplně přestane existovat, a do iCloudu se bude přihlašovat přes iTunes účet. Tedy že Apple provede nějaké sloučení končícího me.com s iTunes účty uživatelů. Ale uvidíme, jak to vymyslí.
iPhone XS 64GB | MacMini 2018 | MacBook Pro 15 2013
-
- Mírně pokročilý
- Příspěvky: 229
- Registrován: stř úno 13, 2008 7:36 am
Re: Sloučení apple ID, převod aplikací.
Díky za odkaz, při pokusu o změnu primárního mailu ze seznam na me.com mi vyskočí hláška:
This domain name is reserved for MobileMe accounts
Takže to asi nebude tak jednoduchý
This domain name is reserved for MobileMe accounts
Takže to asi nebude tak jednoduchý
iPhone 6s gold and iPad AIR2 gold and MacBook Pro 13" early 2015
Když už musím mít mobil, tak ať je to iPhone...
Když už musím mít mobil, tak ať je to iPhone...
- rony
- Klub čistého iOS
- Příspěvky: 19699
- Registrován: pát pro 14, 2007 12:37 am
Re: Sloučení apple ID, převod aplikací.
jasne, ze nie je :-) aspon mne je jasne, ze zlucit dva ucty zatial nejde.
/\/\ /\ > /\ / Facebook skupina Uživatelé Apple Watch a fb.com/forum.iphone.cz
mac mini iPhone 4 5S X 13 Pro iPad Pro Pencil TV4 HomePod WATCH AirPods
mac mini iPhone 4 5S X 13 Pro iPad Pro Pencil TV4 HomePod WATCH AirPods
-
- Klub čistého iOS
- Příspěvky: 2013
- Registrován: úte lis 09, 2010 1:04 pm
Re: Sloučení apple ID, převod aplikací.
Podla mna to nejako poriesia. Tiez nie su na hlavu a je to aj v ich zaujme. Kazdopadne uvidime a este mame cas.
iPhone 11Pro Silver 64GB, Telekom SK, bez JB
WATCH 44mm oceľové, Series 4, GPS+LTE
iPad mini 5, 64GB, wifi, SG
MBPro 13" 2018, i5, 16GB, 1TB SSD, Space Grey
WATCH 44mm oceľové, Series 4, GPS+LTE
iPad mini 5, 64GB, wifi, SG
MBPro 13" 2018, i5, 16GB, 1TB SSD, Space Grey
-
- Klub čistého iOS
- Příspěvky: 93
- Registrován: ned zář 27, 2009 9:29 pm
Re: Sloučení apple ID, převod aplikací.
ls8 píše:Služba MobileMe úplně skončí v červnu 2012. Identifikace uživatele bude tedy evidentně nahrazena přighlašováním přes AppleID (iTunes účet) do iCloudu.
..to ano, služba MobileMe bude "ukončena" (spíš přesunuta, sloučena do cloudu) v roce 2012, ale ID (přihl. údaje) z této služby, tedy email s koncovkou "me.com" bude možno využít k přihlášení do icloudu. Tím se převedou i email, kontakty, apod. Kdyby se využíval k přístupu ke cloudu účet v iTunes store to by asi spousta lidí prskala, vždyť by přišli o email přes který třeba komunikovali a všichni víme jak "složité" a spíše nepříjemné je si sám zvykat a ostatní učit na nový email. každopádně to tak nebude viz.
http://support.apple.com/kb/HT4597
Killingman píše:Díky za odkaz, při pokusu o změnu primárního mailu ze seznam na me.com mi vyskočí hláška..
Taky jsem zkoušel a tím, že si člověk založí MobileMe účet tak má ihned Apple ID a toto nelze využít již ve stávajícím iTunes Store účtu..no každopadáně uvidíme jak to vymyslí, třeba nakonec sloučit půjdou, nebo se jen vyplní přihlašovací údaje do store účtu v nastavení cloudu a pak to pomaže.. Těžko říct, ale nějak to pořešit musí jelikož lidí s více účty bude více a synchronizace funguje na základě přihlášení k jednomu účtu na více zařízeních. Každopádně díky za objasnění, že nelze, snad "zatím" převést app do jiného účtu.
MacBook Air 13"(2012), iPhone 8+, AW Sport, iPad(2017), aTV 4K
R.I.P. SJ
-
- Starý pes fóra :)
- Příspěvky: 11456
- Registrován: pát črc 11, 2008 6:52 pm
Re: Sloučení apple ID, převod aplikací.
iPhone XS 64GB | MacMini 2018 | MacBook Pro 15 2013
Dotaz nováčka
Zdravím, mám menší dotaz stáhl jdem si přes iTunes v PC placenou aplikaci, kterou jsem platil z účtu v PC kartou, vše ok. Nyní chci provést purchase aplikace z IPhone, neboť tento dodatek v AppStore není a lze jej získat jen v aplikaci a i tento purchase je placený, ovšem tato platba nejde provést s tím, že ji mám někde potvrdit. Pokud dobře chápu při čtení tohoto vlákna, pokud to chci zaplatit, měl bych mít jiný účet na MobileMe a ten použít k platbě z iPhone. Za případné rady budu vděčen. Díky
-
- Moderator fóra
- Příspěvky: 3739
- Registrován: pát čer 25, 2010 8:53 pm
Re: Sloučení apple ID, převod aplikací.
A v iTunes jsi přihlášený pod jiným účtem než v iPhone?
- iPhone 6s
- Mac mini (Late 2012) | MacBook Pro (Early 2015)
- AirPort Extreme 5th gen
Re: Sloučení apple ID, převod aplikací.
Tak jsem na to přišel, stačilo zadat v iPhone CCV kód karty a vše OK. I tak díky.
-
- Mírně pokročilý
- Příspěvky: 152
- Registrován: ned dub 06, 2008 10:33 pm
Re: Sloučení apple ID, převod aplikací.
Zkoušel někdo sloučit dva účty tím že oba přenastavíte na stejný email? v tom nastavení jak můžete i přidat kreditku. Teda nevím jestli to tak funguje, ale moh by to někdo třeba zkusit
Celý vesmír si z nás dělá srandu.
-
- Klub čistého iOS
- Příspěvky: 2259
- Registrován: úte čer 07, 2011 8:45 pm
Re: Sloučení apple ID, převod aplikací.
To budou určitě nějak řešit, protože statisíce a možná miliony lidí po celém světě má účty do iTunes store pod jinou e-mailovou adresou, než pod svym ID ...@me.com . Ja mám například US iTunes účet pod e-mailem ...@gmail.com a krmím ho gift cody koupenými od prověřených prodejců. A na český appstore používám zase jiný účet s českou koncovkou... To se myslím přechodem na icloud nezmění, přístup do iTunes store je od me.com i nasledného iCloud oddělený , ale možnost sloučit oba a nebo více účtů do jednoho pod icloud by určitě spousta lidí po celém světě přivítala. I když se trochu obávám, že to je taková možnost sloučení různých účtů mimo prioritní zájem apple, protože o své peníze v žádném případě nepřijde a asi to i souvisí s tím, že ne ve všech zemích je plnohodnotný iTunes store dostupný. Ptostě iTunes store a me.com (a nasledný icloud) jsou dvě oddělené věci.
Apple hračky
-
- Host
- Příspěvky: 104
- Registrován: sob srp 22, 2009 12:43 pm
Re: Sloučení apple ID, převod aplikací.
My name is Floyd. Before addressing your email, I want to let you know that we realize that there has been a delay in answering your email. This is a result of a higher volume of emails following the release of Lion (our new operating system), and new Apple products. I appreciate your patience to this point and will do everything I can to assist you as quickly as possible from this point on.
Reading through your email I understand that you have the following accounts:
xxxxxx@centrum.cz
xxxxxx@me.com
and would like to merge your accounts to the "xxxxxx@me.com" account.
I do apologize, but it is not possible to merge iTunes Store accounts. However this does not mean it won't be possible in the future. Currently, iTunes in the Cloud and iCloud are still in beta testing, and Apple will not be releasing the full version until a later date. During this testing period, our engineers want to hear from you and what you would like to see from this feature and your accounts. This is the best time to get your opinion and ideas heard on the matter.
We are always willing to learn more about what our valued customers, such as yourself, would like to see from us and you can submit these ideas and thoughts here:
http://www.apple.com/feedback/itunes.html
I know the line "... we cannot respond to the comments you submit" can seem almost dismissive but please do not let that discourage you. I want to assure you that your feedback will be read by one of my teammates here at Apple who will be better equipped to examine your input.
For now, please know that each purchase is tied directly with the account used to purchase it. And when you redeem iTunes Store credit, it is linked directly with that account name.
To merge accounts, it would require a complete reworking of the coding for every iTunes Store account and how it operates. This is not something that can be done quickly. Once again I strongly encourage you to leave feedback using the link above to let our engineers and programmers know that this is a feature you would really like to see in the near future.
I want to apologize again for the inconvenience this situation has caused. If you have any further questions regarding the iTunes Store and your accounts I will be more than happy to help you out. Have a great day!
Sincerely,
Floyd
iTunes Store/Mac App Store Customer Support
Reading through your email I understand that you have the following accounts:
xxxxxx@centrum.cz
xxxxxx@me.com
and would like to merge your accounts to the "xxxxxx@me.com" account.
I do apologize, but it is not possible to merge iTunes Store accounts. However this does not mean it won't be possible in the future. Currently, iTunes in the Cloud and iCloud are still in beta testing, and Apple will not be releasing the full version until a later date. During this testing period, our engineers want to hear from you and what you would like to see from this feature and your accounts. This is the best time to get your opinion and ideas heard on the matter.
We are always willing to learn more about what our valued customers, such as yourself, would like to see from us and you can submit these ideas and thoughts here:
http://www.apple.com/feedback/itunes.html
I know the line "... we cannot respond to the comments you submit" can seem almost dismissive but please do not let that discourage you. I want to assure you that your feedback will be read by one of my teammates here at Apple who will be better equipped to examine your input.
For now, please know that each purchase is tied directly with the account used to purchase it. And when you redeem iTunes Store credit, it is linked directly with that account name.
To merge accounts, it would require a complete reworking of the coding for every iTunes Store account and how it operates. This is not something that can be done quickly. Once again I strongly encourage you to leave feedback using the link above to let our engineers and programmers know that this is a feature you would really like to see in the near future.
I want to apologize again for the inconvenience this situation has caused. If you have any further questions regarding the iTunes Store and your accounts I will be more than happy to help you out. Have a great day!
Sincerely,
Floyd
iTunes Store/Mac App Store Customer Support
-
- Klub čistého iOS
- Příspěvky: 93
- Registrován: ned zář 27, 2009 9:29 pm
Re: Sloučení apple ID, převod aplikací.
Je tam též položená otázka (a odpověď) ohledně slučování účtů...
http://www.apple.com/mobileme/transition.html
http://www.apple.com/mobileme/transition.html
MacBook Air 13"(2012), iPhone 8+, AW Sport, iPad(2017), aTV 4K
R.I.P. SJ
-
- Klub čistého iOS
- Příspěvky: 23
- Registrován: úte zář 09, 2008 8:19 pm
Re: Sloučení apple ID, převod aplikací.
Hmm tak to je pěkně na houby....
Jeden učet ná nákupy(@gmail.com) a druhej(@me.com na synchronizaci.
Kdyby aspon dávali standartně těch 25gb tak ten @me.com učet neřeším.
Apple řeší jednoduchost a sjednocení ale tohle mu trochu uteklo
Jeden učet ná nákupy(@gmail.com) a druhej(@me.com na synchronizaci.
Kdyby aspon dávali standartně těch 25gb tak ten @me.com učet neřeším.
Apple řeší jednoduchost a sjednocení ale tohle mu trochu uteklo
iPhone 4, 16 GB
MacBook Pro 15", MID-2010
Apple TV 2g
Airport express cube 5g
iPad 3gr. 64gb 4g
MacBook Pro 15", MID-2010
Apple TV 2g
Airport express cube 5g
iPad 3gr. 64gb 4g
-
- Starý pes fóra :)
- Příspěvky: 1923
- Registrován: úte lis 04, 2008 1:37 am
Sloučení apple ID, převod aplikací.
Zrovna to taky resim. MacOS jsem uz updatoval, ale vaham co s tim MobileMe. A proto jsem jeste do iPhonu nedal iOS5.
Neslo by nechat MobileMe bokem (dokud ho nezrusi) a misto toho si proste jen vytvorit novy iCloud ucet? Otazkou zustava, jestli ten novy iCloud ucet bude nejak vychazet z meho soucasneho iTunes uctu a budou nejak spjate.
Ja fakt nevim, zvazuju ruzne moznosti, ktere se navic vlastne jen domnivam. Mozna to zbytecne resim. Jak to maji ostatni, kteri nemaji MobileMe a meli iTunes ucet? Asi stejne, ze jo? Budou mit svuj iTunes ucet a nove i iCloud ucet. Je to tak? Takze pak to mozna resim zbytecne a muzu jen prevest MobileMe na iCloud?
Neslo by nechat MobileMe bokem (dokud ho nezrusi) a misto toho si proste jen vytvorit novy iCloud ucet? Otazkou zustava, jestli ten novy iCloud ucet bude nejak vychazet z meho soucasneho iTunes uctu a budou nejak spjate.
Ja fakt nevim, zvazuju ruzne moznosti, ktere se navic vlastne jen domnivam. Mozna to zbytecne resim. Jak to maji ostatni, kteri nemaji MobileMe a meli iTunes ucet? Asi stejne, ze jo? Budou mit svuj iTunes ucet a nove i iCloud ucet. Je to tak? Takze pak to mozna resim zbytecne a muzu jen prevest MobileMe na iCloud?
Několik iPhonů, iPadů, MacBooků, Time Capsule, Apple TV, iPod Nano, AR.Drone...
Re: Sloučení apple ID, převod aplikací.
Da se registrovat icloud účet na dosavadní ID (třeba xxxxxx@centrum.cz) pak to bude stahovat aplikace, zakoupenou hudbu, kalendáře atd (jen třeba zvolit jestli Iphone finder a záložky mají fungovat v mobile.me nebo v icloud). Tu bohužel zůstane těch 5 GB i samozřejmě nestahuje to maile...
Nebo převézt mobile.me do icloud. Pak to bude fungovat skoro stejně jako mobile.me ale včetně streamu fotek.
Po převedeni učtu z mobile.me do icloud mam 25 GB prostoru ale nestáhne to samozřejmě koupené aplikace, hudbu atd. což je velký minus
Bohužel neda se provozovat obě tyto služby najednou. Po převedeni učtu xxxx@me.com na icloud, dá se už provozovat jen icloud. Nevím jestli je vůbec možné se vrátit zpátky.
Myslím si, že je lepši zaregistrovat si icloud účet na ID, které používáte ke koupi aplikaci a hudby a eventuálně si přikoupit věšti prostor. Já to udělal opačně a teď nevím co s tím. Samozřejmě není problém si zaregistrovat nový icloud účet na adresu xxxx@centrum.cz ale trochu mi škoda těch peněz, které jsem před pár měsíci zaplatil za mobile.me
Nebo převézt mobile.me do icloud. Pak to bude fungovat skoro stejně jako mobile.me ale včetně streamu fotek.
Po převedeni učtu z mobile.me do icloud mam 25 GB prostoru ale nestáhne to samozřejmě koupené aplikace, hudbu atd. což je velký minus
Bohužel neda se provozovat obě tyto služby najednou. Po převedeni učtu xxxx@me.com na icloud, dá se už provozovat jen icloud. Nevím jestli je vůbec možné se vrátit zpátky.
Myslím si, že je lepši zaregistrovat si icloud účet na ID, které používáte ke koupi aplikaci a hudby a eventuálně si přikoupit věšti prostor. Já to udělal opačně a teď nevím co s tím. Samozřejmě není problém si zaregistrovat nový icloud účet na adresu xxxx@centrum.cz ale trochu mi škoda těch peněz, které jsem před pár měsíci zaplatil za mobile.me
-
- Starý pes fóra :)
- Příspěvky: 1923
- Registrován: úte lis 04, 2008 1:37 am
Sloučení apple ID, převod aplikací.
Provedl jsem vsechny mozne upgrady a prechod z MobileMe na iCloud, takze muzu poreferovat o tom slucovani uctu. Jen jsem neresil slucovani ruznych iTunes uctu do jednoho, to hledejte jinde.
Uzivatele MobileMe muzou v pohode prejit na iCloud, zadne omezeni jsem nepocitil a sluzby Gallery a iDisk (i publikovani z iWeb) zustavaji nadale funkcni - bokem od iCloud sluzby. Synchronizace iDisk v pocitaci zustava normalne funkcni.
Co se tyce slouceni ID z iTunes a z iCloud - nekona se. Proc? Jsou to jakoby dve sluzby - jedna je iCloud, druha iTunes a k ni pridana sluzba iTunes in the Cloud, coz neni iCloud. Bude to tedy fungovat nezavisle na sobe. Ovsem pokud chcete mit pocit ze slouceni uctu, zmente si v iTunes prihlasovaci e-mail na ten samy, kterym se prihlasujete do iCloud - tim budete mit jedno Apple ID pro obe sluzby. No a abyste v tom nemeli zmatek, zmente si i heslo tak, aby bylo stejne.
Odpovedel jsem tim na vsechno?
Jen doplnim, ze pouzivam US iTunes ucet (US adresa bez uvedeni kreditky) a MobileMe jsem mel s CZ adresou a CZ platebni kartou. Tuto kartu jsem odebral (uz tam nikdy nebude potreba) a pred prechodem na iCloud jsem radeji zmenil adresu na US. Mozna to nema zadny vyznam, ale predtim jsem vedel kulove a mel jsem obavy.
Uzivatele MobileMe muzou v pohode prejit na iCloud, zadne omezeni jsem nepocitil a sluzby Gallery a iDisk (i publikovani z iWeb) zustavaji nadale funkcni - bokem od iCloud sluzby. Synchronizace iDisk v pocitaci zustava normalne funkcni.
Co se tyce slouceni ID z iTunes a z iCloud - nekona se. Proc? Jsou to jakoby dve sluzby - jedna je iCloud, druha iTunes a k ni pridana sluzba iTunes in the Cloud, coz neni iCloud. Bude to tedy fungovat nezavisle na sobe. Ovsem pokud chcete mit pocit ze slouceni uctu, zmente si v iTunes prihlasovaci e-mail na ten samy, kterym se prihlasujete do iCloud - tim budete mit jedno Apple ID pro obe sluzby. No a abyste v tom nemeli zmatek, zmente si i heslo tak, aby bylo stejne.
Odpovedel jsem tim na vsechno?
Jen doplnim, ze pouzivam US iTunes ucet (US adresa bez uvedeni kreditky) a MobileMe jsem mel s CZ adresou a CZ platebni kartou. Tuto kartu jsem odebral (uz tam nikdy nebude potreba) a pred prechodem na iCloud jsem radeji zmenil adresu na US. Mozna to nema zadny vyznam, ale predtim jsem vedel kulove a mel jsem obavy.
Několik iPhonů, iPadů, MacBooků, Time Capsule, Apple TV, iPod Nano, AR.Drone...
-
- Klub čistého iOS
- Příspěvky: 93
- Registrován: ned zář 27, 2009 9:29 pm
Re: Sloučení apple ID, převod aplikací.
Přesně jak píše Steve..trošku mi teď přijde, že v tom Apple udělal při představení gulášek a pár lidem, co možná moc přemýšlí to vrtalo hlavou, nebo nebyl správně pochopen...taky mám samozřejmě 2 účty, 1 MobileMe (iCloud) a druhý v iTunes store(gmail). V tom iCloudu se uchovávají jen maily, kontakty, kalendáře, poznámky a zálohy tzn. data jednoho soukrom. uživatele. Aplikace, hudba,.. které se zakoupí skrze iTunes store se "nikde" neuchovávají (ne v iCloudu) resp. zůstávají prostě v iTunes storu pro další nákupčí jen jsou prostě vázány na iTunes store ID (což není novinkou) ke kterému byly zakoupeny a "iTunes in the Cloud"(ta hlavní fííčura, nová) je pravděpodobně myšlena fce. automatického stahování do dalšího izařízení které je pod stejným iTunes ID..ve finále je to tedy, pokud je zapnuto např. v iPhonu, iPadu automatické stahování, stejné jako v icloudu např. vytvoření kontaktu. Vytvoří se v iPhonu a přes iCloud je v okamžiku v iPadu...s hudbou a aplikacemi to je akorát sync. přes iTunes a fce. automatického stahování.
MacBook Air 13"(2012), iPhone 8+, AW Sport, iPad(2017), aTV 4K
R.I.P. SJ
-
- Starý pes fóra :)
- Příspěvky: 1923
- Registrován: úte lis 04, 2008 1:37 am
Sloučení apple ID, převod aplikací.
No ja jsem byl prave ten, ktery nad tim moc premyslel.
Zakladem je to, ze "iTunes in the Cloud" neni "iCloud", jsou to dve rozdilne veci (sluzby, funkce). Nicim na sebe nejsou vazane a neslucuji se do jednoho uctu.
Zakladem je to, ze "iTunes in the Cloud" neni "iCloud", jsou to dve rozdilne veci (sluzby, funkce). Nicim na sebe nejsou vazane a neslucuji se do jednoho uctu.
Několik iPhonů, iPadů, MacBooků, Time Capsule, Apple TV, iPod Nano, AR.Drone...
-
- Klub čistého iOS
- Příspěvky: 93
- Registrován: ned zář 27, 2009 9:29 pm
Re: Sloučení apple ID, převod aplikací.
OT:
..buď v klidu, minimálně jsme dva
..buď v klidu, minimálně jsme dva
MacBook Air 13"(2012), iPhone 8+, AW Sport, iPad(2017), aTV 4K
R.I.P. SJ
-
- Host
- Příspěvky: 4
- Registrován: pon pro 13, 2010 11:08 am
Re: Sloučení apple ID, převod aplikací.
Take jsem chtel sloucit dve Apple ID (gmail.com a me.com) obratil jsem se na Support Applu a bylo mi dnes odpovezeno, ze to neni mozne.
jejich email:
Hello Lukas,
Joanna here, from the iTunes Store. I understand you'd like to have the purchases made with your Apple ID "xxx.yyy@gmail.com" transferred to your MobileMe Apple ID "xxx.yyy@me.com". Being an iTunes Store customer myself, I know how important this is to you, and I will be happy to help you out today.
Lukas, I am sorry, but it's not possible to transfer purchases from one Apple ID to another.
For more information about Apple IDs, please read this article:
Frequently asked questions about Apple ID
http://support.apple.com/kb/HE37
This article provides helpful information when choosing which Apple ID to use with iCloud:
Apple IDs and iCloud
http://support.apple.com/kb/HT4895
This page also covers topics such as moving MobileMe accounts to iCloud, managing your Apple ID, and how to get content purchased with multiple Apple IDs onto your iOS device.
Please let me know if you have any questions, concerns, or need any additional assistance with this matter.
I hope this clarifies your concerns, Lukas. Please let me know if you require any further assistance with this issue, as I would be glad to help. Thanks for your understanding and have a wonderful day!
Sincerely,
Joanna
iTunes Store/Mac App Store Customer Support
Please Note: I work Mon-Fri. 12:00 PM - 9:00 PM (EDT)
Thank you for allowing me the opportunity to assist you. You may receive an AppleCare survey email; any feedback you provide would be greatly appreciated.
jejich email:
Hello Lukas,
Joanna here, from the iTunes Store. I understand you'd like to have the purchases made with your Apple ID "xxx.yyy@gmail.com" transferred to your MobileMe Apple ID "xxx.yyy@me.com". Being an iTunes Store customer myself, I know how important this is to you, and I will be happy to help you out today.
Lukas, I am sorry, but it's not possible to transfer purchases from one Apple ID to another.
For more information about Apple IDs, please read this article:
Frequently asked questions about Apple ID
http://support.apple.com/kb/HE37
This article provides helpful information when choosing which Apple ID to use with iCloud:
Apple IDs and iCloud
http://support.apple.com/kb/HT4895
This page also covers topics such as moving MobileMe accounts to iCloud, managing your Apple ID, and how to get content purchased with multiple Apple IDs onto your iOS device.
Please let me know if you have any questions, concerns, or need any additional assistance with this matter.
I hope this clarifies your concerns, Lukas. Please let me know if you require any further assistance with this issue, as I would be glad to help. Thanks for your understanding and have a wonderful day!
Sincerely,
Joanna
iTunes Store/Mac App Store Customer Support
Please Note: I work Mon-Fri. 12:00 PM - 9:00 PM (EDT)
Thank you for allowing me the opportunity to assist you. You may receive an AppleCare survey email; any feedback you provide would be greatly appreciated.